השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

שיווק בפייסבוק

למי מתאים שיווק בפייסבןק וכיצד הוא מתבצע

שיווק בפייסבוק הוא כלי חיוני לכל עסק בימינו הדיגיטליים. זה עוזר למותגים לקבל יותר חשיפה, להגיע לקהלים חדשים וליצור בסיס לקוחות נאמן. כמו כן, פרסום בפייסבוק עוזר לעסקים להפיץ מודעות לגבי ההצעות שלהם על ידי מיקוד מודעות לפלחי קהל ספציפיים. בואו נדבר על זה.

לא פעם, שיווק ברשתות חברתיות מוביל להגדלת מכירות ולידים באמצעים שונים. פייסבוק היא פלטפורמת מדיה חברתית שניתן להשתמש בה כדי לשתף תוכן ולקדם את העסק שלך. זה יכול לשמש גם כדי להתקרב לצרכנים, כלומר ללקוחות הקצה שלכם. חשוב לזכור שפייסבוק נותנת למשווקים אפשרות להגיע לקהל גדול במהירות ובעלות יחסית נמוכה. זוהי כיום פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית ביותר בעולם עם יותר ממיליארד משתמשים פעילים מדי חודש. במילים אחרות, זו בדיוק הזירה השיווקית שבה אתם צריכים להימצא.

למה אתם צריכים שיווק בפייסבוק?

פלטפורמת המדיה החברתית היא חלק בלתי נפרד מהשיווק כיום. היא מציעה למשווקים גישה ליותר ממיליארד אנשים, מה שהופך אותה לחברת האינטרנט השלישית בגודלה בעולם. כמו כן, לפייסבוק יש אפשרויות פרסום משלה שניתן להשתמש בהן כדי למקד ללקוחות. עובדה זו הופכת אותה לכלי מצוין למשווקים.

האפליקציה לנייד של פייסבוק למשל, היא אחת האפליקציות עם הביצועים הטובים ביותר מבחינת הוצאות פרסום. יתר על כן, לאפליקציית Messenger שלה יש את אחד משיעורי המעורבות הגבוהים ביותר עבור כל אפליקציה בשוק כיום.

שיווק בפייסבוק בצורה נכונה או שלא עושים שיווק בכלל!

פייסבוק היא אחד מאתרי המדיה החברתית הפופולריים ביותר. שימו לב, אם חושבים על זה יותר לעומק, יש לה יותר ממיליארד משתמשים חודשיים, המהווים כ-10% – 15% מאוכלוסיית העולם! זה נתון פסיכי! זהו מספר עצום.

וחשוב שתבינו, ניתן להשתמש בו כדי לשווק את העסק או המוצר שלכם. ובכדי באמת להצליח לשווק בפייסבוק, שיווק בפייסבוק יצריך ידע וניסיון בלתי מבוטלים. עליכם להיות אסטרטגיים בעת שיווק דף הפייסבוק שלכם, כדי שתקבלו ממנו את התוצאות הטובות ביותר.

הפלטפורמה השיווקית הראשונה שעולה לאנשים בראש

לא פחות מכך, זוהי הפלטפורמה הראשונה שעולה לאנשים בראש כשהם חושבים על שיווק המותג שלהם באינטרנט. לפייסבוק יש כליפייסבוק כפלטפורמה שיווקית מרכזית לעסקים קטנים וגדולים שיווק חזקים משלה הזמינים עבור סוכנויות, משווקים ובעלי עסקים לשימוש בקמפיינים שלהם.

כלי שיווק בפייסבוק כוללים את היכולת ליצור קהלים מותאמים אישית משלך, למקד מילות מפתח או לפרסם עדכונים על מוצרים או שירותים, או להגיע לעוקבים עם טקטיקות FOMO. למי שלא מכיר, טקטיקת FOMO נקראת גם "FEAR OF MISSING OUT". זוהי טקטיקת שיווק בפייסבוק שגורמת לגולשים להרגיש שהם מפספסים משהו טוב, איזשהו מבצע, הנחה, הטבה או מוצר ממש שווה. זה עשוי לעבוד נפלא עבור שירותים ומוצרים מסוימים.

מה חשוב שמשווקים בפייסבוק יידעו?

חשוב למשווקים לדעת אילו סוגי תוכן עובדים הכי טוב ברשתות מדיה חברתיות כמו פייסבוק. זאת, כדי למקסם את טווח ההגעה והמעורבות של הגולשים, הלקוחות וקהלי היעד וכו'. סוגי הפוסטים היעילים ביותר כוללים עדכוני סטטוס, תמונות, סרטונים, זרמי וידאו חיים (LIVE STREAM), סיפורים על נושאים הרלוונטיים לתחומי העניין של הקהל שלכם ועוד.

