השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

קידום ממומן: כלי שיווק נהדר

קידום ממומןבחלק מהמקרים, למפרסם יש יותר מה לומר מכפי שניתן להתאים למודעת תצוגה, מה שהופך תהליך קידום ממומן לשיטה טובה יותר לתקשר עם קהל מקומי. חברת קידום כותבת ועורכת את המאמר שלכם באופן מקצועי ומפיצה את המסרים שלכם עם חשיפה ממוקדמת לקהל היעד שלכם

קידום ממומן הוא שיטה מצוינת להעביר את המסרים שלכם במהירות ולקבל תוצאות, בגישה חדשה של פרסום, שמוצעת על ידי חברת קידום במטרה לחשוף את העסק שלכם בפני גולשים רבים שמעדיפים לראות מסרים שיווקיים ממוקדים ולא פרסומים מסורתיים לתצוגה. חשוב להבין קידום ממומן יכול להיעשות במגוון דרכים כמו למשל הקמת קמפיינים בגוגל (אותן מודעות שכולנו רואים כאשר אנו מבצעים חיפושים במנוע החיפוש). כלומר מישהו, כמו חברה, בעל עסק או אדם פרטי שילם כסף עבור קמפיין בגוגל שיופיע במקומות מסוימים, עם דגש על הדף הראשון והבולט ביותר במנוע החיפוש גוגל

מה זה קידום ממומן?

תוכן איכותי שמפורסם בתשלום כדי להפיץ אותו בקרב קהל יעד ממוקד. זהו סוג של פרסום מקורי שתואם את התוכן בדף האינטרנט. במילים אחרות, תוכן ממומן הוא מודעה שמותאמת בטבעיות לפלטפורמה, במקום פרסומת פולשנית.

איך זה בעצם עובד?

בעיקרון, כדי לבצע קידום ממומן לאתר אינטרנט או אפילו דף נחיתה בגוגל אתם צריכים כמה דברים. הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות  הוא מחקר מילות מפתח. הרי איך תדעו אילו ביטויים אנשים שמגיעים לתחום שלכם דרך מנוע החיפוש שלכם באמת מחפשים. לצורך הדוגמא, נניח שיש לכם חנות רהיטים ואתם רוצים להקים קמפיין ממומן בגוגל. מה שאתם צריכים לעשות זה לעשות שימוש בכלים המסייעים להבין אילו ביטויי מפתח הכי רלוונטיים לתחום הזה. נניח שקיבלתם מידע שהביטויים הבאים הם הכי רלוונטיים אליכם: ”חנות רהיטים לריהוט כפרי“, ”חנות רהיטים בתל  אביבורהיטים לעיצוב הבית. הבנתם גם את כמות החיפושים שאנשים מחפשים בחודש באותם ביטויים. לפי זה תוכלו להקים את הקמפיין שלכם. ככל שרמת הפופולאריות של מילות וביטויי החיפוש גבוהה יותר, ככה המחיר שתשלמו על כל לחיצה שגולש עושה על המודעה שלכם עולה. ככל שמיקום המודעה יהיה רלוונטי יותר, פופולארי יותר ובולט יותר, ככה המחיר של הקמפיין גם כן עולה

ומה לגבי רשתות חברתיות? 

