השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

קידום ושיווק באינטרנט

כמעט בכל תחום עסקי קיימת תחרות בין עסקים שונים, כאשר ההצלחה של עסק נובעת לרוב מתהליכי הקידום והשיווק שלו. ניתן לומר כי עסק לא יכול להצליח אם אין מודעות בקרב הצרכנים לקיום שלו, וכדי שיכירו אותו ואת המותג עליו להיות נוכח מבחינה פרסומית וכך להיות חשוף לקהל גדול של צרכנים – בתקווה שאלו יהפכו להיות לקוחות העסק. תהליכי הפרסום והשיווק של העסק מתבצעים בדרכים שונות, וכיום בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים כל עסק מוכרח להיות נגיש ומוכר גם ברחבי רשת האינטרנט.

תהליכי קידום ושיווק באינטרנט הפכו להיות הכרחיים להצלחה של כל עסק, חברה, ארגון ומותג שרוצה להצליח – ובמאמר הנוכחי נעסוק בתהליכים אלו, בדרכים שניתן לקדם ולשווק את העסק באינטרנט ומידע מקיף נוסף שכל בעל עסק חייב לדעת.

מה החשיבות של קידום ושיווק באינטרנט?

האינטרנט הוא מרחב וירטואלי ופתוח עבור כולם, ובעידן הסמארטפונים והמכשירים הדיגיטליים הגישה לרשתתהליכי קידום ושיווק באינטרנט הפכו להיות הכרחיים להצלחה של כל עסק, חברה, ארגון ומותג שרוצה להצליח האינטרנט נגישה וזמינה לכולם בכל מקום ובכל זמן. משום כך, זהו המקום בו צריכה להיות גם חשיפה לעסקים שרוצים להיכנס לתודעה של צרכנים שונים, כדי שבין השיטוטים והחיפושים שהם מבצעים ברשת באמצעות מנועי חיפוש – הם יוכלו להיתקל גם בשירות/מוצר של עסק כזה או אחר, להחליט כי הם רוצים אותו וכך להוות מקור הכנסה נוסף ואיכותי לאותו עסק בשאיפה להיות לקוחות חוזרים.

לכן באמצעות קידום ושיווק באינטרנט ניתן לבסס את הנוכחות של עסקים ברשת האינטרנט, בכל תחום ומטרה בו העסק מתמחה. ככל שתהליך השיווק יהיה מדויק, ממוקד ואיכותי יותר כך קהל הגולשים שייחשף לעסק יהיה איכותי וריווחי יותר, וכך גם תהליכי השיווק והקידום יצליחו וידרגו את העסק בראש תוצאות החיפוש הרלוונטיות.

האם כל עסק צריך לשווק את עצמו באינטרנט?

התשובה לכך היא כן, באופן חד משמעי. כפי שציינו קודם, מרחב האינטרנט הוא המקום בו גולשים צורכים תוכן ללאפרסום עסק באינטרנט הפסקה מכל מקום ובכל זמן, וכאשר העסק נמצא במרחב הזה – הוא מאפשר חשיפה גדולה יותר לייחודיות והיתרונות שהוא מעניק ללקוחות, זאת בהתאם לדרכי השיווק והפרסום שהוא בוחר לבצע ברשת.

גם אם מדובר על עסק קטן או עסק מתחיל, האינטרנט הוא המקום האידיאלי לפרוץ לתודעה של לקוחות פוטנציאליים כיוון שתהליכי השיווק באינטרנט הם נוחים ונגישים, מאפשרים שליטה לכל אורך הדרך וגם כרוכים בעלויות נמוכות יחסית לדרכי פרסום רגילים כמו פרסומות בטלוויזיה וברדיו, שלטי חוצות ועוד.

מה ההבדל בין קידום לשיווק באינטרנט?

אין ספק כי עסקים זקוקים לתהליכי שיווק וקידום באינטרנט, אך כדי למקד את תהליכי הפרסום האינטרנטיים של העסק יהיה זה נכון להפריד בין תהליכי קידום לבין תהליכי שיווק, כיוון שהם שונים אחד מהשני אך המטרה שלהם היא זהה.

