השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

שיווק במיקור חוץ

שיווק במיקור חוץכל עסק, בין אם עסק חדש שרק מתחיל או עסק קיים שרוצה להתקדם יודע שעליו להשתמש באמצעי שיווק כדי להתפתח, להתרחב, להגיע לקהלים חדשים ולשמור על הקהלים הקיימים שלו. יחד עם זאת, לא כל עסק יכול להתמודד עם תחום השיווק בעצמו ופעמים רבות עסקים מוצאים את עצמם אבודים בכל הנוגע לשיווק העסק. תחום השיווק הוא רחב וכלל מספר תחומי התמחות שונים. כדי לענות על כל תחומי ההתמחות והצרכים האלו צריך להחזיק מחלקה שלמה בארגון שמוכוונת לתחום השיווק ותכלול שירותי גרפיקה, כתיבת תוכן, פיתוח, קידום אתרים ועוד. לכן, יש כיום מגוון חברות שמציעות שיווק במיקור חוץ. במקום להחזיר את כל השירותים בתוך הארגון, חברות, ארגונים ועסקים הבינו שישנם יתרונות משמעותיים בהעברת שרביט השיווק לשיווק במיקור חוץ במחלקות מחוץ לארגון. המחלקות האלו מתמחות בתחום השיווק כעל כל רבדיו ומתאימות את אסטרטגיית השיווק לעסק. 

 

איזה שירותים מקבלים מחברת שיווק במיקור חוץ?

כל חברה בתחום שיווק במיקור חוץ מציעה תמהיל מעט אחר, אבל באופן כללי ניתן לומר שישנם מספר שירותים שרוב החברות מספקות: 

  • תכנון אסטרטגיה שיווקית וכתיבת תוכנית מפורטת בדרך כלל בשלב הראשוני בו מתאימים את התוכנית השיווקית לצרכי העסק הספציפי.
  • מיתוג, עיצוב ושפה ויזואלית למוצג לעיתים חברות מגיעות גם עם מיתוג קיים ונדרשות רק התאמות לפלטפורמות נוספות, לעיתים העסקת שיווק במיקור חוץ היא הזדמנות להשתדרג גם בתחום זה ולמתג מחדש.
  • כתיבת תכנים שיווקיים לפלטפורמות השונות רשתות חברתיות, אתרים, ניוזלטרים ואפילו פליירים, לכל מדיום ופלטפורמה נדרשות התאמות של התוכן השיווקי כדי להגיע לתוצאות אידאליות
  • הקמה ופיתוח של אתרים החל משלבי אפיון האתר, עיצוב האתר ועד לפיתוח שלו. תחום הקמה ופיתוח של אתרים הוא תחום רחב ומקצועי בפני עצמו ויש לשים דגש על כל אחד מהשלבים בנפרד
  • קידום נכסים דיגיטליים און ליין לעיתים לעסק כבר קיימים מספר נכסים דיגיטליים, אתרים, בלוגים, פרופילים ברשתות החברתיות ועוד שדורשים רק קידום.
  • הפקת כנסים, אירועים ותערוכות
  • ניהול רשתות חברתיות וניהול קמפיינים ממומנים ואורגניים

שיווק במיקור חוץ – איך זה עובד?

