השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

קמפיין ממומן בפייסבוק

יש הרבה סיבות שבגללן עסק צריך לשקול לעשות קמפיין ממומן בפייסבוק. זאת, מאחר שפייסבוק היא הפלטפורמה החברתית הפופולרית ביותר עם קהל משתמשים מוערך של כ-2.2 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים.

– יותר מ-90% מהמבוגרים האמריקאים משתמשים בפייסבוק בדרך, אופן או צורה כלשהיא. וככה גם רלוונטי לגבי הנתונים בישראל, שכן כל אדם בוגר וכל ילד עם טלפון נייד מקפידים לבקר בפייסבוק עשרות פעמים ביום. וכשפלטפורמה מסוימת היא עד כדי כך פופולארית, קמפיין ממומן בפייסבוק  נראה כמו רעיון טוב, והוא אכן כזה. אמה-מה, צריך לדעת כיצד להקים, לבנות ולהריץ קמפיינים ממומנים בפייסבוק. בואו נדבר על זה יותר לעומק.

קמפיין ממומן בפלטפורמת השיווק הגדולה בעולם

82% מבני המילניום משתמשים בפייסבוק מדי יום, ו-70% משתמשים בו מספר פעמים ביום. כמו כן, חשוב לדעת כי עסקים השקיעו הרבה זמן ומשאבים בפייסבוק, אבל ההחזר על ההשקעה שלהם לא כמו שהם היו מקווים.

מדוע? בדרך כלל, זה כתוצאה משיווק ממומן שלא מתבצע בצורה מקצועית ונכונה. כיצד פותרים זאת? מקבלים את הסיוע של חברת קידום אתרים, חברת קידום בפייסבוק, קידום ממומן בפייסבוק, שיווק פייסבוק וכו'. הבנתם את רעיון.

הקמת קמפיין ממומן בפייסבוק מצריכה הכרת כלים דיגיטליים שונים

בין אם החברה קוראת לעצמה חברת שיווק דיגיטלי בפייסבוק או קידום ממומן פייסבוק, היא צריכה להכיר את הכלים הטכנולוגיים השוניםמהם הכלים הדיגיטליים להקמת קמפיין ממומן מוצלח בפייסבוק העומדים לרשותה. ישנם כלים שבאמצעותם ניתן לבצע ניטור של נתונים, ניטור של קהלי יעד פוטנציאליים, ניטור של משתמשים שעושים FOLLOW לתחומי עניין מסוימים ועוד.

ללא הכלים האלו, קמפיין ממומן בפייסבוק עלול לרדת לטמיון. ואתם ממש לא מעוניינים שזה יקרה. זאת, משום שקמפיין ממומן שמבוצע נכון, יכול לעזור לעסקים להגיע לקהל רחב יותר וליצור החזר ROI מעולה (החזר השקעה).

מה עוד חשוב לדעת על קמפיינים ממומנים בפייסבוק?

קמפיינים ממומנים בפייסבוק מביאים הרבה הכנסות לעסקים על ידי הגדלת מספר הלייקים, השיתופים, התגובות ואפילו הביקורות השונות. אבל שימו לב, אתם צריכים להיות עם היד על הדופק. נסביר למה הכוונה:

אם למשל גולשים כותבים לכם תגובה לא טובה או ביקורת שלילית במהלך קמפיין ממומן בפייסבוק, אתם צריכים להיות מספיק ערניים כדי להגיב לכך. תשלטו במצב, תתנצלו ותציעו פיצוי, תבטיחו שהצוות בודק את הטעות שנגרמה ללקוח ועוד.

הרצת קמפיין ממומן בפייסבוק מצריכה יד על הדופק

אל תתנו לשום דבר לחמוק מעיניכם. ואם אתם עמוסים מדי ועסוקים עם העסק, קחו לכם אנשי מקצוע שיטפלו בנושאים האלו. בסופו שלכיצד מתבצע מעקב עוקבים בהרצת קמפיין ממומן בפייסבוק יום, קמפיינים ממומנים צוברים פופולריות בגלל האופן שבו הם מקבלים חשיפה לקהל היעד של העסק שלך דרך יוטיוב, אינסטגרם, טוויטר, סנאפצ'ט, לינקדאין ועוד.