קידום באינטרנט מתייחס לתהליכים המקדמים את הנוכחות של עסק ברחבי הרשת, זאת באמצעות קידום נכסבכדי הפרסום באינטרנט יעבוד כמו שצריך, יש לבצע תהליכים מקבילים של קידום ושיווק באינטרנט דיגיטלי אחד או יותר השייך לאותו עסק כדי שיונגש לכמה שיותר גולשים. לעומת זאת, שיווק באינטרנט הינו תהליך המתאר את פרסומו של העסק ברחבי האינטרנט – גם כאשר לאותו עסק אין נכס דיגיטלי בו הגולשים יכולים לבקר ולקבל מידע נוסף על מהותו ומטרתו.

בכדי הפרסום באינטרנט יעבוד כמו שצריך, יש לבצע תהליכים מקבילים של קידום ושיווק באינטרנט על מנת לפרסם באופן מקיף את העסק ובמקביל לקדם את הנוכחות הדיגיטלית בכל מיני זירות ופלטפורמות מקוונות עליהן נרחיב בהמשך.

שיווק באינטרנט – כיצד לעשות זאת?

בין אם מדובר על עסק חדש או עסק וותיק שזה עתה התחיל להיות נוכח ברשת האינטרנט, עליו לבצע שיווק באינטרנט כדי להגיע אל קהל גולשים גדול שיהפוך להיות קהל לקוחות. תהליכי השיווק יכולים להתבצע בכמה דרכים:

  • הקמת אתר אינטרנט – אתר אינטרנט הוא אחד מהנכסים הדיגיטליים החשובים והחיוניים עבור כל עסקקידום ושיווק באינטרנט על ידי אנשי מקצוע המתמחים בתחום שרוצה להיות נוכח ברשת, כיוון שאתר מאפשר להעניק לגולשים מידע מקיף ומפורט על העסק, המהות שלו, המטרה העסקית שלו וכן גם היתרונות שלו לעומת עסקים מתחרים אחרים. הקמה של אתר מתבצעת באמצעות חברה מקצועית לבניית אתרים, כאשר ההעדפה היא להקים אתר נגיש, מעוצב ונוח לתפעול באמצעות מערכות ניהול תוכן.
  • פתיחת פרופיל עסקי ברשתות חברתיות – לרשתות חברתיות יש כוח שיווקי עצום, כיוון שמיליוני משתמשים עושים בהן שימוש באופן יומיומי (ויש שיאמרו אפילו שעתי) ונהנים לצרוך תכנים מסוגים שונים. כיוון שהפרסום דרך רשתות אלו הוא יעיל הן עבור המפרסמים והם עבור הצרכנים, רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, טוויטר ועוד מאפשרות לעסקים להקים פרופילים עסקיים ייעודיים לצורך העלאה ופרסום של תכנים פרסומיים מותאמים אישית לכל משתמש.
  • העלאת מודעות פרסומיות ברשת – דרך נוספת לשווק את העסק ברחבי רשת האינטרנט היא באמצעות פרסום של מודעות שיווקיות שהמטרה שלהן היא פרסומית בלבד. אחת מהאפשרויות היא העלאה של מודעות פרסומיות במנוע החיפוש של גוגל, שאלו הן מודעות ממומנות הממוקמות במיקומים בולטים. בנוסף ישנם שטחי פרסום רבים ברחבי הרשת כמו אתרי חדשות, אתרי תרבות, אתרי תיירות ואתרים גדולים אחרים שהם מבקרים מאות אלפי גולשים באופן קבוע. באתרים כאלו ניתן לרכוש שטחי פרסום המאפשרים העלאת מודעות פרסומיות, וכך אפשרות לקבל חשיפה גדולה יותר לעסק והבאת לקוחות איכותיים.

איך ניתן לבצע קידום באינטרנט?

נוסף לתהליכי הפרסום והשיווק של העסק ברחבי הרשת, יש לבצע גם תהליכי קידום שימנפו את הנוכחות של העסקהאם ניתן לבצע את קידום העסק באינטרנט באופן עצמאי ולא דרך חברה בזירה הדיגיטלית, ורצוי בכמה שיותר פלטפורמות מקוונות. לשם כך יש לקדם נכנס דיגיטלי מבוסס של העסק כמו אתר אינטרנט או פרופיל עסקי ברשת חברתית, ו"לדחוף" אותו כמה שיותר גבוה בראש תוצאות החיפוש ו/או החשיפה של הגולשים.