בסופו של דבר, ואולי בכלל בתחילתו של דבר, שיווק בפייסבוק משמע לתת לקהל שלך את מה שהם רוצים, מתי שהם רוצים את זה. כיום, פלטפורמת המדיה החברתית היא אחד מערוצי השיווק החשובים ביותר לעסקים. ואין ספק שחשוב לדעת לנצלה בצורה נכונה.

6 טיפים לשיווק בפייסבוק ופרסום

  1. מעקב אחר נתונים: עקוב אחר ביצועי מודעות פייסבוק, על ידי שימוש בכלים של צד שלישי למדידת קליקים, הופעות, המרות והחזרשש טיפים ועצות לשיווק מוצלח בפייסבוק ROI.
  2. מיקוד: אתה יכול למקד לאנשים על סמך תחומי העניין והדמוגרפיה שלהם עם קהלים מותאמים אישית.
  3. שיווק מחדש: השתמש ברימרקטינג כדי להציג מודעות לאנשים שביקרו באתר או באפליקציה שלך בעבר.
  4. פיתוח קהלים מותאמים אישית: צור קהלים מותאמים אישית על ידי בחירת פלחים של משתמשים שאליהם תרצה למקד עם מודעות.
  5. שימו דגש משמעותי על יצירת התוכן עצמה. הקפידו על תמונות איכותיות, יצירת סרטונים שיווקיים מעניינים ועוד.
  6. הקפידו לא ליצור מודעות ממומנות מאוד ארוכות, אלא אם התחום מחייב להאריך בדברים ובמסר מסוים.

הקפידו על תוכן איכותי שלא מרגיז אף אחד!

אם העסק שלך מחפש לפרסם בפייסבוק, תרצה להשתמש בשיטה הנכונה שתביא את מירב כמות התנועה וההמרות מבלי לעצבן יותרהקפדה על איכות התוכן במהלך שיווק בפייסבוק מדי את הלקוחות הפוטנציאליים שלך. שמעו לנו, שום דבר לא שווה את זה, אל תיכנסו לפסים אישיים עם הלקוחות שלכם, בטח שלא לכל מיני שיחות פוליטיות, מדיניות, רכילות וכדומה.

תשאירו את זירת השיווק שלכם נקייה לגמרי מכל מה שלא קשור לניהול הנכון של העסק ושל הקמפיין הפרסומי שלכם. אחת הדרכים לשווק עסקים בפייסבוק היא שימוש במודעת עמוד פייסבוק, וגם שם הכול יהיה קשור לענייני עבודה ושיווק בלבד. זה יהיה פוסט בו תציעו מבצע או הנחה בתמורה ללייקים או שיתופים. המטרה של מודעה זו תהיה להביא עוקבים חדשים מהלייקים ולשתף אנשים שרואים אותה. זה עשוי להוביל אותם בחזרה לעמוד שלכם, שם הם יכולים לרכוש ממך משהו, לשכור שירות וכו'.

שיווק ופרסום פייסבוק: אחד הערוצים העיקריים לשיווק כל בית עסק

פלטפורמת המדיה החברתית פייסבוק היא אחד מהערוצים העיקריים לשיווק העסק שלך. שיווק בפייסבוק יכול להתבצע על ידי מילוי העמוד העסקי שלך בפוסטים, על מה שאתה עושה ושיתוף אותם עם הקהל באמצעות האשטאגים. אלו עשויים לעזור להגיע ליותר אנשים בקצב מהיר יותר ובצורה ממוקדת.

שיווק בפייסבוק יכול להיות קשה עבור רבים, מכיוון שיש כל כך הרבה אסטרטגיות שיווק שונות לעקוב אחריהן. עם זאת, עסקים יכולים להשתמש בכמה טכניקות פשוטות כדי לשווק את עצמם טוב יותר בפייסבוק. למשל, פרסום פוסטים באופן שוטף המציעים הנחות והטבות בתמורה לשיתוף הפוסטים עצמם. זה משהו שכל בעל עסק יכול לעשות בעצמו.

במה תסייע לי חברת שיווק ופרסום בפייסבוק?

האסטרטגיה של חברה מקצועית מתמקדת במיקוד לקהל המתאים. כמו כן, ביצירת תוכן רלוונטי זמין עבור קהל היעד שלהם.
הן גם מספקות תכנון של גישה קלה למידע ויצירת קשר, מה שמאפשר לעקוב אחר לקוחות פוטנציאליים וליצור מעקב לידים נכון יותר.