אבל יחד עם פלטפורמות אלו, קמפיין ממומן בפייסבוק עדיין נחשב בתור אחד מהכלים השיווקיים המשמעותיים ביותר שיש כיום. וכדי לפעול נכון בעת הרצת הקמפיין הממומן שלך, יהיה חשוב להסתייע באנשי מקצוע שיכולים לעזור בכך.

הנה 10 טיפים כיצד ליצור קמפיין ממומן בפייסבוק:

  1. בחר את קהל היעד שלך. האם אתה רוצה לתת חסות לעסק, אירוע או מטרה?
  2. קבע את התקציב והיעדים שלך.
  3. צור תוכנית/אסטרטגיה לקמפיין שלך, הכוללת איזה סוג תוכן תשתף ומתי תשתף אותו.
  4. שדר החוצה מסר שמתאים למטרות מסע הפרסום שלך, והתאם אותו אישית עם מילות מפתח שניתן לחפש על ידי אנשים שיש להם סיכוי גבוה יותר לחפש את התחום, המוצר או השירות.
  5. הגדר את המודעה שלך כך שתהיה מותאמת לצופים בנייד וגם לקוראים אותה במחשבים נייחים, ואל תיתן לטעויות של עיצוב גראפי להפיל את הקמפיין.
  6. אורכו של פוסט הקידום חייב להיות באורך של 30 שניות או פחות, תלוי מה המסר השיווקי.
  7. 3. זה חייב להיות משכנע מבחינה ויזואלית, אל תפרסמו קמפיין ממומן בפייסבוק שישעמם את הגולשים.
  8. הקפידו להגדיר תקציב פרסום ממומן בפייסבוק מראש – נסו לא לחרוג ממנו.
  9. תפרידו בין פוסטים לבין פוסטים ממומנים, אל תנסו תמיד "לדחוף" לינקים ללקוחות שלכם ולגרום להם לבצע המרות.
  10. קבעו אם צריך להשתמש בפוסטים ממומנים כחלק מאסטרטגיית השיווק או כקניית מודעה נטו. שתי השיטות הללו שונות בתמחור ובכמות הנראות שהן זוכות לה. בטווח הארוך, יהיו הבדלים משמעותיים במחירים ועלויות השיווק.

קידום ממומן בפייסבוק: דרך משתלמת להגיע לקהלי יעד

קידום המותג שלך במדיה החברתית הוא דרך יעילה לבנות נוכחות חזקה עבור החברה, המוצר או השירות שאתם מספקים ללקוחותיכםקמפיין ממומן בפייסבוק: דרך משתלמת להגיע לקהלי יעד וקהלי היעד שלכם. זוהי גם הדרך המשתלמת והנגישה ביותר להגיע ללקוחות פוטנציאליים.

קידום המותג שלך בפייסבוק יכול להיעשות בכמה שיטות שונות, אך שתי הפופולריות ביותר הן פוסטים ממומנים ופוסטים מקודמים. הפוסט הממומן חייב לעמוד בהנחיות הבאות, וככה גם רלוונטי לגבי כלל המודעות הפרסומיות שתריצו בפלטפורמת פייסבוק.

אפשרויות מיקוד קהלי יעד בקמפיין ממומן בפייסבוק

עם יותר ממיליארד משתמשים בפייסבוק, אין פלטפורמה טובה מזו לעסק שלך. אבל יחד עם זאת, אין פלטפורמה שמצריכה יותר מיקוד של קמפיין ממומן ומודעות פרסומיות. זכרו, לפייסבוק יש אפשרויות מיקוד נרחבות שיאפשרו לך למקד את השיווק לקבוצות ספציפיות של אנשים.

תוכל להגדיר מודעות מרובות עם שמות ואפשרויות מיקוד שונות, כך שלא תצטרך לדאוג שיגמר שטח המודעה או שמא המודעה תיחשף בפני קהלי יעד שאינם רלוונטיים. באופן הזה, שיווק ממומן בפייסבוק יהיה ממוקד הרבה יותר.

קמפיינים ממומנים בפייסבוק מציעים החזר השקעה טוב

אחת הדרכים שבהן פייסבוק עוזרת לעסקים להגיע לקהל שלהם היא באמצעות קמפיינים ממומנים. זוהי אחת מאסטרטגיות הפרסוםהחזר השקעה מקמפיינים ממומנים בפייסבוק הפופולריות ביותר בפייסבוק, מכיוון שהיא מספקת את ההחזר הגבוה ביותר על ההשקעה. אבל שוב נציין כי, צריך לבצע נכון את תהליכי השיווק כדי באמת להנות מהחזר השקעה שמניב פירות.