במקרה של אתר אינטרנט, ניתן לבצע קידום שלו בתוצאות החיפוש המוצגות במנוע החיפוש של גוגל. כך שגולש מקליד מילות מפתח בשורת החיפוש האתר של העסק יוצג לו בין תוצאות החיפוש הראשונות זאת בהתאם לרלוונטיות של מילות החיפוש לתחום אליו העסק קשור. אם מדובר על פרופיל עסקי ברשת חברתית כמו פייסבוק לדוגמא, ניתן לקדם את הפרופיל באמצעות העלאת פוסט פרסומי שיופץ לכמה שיותר משתמשים רלוונטיים ולא רק לעוקבים של אותו פרופיל.

מה עדיף – קידום בגוגל או קידום ברשתות חברתיות?

תהליכי הקידום באינטרנט יבטיחו כי הנכס הדיגיטלי של העסק ימשיך להיות נוכח ונגיש עבור קהל הצרכנים ברשת, אך איזו שיטת קידום עדיפה יותר? קידום בגוגל או ברשתות חברתיות? התשובה לכך תלויה למעשה בקהל הגולשים הרלוונטי לכל עסק, כיוון שישנו קהל צרכנים שעושה שימוש רב יותר ברשתות חברתיות ואילו קהל צרכנים שנמצא דווקא במנוע החיפוש בגוגל.

לכן הבחירה בין קידום בגוגל או רשתות חברתיות צריך להיעשות בצורה נכונה ומותאמת לכל עסק, כאשר חברת קידום ושיווק באינטרנט המתמחה בכל הזירות הדיגיטליות תוכל לסייע בתהליכי הפרסום ותסייע להביא הצלחה בשיווק הדיגיטלי של העסק. קידום ושיווק באינטרנט עם חברת דיגיטל מקצועית תאפשר לכסות על כל הצרכים השיווקיים של העסק אם מבחינת הקמת אתר אינטרנט, הקמה וניהול פרופיל עסקי ברשתות חברתיות וקידום הנכסים הדיגיטליים בצורה מקצועית ויעילה.

אנשי פרסום לעסקים קטנים הם בעצם כאלו היודעים כיצד לנוע במרחב ולהפוך את עצמם לטובים יותר במיוחד בשבילכם
בלוג

פרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכן פרסום כתבות תוכן, כן או לא? אתם צריכים כתבות תוכן, זהו חלק בלתי נפרד מפרסום באתר שלכם ובכל אמצעי המדיה בהם אתם

מקדם אתרים מומלץ
בלוג

מקדם אתרים מומלץ

מקדם אתרים מומלץ בעבר, על מנת לקדם עסקים ולהרחיב להם את מעגל הלקוחות היה צורך בתקציבים שמנים במיוחד. פלטפורמות הפרסום היחידות היו מודעות בעיתון, פרסומות

פרסום לעסק
פרסום לעסקים

פרסום לעסק בעידן הדיגיטלי

מאז שהשימוש ברשת האינטרנט הפך ליומיומי ושגרתי עבור כל אדם כמעט, השתנו ללא היכר הדרכים לבצע פרסום לעסק באמצעות אתרי אינטרנט, מנועי חיפוש והרשתות החברתיות.

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר מכירות חינם

 בעבר, בניית אתרים הייתה עבודה אשר שמורה רק לאנשים בעלי ידע וניסיון בתכנות ושפות קוד, כדי להקים אתר אינטרנט הייתם צריכים לשכור את שירותיו של

כוחות שונים עליהם ממונים האנשים
שיווק דיגיטלי

פרסום תוכן שיווקי

במהלך השנים האחרונות הרשתות החברתיות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית של מיליוני אנשים בכל רחבי העולם, במסגרת הרשתות החברתיות הללו הגולשים מתקשרים עם

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר חנות וירטואלית

במהלך השנים האחרונות תחום החנויות הוירטואליות ממשיך לגדול ללא הפסקה, וזה ממש לא מפתיע. חלק גדול מן החנויות הוירטואליות אינן בנויות בצורה מקצועית ואיכותית וזאת