כדי שחברה, עסק או מותג יצליחו לממש את הפוטנציאל שלהם ולהרחיב את הפעילות שלהם ככל האפשר, יש להתאים אסטרטגיית שיווק מדויקת לעסק. גם אם יש לכם איש או אשת שיווק בתוך הארגון, זה לא מספיק כדי לתפעל מהלכים שיווקיים ארוכי טווח צריך עוד אנשי צוות מקצועיים כמו מעצבים גרפיים, קופירייטרים, אנשי סושיאל, מומחי SEO וכן הלאה. בתקופה בה אנחנו נמצאים, תחום השיווק שכולל בתוכו את כל נושא השיווק הדיגיטלי אומנם מאד נגיש אבל גם מאד מורכב ודורש מגוון יכולות חלקן טכניות, חלקן יצירתיות. איש שיווק בדיגיטל צריך להכיר ממשקים, לדעת לנתח נתונים, להתעדכן בחידושים של גוגל וכן הלאה והלאה. אנחנו יודעים שמציאותית קשה למצוא איש או אשת שיווק אחד שיוכלו למלא אחר כל הדרישות האלו במקביל. אותו אדם לא יכול בדרך כלל גם לכתוב את התוכן, גם לעצב את המסר, גם לקדם אותו ברשת וגם למדוד את הנתונים. כשמשתמשים במספר ספקים חיצוניים כדי לממש את אסטרטגיית השיווק עלולים לקבל בסוף מסר לא אחיד או נראות שאינה מדויקת. זה קורה כאשר כל גורם בשרשרת עובד בפני עצמו ולא כיחידה אחת הוליסטית. פתרון מדויק לבעיה הזו יכול להיפתר באמצעות שימוש בשיווק במיקור חוץ. כך אנחנו יכולים להעניק לעסק שלנו מחלקת שיווק עצמאית שאינה נמצאת בתוך הארגון אבל מטפלת בו כמחלקה שלמה לכל דבר. 

 

מה היתרונות של שיווק במיקור חוץ?

  1. שיווק במיקור חוץ יכול לתת מענה הוליסטי שלם לכל צרכי השיווק של הארגון – במקום לפזר את המאמצים ולפנות למספר אנשי מקצוע במקביל, אפשר לקבל את המענה השלם במקום אחד
  2. שיווק און ליין לצד שיווק אוף ליין – כשבוחרים בחברת שיווק במיקור חוץ לרוב היא תוכל לתת לנו מענה בכל תחומי השיווק ולא רק בתחומי הדיגיטל או האוף ליין.
  3. אנשי מקצוע המתמחים בתחומם: חברות שיווק במיקור חוץ מעסיקות אנשים המתמחים בתחומי השיווק השונים כמו תכנון אסטרטגיות, מיתוג, עיצוב גרפי, קופי רייטינג, פיתוח אתרים, SEO, ניהול רשתות חברתיות.
  4. תמיד מעודכנים – מכיוון שחברת שיווק מתמחה בתחום השיווק, חברות אלו לרוב יכולות להישאר מעודכנות בכל החידושים והשינויים שקורים בתחום.
  5. גמישות בתקציב מכיוון שאין צורך להקים מחלקת שיווק בתוך החברה, יש גמישות בתקציבים המוקצים לצרכי השיווק מדי חודש, רבעון וכדומה על פי צורך, כשעדיין אפשר לשמור על רמת מקצועיות ואחידות.
  6. חסכון בעלויות של המעסיק – כשמשתמשים בשיווק  לא צריך לגייס עובדים בשוטף ולא צריך לשלם את העלויות של העסקת עובד, משלמים אך ורק על השיווק שמקבלים מהחברה איתה בחרנו לעבוד

מה כדאי לדעת כשבוחרים חברת שיווק?

מכיוון שהמטרה היא לחסוך בעלויות מיותרות לעסק שלכם, תוך כדי קבלת שירות מקצועי בתחום השיווק, מומלץ לבחור בחברה מנוסה ומקצועית. רצוי כזו שבתיק הלקוחות שלה לקוחות דומים לתחום העיסוק שלכם. חברה שתלמד מהר את התחום שלכם ואת הצרכים שלכם ותוכל לתת מענה שלם ומקצועי. 

החלטתי לעבוד עם חברת שיווק במיקור חוץ, מה התהליך?