כמו כן, בעזרת סיוע מקצועי יהיה אפשרי לשתף תוכן מחברות אחרות שמתיישרות עם המותג שלכם, אולי משלימות במובן מסוים. לדוגמה, אם אתם חברת גינון, ייתכן שחברת השיווק שלכם תרצה לחבר אתכם עם חברת הדברת גינות. באופן זה, לקוחות חברת ההדברה ייחשפו לשירותי גינון, ולהיפך. אם כך, אנחנו מבינים בעצם שיש לא מעט עבודה שצריך לבצע כאשר מעוניינים לשווק ולקדם בפייסבוק.

לקבל סיוע מקצועי עבור פרסום ושיווק בפייסבוק

חברת שיווק בפייסבוק מספקת שירות שעוזר לעסק שלך לייצר המרות ולהגביר את המודעות למותג באמצעות מודעות פייסבוק. עסקים רבים מתמקדים יותר בהמרות מאשר מעורבות באיכות גבוהה. אבל חשוב לא לשכוח שמעורבות באיכות גבוהה עדיין מספקת ערך – במיוחד אם אתה יכול להגיע לאנשים הנכונים בזמן הנכון. כדי לשפר ולחדד את כל ההיבטים האלו, ההמלצה היא לקבל סיוע של חברת שיווק, פרסום וקידום בפייסבוק.

אם יש לכם עסק ואתם רוצים להגיע ללקוחות חדשים או לחזק את המותג שלכם אתם חייבים להכיר את עולם  השיווק בפייסבוק. – כבר ידוע מזה מספרים שנים שפייסבוק הוא המקום שכולנו נמצאים בו ומבחינת פייסבוק היא רק נדרשת לשמור על הסטטוס קוו . פייסבוק או בשמה החדש Meta, תמיד מנסה בכל כוחה לשמר אותנו מחוברים לאפליקציה.  מבחינתה ככל שתהיו יותר זמן באתר או באפליקציה ככה פייסבוק מרוויחה יותר כסף.  פייסבוק חותרת לכך שנקנה דרך המרקט פלייס, שנראה חדשות, שנדבר בצ'ט, נצפה בסרטונים וכו'  בקיצור פייסבוק רוצה בלעדיות על האינטרנט. בשביל להצליח את מטרתה  היא פיתחה מנגנון אשר יינטר את חווית המשתמש של הגולשים שלה והיא כל הזמן משפרת את יכולות התוכן שלה בשביל זה. לדוגמה, היום, פייסבוק מראה לנו יותר תוכן מקבוצות. למה אתה שואלים?  כי אם רק היינו רואים את החתולים של החבר מעבודה או את ארוחת הצהריים של השכן בסוף זה היה משעמם אותנו.  בקבוצות לעומת זאת, יש הרבה סיח, הרבה תגובות והם נוגעות לנו במנגנון רגשי יותר.       

מדוע זה עובד ומדוע שווה להשקיע בשיווק בפייסבוק?

ברחבי העולם יש לא רק מליוני משתמשים פרטיים שעושים שימוש בפייסבוק למגוון של מטרות, בין אם זה לשמור על קשר עם אנשים, להעלות תמונות וסרטונים, בין אם זה להיות חלק מקבוצות שמהוות את תחומי העניין שלהם ובין אם בכדי לבצע רכישות, אלא גם מיליוני דפים עסקיים שהמטרה שלהם היא בעצם לחזק את המותג שלהם, לשמור על קשרים עם הלקוחות שלהם והכי חשוב – להניע אותם לפעולה. דף פייסבוק עסקי עוזר לנו להניע את הגולשים ולהעביר אותם מדף הפייסבוק שלנו לאתר דרך הויזואל. במקביל אנחנו יכולים להעביר מסרים שיווקיים, לענות על שאלות ולתת לגולשים שלנו ערך מוסף דרך דף הפייסבוק העסקי שלנו . אז אם יש לכם עסק ואתם עדיין לא פעילים בפייסבוק, זה הזמן לעשות את זה.                                                                                                                         לפייסבוק יש מאגרי מידע עצומים על כל אחד ואחת מאיתנו והיא דואגת למלא לנו את הפיד בצורה המתאימה בדיוק בשבילנו. אם קפצו לנו שני פוסטים אחד על כדורגל והשני על פוליטיקה, במידה והגבנו או רק עשינו לייק לפוסט בנושא כדורגל ולא התייחסנו לפוליטיקה, מעכשיו והלאה נראה יותר פוסטים על כדורגל.  ככה שבעצם פייסבוק בונה פרופיל על כל משתמש עד שזה מגיע לרמה שהיא יודעת עלינו יותר פרטים ותוכן ממה שאנחנו יודעים על עצמנו. אנו מספקים מידע לפייסבוק על ידי החיפושים, הלייקים, התמונות והתיעדופים שלנו ומה שאנחנו לא אומרים האלגוריתם שלה כבר מבין לבד.  