ממש כמו שאפשר להקים קמפיין ממומן בקידום בגוגל, ככה גם אפשר להקים קמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות כמו טוויטר, יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם וכדומה. כלומר, אם התנועה האורגנית היא הפוסטים, הסרטונים, הסטוריז ושאר הדברים שאתם מעלים בעצמכם לתוך הפרופילים שבהם אתם פעילים ברשתות החברתיות, התנועה הממומנת מגיעה מאותם פרסומים, מודעות, באנרים, פרסומות מוקלטות ועוד. איך עושים את זה? בעיקרון כל רשת חברתית פועלת קצת אחרת. יוטיוב פועלת באופן אחד, פייסבוק פועלת באופן אחר, אינסטגרם פועלת באופן אחר אבל עם המערכת של פייסבוק. כל המערכות הללו משלבות מערכת טרגוט סופר חכמה שיודעת בעצם לפלח את קהלי היעד שלנו. אם נחזור לחנות הרהיטים בתל אביב, אפשר לומר שקהלי היעד שלנו הם אנשים שמחפשים רהיטים בתל אביב. אלו יכולים להיות אנשים שעוברים לדירה או בית חדשים בעיר, אלו יכולים להיות אנשים שאוהבים להסתובב בעיר אבל גרים באזור אחרים, אלו יכולים להיות גם בעלי מקצוע כמו מעצבי פנים, מעצבות פנים, אדריכלים, אדריכליות וכאלה שעושים הום סטיילינג לבתים. אלו גם יכולים להיות אנשים שמשפצים את הבית שלהם ומחפשים לקנות רהיטים חדשים לגמרי. לכל אלה המודעות שנעלה ברשתות החברתיות בקמפיינים ממומנים יכולות להיות רלוונטיות ולהביא את אותם אנשים אלינו לחנות

למה קידום ממומן נחשב לשיטת פרסום פופולרי?

  • קידום ממומן גורם למותגים להיתפס כאמינים באמצעות הצבתם לצד תכנים אחרים שמעניינים את הגולשים. למעשה, היום כמעט כל אחד שיש לו ביד סמרטפון, מסנן את התוכן שהוא צורך. אנשים בוחרים איזה תוכן הם רוצים לקרוא, באיזה סרטונים הם רוצים לצפות, איפה בא להם להשאיר את הפרטים שלהם ואיפה לו. בקיצור, קידום ממומן מאפשר ליצור פרסום מאוד ממוקד ולבעלי עסקים זה יכול מאוד לעזור ולמנף את העסק שלהם למקומות אחרים
  • תוכן ממומן מוסיף לחוויית המשתמש במקום לשבש אותה.
  • זוהי אחת השיטות הבודדות לשלם עבור חשיפה מבלי להפריע לאנשים. הרי אנשים בלאו הכי מחפשים אתכם
  • קידום ממומן אינו מוגבל לפורמט אחד או לסוג אחד של מדיה.
  • תוכן ממומן מספק תועלת הדדית למפרסם ולקהל היעד שלו.

קידום ממומן הוא פשוט: שני מותגים יוצרים שותפות תוכן ממומן: המפרסם משלם על התוכן, ומותג גדול אחר או בעל אתר סמכותי, משתף אותו. תוכן ממומן קיים היום בעשרות ערוצים במגוון רחב של צורות. רשתות חברתיות, פודקאסטים, מאמרים, פרסומים בטלוויזיה וברדיו הם אפשרויות פופולריות עבור תוכן ממומן מודרני.

קידום ממומן מתפתח תמיד עם הנוף הדיגיטלי. כשמתפתחות שיטות חדשות לצריכת תוכן, התוכן הממומן יגיע בעקבותיהן. מכיוון שהתחום משתנה באופן קבוע, הגדרות תוכן ממומן רבות אינן מלאות או מקיפות

מה ההבדל בין קידום ממומן לפרסום מקורי?

ההבדל בין קידום ממומן לפרסום מקורי הוא שתוכן ממומן הוא סוג של פרסום מקורי פרטני לשותפות ממומנת בין שני מותגים

כל התוכן הממומן הוא פרסום מקורי, אבל לא כל פרסום מקורי הוא תוכן ממומן. ההבדל הוא שתוכן ממומן הוא תוכן שכולל סרטון, תמונה או כתבה שנראים כמו כל תוכן אחר בדף.

כמה עולה קידום ממומן?

תעריפי קידום ממומן משתנים בהתאם למורכבות הפרויקט וכמות החשיפה שתרצו להגיע אליה. המחירים שנגבים על ידי חברת קידום כוללים:

מועדת פרסומת באתר חדשות מוביל. 800 ₪ ליום.