  1. בשלב הראשוני, חברת השיווק במיקור חוץ תצטרך ללמוד ולהכיר את תחום העיסוק שלכם כדי לתכנן עבורכם מהלכים שיווקיים ואסטרטגים שמותאמים לכם. בשלב זה, תנסה החברה להכיר את השירות והמוצרים שאתם מציעים, את הצרכים העסקיים שלכם, מי קהל היעד שלכם? מה המטרות של העסק שלכם, מי המתחרים בשוק. כשכל המידע ייאסף יצטרכו להבין בחברת השיווק במיקור חוץ איך מגיעים למטרות שהוצבו, באיזה אמצעים, מה היעדים המדויקים, מה יחשב הצלחה. 
  2. לאחר שכל הצרכים, המטרות והיעדים הובנו, אפשר להתקדם ולהתאים את התוכנית השיווקית וליישם אותה בפועל ברמה הקריאייטיבית וברמה האופרטיבית. אם צריך, זה השלב בו ניתן להקים אתר, להעלות תוכן לרשתות החברתיות, לייצר ניוזלטרים וכן הלאה. בשלב זה אפשר לעסוק בתוכנית השיווק גם באון ליין וגם באוף ליין.
  3. הגדרת זמן לבדיקה מחודשת של המטרות והיעדים, בהגעת תאריך היעד כדאי לבחון האם הגענו ליעדים שהצבנו בתהליך השיווק. במידה וכן נוכל לדעת להמשיך להתקדם בדרך הזו, במידה ולא צריך לעשות חשיבה מחודש מה משנים.

כמה עולה שיווק במיקור חוץ?

מכיוון שאין עסק שזה למשנהו, ולכל אחד יש את היעדים שלו, היכולות שלו, והנכסים הקיימים שלו, קשה לתמחר מראש כמה יעלה עבורכם השירות. יש מגוון חברות בתחום שיציעו לכם את השירות בטווחי מחירים שונים, אבל מה שחשוב הוא גם מה התכולה של השירות שתקבלו, מה היקף הפעילות שתידרש עבורכם וכן הלאה. אם תצטרכו גם להקים אתר וגם פרופילים ברשתות החברתיות לצד חלוקת פליירים המחיר יהיה שונה מעסק שצריך רק קידום לאתר הקיים שלו. לכן, אם החלטתם ששיווק במיקור חוץ זו הדרך הנכונה עבורכם, צרו קשר עם מספר חברות מובילות ומומלצות לתחום שלכם, קבלו מספר הצעות מחיר וכך תוכלו להחליט עם מי להתקדם. 

 

אנשי פרסום לעסקים קטנים הם בעצם כאלו היודעים כיצד לנוע במרחב ולהפוך את עצמם לטובים יותר במיוחד בשבילכם
בלוג

פרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכן פרסום כתבות תוכן, כן או לא? אתם צריכים כתבות תוכן, זהו חלק בלתי נפרד מפרסום באתר שלכם ובכל אמצעי המדיה בהם אתם

מקדם אתרים מומלץ
בלוג

מקדם אתרים מומלץ

מקדם אתרים מומלץ בעבר, על מנת לקדם עסקים ולהרחיב להם את מעגל הלקוחות היה צורך בתקציבים שמנים במיוחד. פלטפורמות הפרסום היחידות היו מודעות בעיתון, פרסומות

פרסום לעסק
פרסום לעסקים

פרסום לעסק בעידן הדיגיטלי

מאז שהשימוש ברשת האינטרנט הפך ליומיומי ושגרתי עבור כל אדם כמעט, השתנו ללא היכר הדרכים לבצע פרסום לעסק באמצעות אתרי אינטרנט, מנועי חיפוש והרשתות החברתיות.

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר מכירות חינם

 בעבר, בניית אתרים הייתה עבודה אשר שמורה רק לאנשים בעלי ידע וניסיון בתכנות ושפות קוד, כדי להקים אתר אינטרנט הייתם צריכים לשכור את שירותיו של

כוחות שונים עליהם ממונים האנשים
שיווק דיגיטלי

פרסום תוכן שיווקי

במהלך השנים האחרונות הרשתות החברתיות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית של מיליוני אנשים בכל רחבי העולם, במסגרת הרשתות החברתיות הללו הגולשים מתקשרים עם

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר חנות וירטואלית

במהלך השנים האחרונות תחום החנויות הוירטואליות ממשיך לגדול ללא הפסקה, וזה ממש לא מפתיע. חלק גדול מן החנויות הוירטואליות אינן בנויות בצורה מקצועית ואיכותית וזאת