כאמור פייסבוק יודעת לנצל את החוזקות שלה באופן ברור ואם היא יכולה דרך מאגרי המידע העצומים שלה  (גם באמצעות  וואטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה) לעשות עוד כמה מיליארדים אז למה לא?  

פה נכנס עולם השיווק בפייסבוק. הצרכן כבר הבין שבשביל לקבל מידע, לחקור וללמוד על מוצר שמעניין אותו ובסוף גם לרכוש אותו. פייסבוק היא הפלטפורמה, הוא מעוניין להיכנס לעמוד עסקי של העסק לקבל מושג רחב יותר על המוצרים והמבצעים ולקבל חווית רכישה נוחה. 

עסק שמעונין להגיע ליותר לקוחות, לפתח מערכת יחסים עם הלקוחות, ליצור רשימת תפוצה, לפנות ללקוחות פוטנציאלים ולחזק את המותג חייב להיות נוכח בפייסבוק . כי אם לא, הלקוח כבר ימשיך הלאה לעסק שכן ייתן לו את המענה.  פייסבוק מבינה טוב מאוד את חוזקתה בתחום ולכן מציעה לכל אותם עסקים או נותני שרות את האופציה לחשיפה לקהלי היעד הסקרנים על ידי פרסום ממומן. אם פעם אותם עסקים היו מפרסמים את העסק במקומון או ממלאים את תיבות הדואר של כל השכונה בפליירים ומקווים שזה יגיע לכמה שיותר לקוחות שעבורם הפרסום רלוונטי אז כיום פייסבוק מציעה שתשלמו לה והיא תעזור להגיע לקהלי יעד. 

אז איך עושים זאת נכון? קודם כל צריך להבין שזה לא כל כך פשוט ופסיבי, זה לא שהעסק משלם לפייסבוק וכבר הלקוחות שולפים את האשראי.  בתוך הווקום הזה שנוצר בין בעל העסק ללקוח הפוטנציאלי דרך פייסבוק נוצר המקצוע מקדם עסקים בפייסבוק.  

מקדם עסקים בפייסבוק דואג לכל עולם השיווק בפייסבוק ולייצר לאותו עסק תוצאות מרביות על ידי הבנת הפרמטרים השונים ששיווק בפיסבוק מאפשר  – 

  • פילוח קהל המטרה- על בסיס מאגרי המידע הלא נגמרים של פייסבוק , איש המקצוע ידע לאפיין עבור העסק מיהו הלקוח הפוטנציאלי ע"י הגדרת המין, אזור מגורים,
  •  גיל, סטטוס, מצב כלכלי, תחביבים ועוד. 
  • סוג הקמפיין –  שיווק בפייסבוק מאפשר לבעל העסק להשיג את מטרותיו ויעדיו על ידי קמפיינים שונים. זאת אומרת, אם מדובר בעסק למכירת מכוניות סביר להניח שפחות יתאים לקדם את למכירה ישירה דרך אתר, אלא להביא טראפיק לאתר ולהשיג דרך הקמפיין מספרי טלפון וכתובת מייל.  לעומת זאת, עסק שמוכר טלפונים יעדיף לדחוף לקמפיין של מכירה ישירה דרך האתר שלו. 

בנוסף, פייסבוק מאפשרת לקדם כמה סוגי קמפיינים, קמפיין שמטרתו להשיג מעורבות בפוסטים תגובות ושיתופים על ידי פרסום אצל אנשים שיותר אוהבים להיות מעורבים. קמפיין נוסף זהו קמפיין שדוחף אנשים להשאיר הודעה במסנג'ר או שפונה רק לאנשים שהשאירו כבר את הפרטים שלהם או הוסיפו מוצרים לסל אבל בסוף לא סיימו את הרכישה. ישנו גם קמפיין חשיפה, מתאים לעסק בתחילת דרכו שמעוניין להגיע לכמה שיותר אנשים ורק בהמשך לבצע אופטימיזציה לקמפיין מתאים יותר. 