כדי להקל עליכם, ריכזנו עבורכם מספר שלבים בסיסיים שחשוב להכיר כאשר מריצים קמפיין ממומן בפייסבוק. שלושת השלבים המעורבים בקמפיין ממומן הם:

1) השקת קמפיין.

2) התאמה אישית של המודעות שלך ומעקב אחר ביצועי המודעות.

3) ניתוח תוצאות וביצוע אופטימיזציה של מסע הפרסום שלך.

הזדמנויות שיווק רבות בפייסבוק עבור עסקים מכל הסוגים

פייסבוק היא פלטפורמה שמציעה הזדמנויות רבות לעסקים ומותגים לפרסם את המוצרים והשירותים שלהם. לפעמים, מודעות אלה יכולות להיות ממומנות. בפעמים אחרות, חברות ועסקים מסתייעים בחברות קידום ושיווק כדי לנהל באופן שוטף את הדך העסקי בפייסבוק.

למידע נוסף על איך אתה יכול להתחיל עם מסעות פרסום ממומנים בפייסבוק, אנחנו ממליצים לפנות אל חברת קידום האתרים שלך. ואם עדיין לא מצאת אחת כזו, כנראה שהגיע הזמן להזדנב מאחורי המתחרים העסקיים שלך ולמצוא חברת קידום שתמנף את בית העסק, את המוצר או השירות שאתם מציעים!

כדי לאתר חברת ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק, הקפידו על הכללים הבאים:

  1. ודאו שהחברה קיימת מספיק זמן בענף, לפחות כמה שנים.
  2. ודאו שלחברת השיווק יש ניסיון עם עסקים מהתחום העסקי שלכם.
  3. ודאו שהחברה משתמשת בכלים טכנולוגיים לניטור מידע וקבוצות מיקוד לצרוך קמפיין ממומן בפייסבוק.
  4. קבלו המלצות או הפניות מקולגות שלכם בעסק, בני משפחה, חברים וכו'.

עשו זאת נכון, קבלו סיוע מקצועי, ותמנפו את העסק שלכם באמצעות שיווק ממומן בפייסבוק.

אנשי פרסום לעסקים קטנים הם בעצם כאלו היודעים כיצד לנוע במרחב ולהפוך את עצמם לטובים יותר במיוחד בשבילכם
בלוג

פרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכן פרסום כתבות תוכן, כן או לא? אתם צריכים כתבות תוכן, זהו חלק בלתי נפרד מפרסום באתר שלכם ובכל אמצעי המדיה בהם אתם

מקדם אתרים מומלץ
בלוג

מקדם אתרים מומלץ

מקדם אתרים מומלץ בעבר, על מנת לקדם עסקים ולהרחיב להם את מעגל הלקוחות היה צורך בתקציבים שמנים במיוחד. פלטפורמות הפרסום היחידות היו מודעות בעיתון, פרסומות

פרסום לעסק
פרסום לעסקים

פרסום לעסק בעידן הדיגיטלי

מאז שהשימוש ברשת האינטרנט הפך ליומיומי ושגרתי עבור כל אדם כמעט, השתנו ללא היכר הדרכים לבצע פרסום לעסק באמצעות אתרי אינטרנט, מנועי חיפוש והרשתות החברתיות.

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר מכירות חינם

 בעבר, בניית אתרים הייתה עבודה אשר שמורה רק לאנשים בעלי ידע וניסיון בתכנות ושפות קוד, כדי להקים אתר אינטרנט הייתם צריכים לשכור את שירותיו של

כוחות שונים עליהם ממונים האנשים
שיווק דיגיטלי

פרסום תוכן שיווקי

במהלך השנים האחרונות הרשתות החברתיות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית של מיליוני אנשים בכל רחבי העולם, במסגרת הרשתות החברתיות הללו הגולשים מתקשרים עם

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר חנות וירטואלית

במהלך השנים האחרונות תחום החנויות הוירטואליות ממשיך לגדול ללא הפסקה, וזה ממש לא מפתיע. חלק גדול מן החנויות הוירטואליות אינן בנויות בצורה מקצועית ואיכותית וזאת