חבילת פרסום לארבעה ימים באתר חדשות מוביל. 1,400 ₪.

פרסום באתר חדשות נוסף. 400 ₪.

שירות כתיבת תוכן מקצועי. 400 ₪.

חשוב לבחור חברת קידום שיש לה מוניטין מוביל בתחום קידום ממומן ושיווק איכותי וממוקד בניהול אתרי אינטרנט ופרסומים דיגיטליים, עם צוות רחב של אנשי מקצוע שזמינים לסייע לכם להגיע ליעדים של הארגון שלכם.

עשה זאת בעצמך או תיעזר במומחים? 

בעיקרון יש לכם שתי אפשרויות כאשר מדובר בקידום ממומן. האחת היא לפנות למומחה בקידום אורגני ו/או קידום ממומן שיקים עבורכם את הקמפיין, האופציה השניה היא לעשות הכל בעצמכם. העניין הוא שמכיון והמערכות הפרסום שונות אחת מהשניה, צריך ללמוד כל מערכת באופן נפרד ולהיות מאוד ממוקדים. לכן, במידה ויש לכם תקציב להקים קמפיין ממומן לקידום ממומן, בין אם זה ברשתות חברתיות ובין אם בגוגל, שווה להיעזר במישהו שמבין ויודע את התחום לעומק, יבצע עבורכם מחקר מילות מפתח ויקים עבורכם את הקמפיין בצורה הכי טובה וממוקדת שיש. לפני שבוחרים מומחה לקידום ממומן, כמו כל דבר, כדאי להשוות בין כמה בעלי מקצוע, לשאול מה השירות כולל, מה הניסיון של אותו מומחה בתחום, אילו קמפיינים הוא כבר הקים בעבר, להשוות מחירים, לבדוק זמינות, רלוונטיות ושנוח לכם לדבר עם אותו אדם ורק אז לקבל החלטה

אנשי פרסום לעסקים קטנים הם בעצם כאלו היודעים כיצד לנוע במרחב ולהפוך את עצמם לטובים יותר במיוחד בשבילכם
בלוג

פרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכן פרסום כתבות תוכן, כן או לא? אתם צריכים כתבות תוכן, זהו חלק בלתי נפרד מפרסום באתר שלכם ובכל אמצעי המדיה בהם אתם

מקדם אתרים מומלץ
בלוג

מקדם אתרים מומלץ

מקדם אתרים מומלץ בעבר, על מנת לקדם עסקים ולהרחיב להם את מעגל הלקוחות היה צורך בתקציבים שמנים במיוחד. פלטפורמות הפרסום היחידות היו מודעות בעיתון, פרסומות

פרסום לעסק
פרסום לעסקים

פרסום לעסק בעידן הדיגיטלי

מאז שהשימוש ברשת האינטרנט הפך ליומיומי ושגרתי עבור כל אדם כמעט, השתנו ללא היכר הדרכים לבצע פרסום לעסק באמצעות אתרי אינטרנט, מנועי חיפוש והרשתות החברתיות.

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר מכירות חינם

 בעבר, בניית אתרים הייתה עבודה אשר שמורה רק לאנשים בעלי ידע וניסיון בתכנות ושפות קוד, כדי להקים אתר אינטרנט הייתם צריכים לשכור את שירותיו של

כוחות שונים עליהם ממונים האנשים
שיווק דיגיטלי

פרסום תוכן שיווקי

במהלך השנים האחרונות הרשתות החברתיות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית של מיליוני אנשים בכל רחבי העולם, במסגרת הרשתות החברתיות הללו הגולשים מתקשרים עם

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר חנות וירטואלית

במהלך השנים האחרונות תחום החנויות הוירטואליות ממשיך לגדול ללא הפסקה, וזה ממש לא מפתיע. חלק גדול מן החנויות הוירטואליות אינן בנויות בצורה מקצועית ואיכותית וזאת