  • הצגת המודעות  –  פייסבוק מאפשרת לפרסם את העסק במקומות שונים בתוך הפלטפורמה.  פיד, סטורי, הודעות ועוד. בנוסף, היא מאפשרת אופציות שונות בהצגת המודעה. לדוגמה, מודעות מתחלפות, הצגת קטלוג, תמונה סטטית או וידאו. 
  • דינאמיות בפרסום –  בשיווק בפייסבוק יש אפשרות לחלק את תקציב הפרסום לדוגמא קצת בכל יום או שיש אפשרות להציף את הפיד לתקופה קצרה וממוקדת. 

חשוב לזכור שבנוסף לקידום מתאים לעסק על ידי הפרמטרים שפייסבוק מציעה , יש צורך בעיצוב יפה ודיגיטלי, חוויית משתמש נכונה, תוכן איכותי וויראלי עם חשיבה מקדמת על האופן בו מתי ר

מה יכולה להציע לבעל העסק חברה לשיווק ופרסום בפייסבוק

צוי לפרסם כל מאמר או מודעה, מבצעים, עדכונים, מעורבות בפוסטים ושירות לקוחות מהיר ונגיש. 

לסיכום,  השיווק בפייסבוק יכול להתאים לכל עסק ולכל שרות, כאמור העסק חייב נוכחות אקטיבית בפייסבוק ואם תעשו את זה נכון, תרוויחו בדיוק על פי המטרות והיעדים של העסק שלכם, פייסבוק מצידה כבר תדאג בדרכה לגרום לכם להמשיך לרצות לשווק דרכה. 

 

מחירון של שיווק בפייסבוק

  • מחיר של בעל מקצוע בתחום השיווק הדיגטלי בפייסבוק יתבצע או בריטינר (תשלום חודשי) שנע בין 2000 ₪ ל7000 ₪ בחודש ואף יותר. המחיר הוא לא על הפרסום לפייסבוק אלא רק על עבודתו של המשווק/ת. המחיר תלוי כמובן בגודל העסק ובהיקף המשרה.
  • עלות של עיצוב גרפי היא מאוד משתנה, טווח המחירים הוא רחב ויכול לנוע מ500 ₪ למעצב מתחיל ועד ל5000 ₪ עבור מעצב גרפי בעל ניסיון.
  • המחיר השיווק עבור פייסבוק יכול לנוע משקלים בודדים בכל חודש ועד תקציבי עתק עבור חברות גדולות ויכולים להגיע בקלות ל100,000 ₪ בחודש.
אנשי פרסום לעסקים קטנים הם בעצם כאלו היודעים כיצד לנוע במרחב ולהפוך את עצמם לטובים יותר במיוחד בשבילכם
בלוג

פרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכן פרסום כתבות תוכן, כן או לא? אתם צריכים כתבות תוכן, זהו חלק בלתי נפרד מפרסום באתר שלכם ובכל אמצעי המדיה בהם אתם

מקדם אתרים מומלץ
בלוג

מקדם אתרים מומלץ

מקדם אתרים מומלץ בעבר, על מנת לקדם עסקים ולהרחיב להם את מעגל הלקוחות היה צורך בתקציבים שמנים במיוחד. פלטפורמות הפרסום היחידות היו מודעות בעיתון, פרסומות

פרסום לעסק
פרסום לעסקים

פרסום לעסק בעידן הדיגיטלי

מאז שהשימוש ברשת האינטרנט הפך ליומיומי ושגרתי עבור כל אדם כמעט, השתנו ללא היכר הדרכים לבצע פרסום לעסק באמצעות אתרי אינטרנט, מנועי חיפוש והרשתות החברתיות.

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר מכירות חינם

 בעבר, בניית אתרים הייתה עבודה אשר שמורה רק לאנשים בעלי ידע וניסיון בתכנות ושפות קוד, כדי להקים אתר אינטרנט הייתם צריכים לשכור את שירותיו של

כוחות שונים עליהם ממונים האנשים
שיווק דיגיטלי

פרסום תוכן שיווקי

במהלך השנים האחרונות הרשתות החברתיות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית של מיליוני אנשים בכל רחבי העולם, במסגרת הרשתות החברתיות הללו הגולשים מתקשרים עם

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר חנות וירטואלית

במהלך השנים האחרונות תחום החנויות הוירטואליות ממשיך לגדול ללא הפסקה, וזה ממש לא מפתיע. חלק גדול מן החנויות הוירטואליות אינן בנויות בצורה מקצועית ואיכותית וזאת