השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

5 שיטות קידום ברשתות חברתיות

קידום ברשתות חברתיותקידום ברשתות חברתיות

הצלחת קידום ברשתות חברתיות מבוססת על יצירה ושיתוף תכנים ברשתות החברתיות. בין הרשתות החברתיות הנחשבות לפופולאריות לצורכי קידום הן הרשת החברתית פייסבוק, הרשת החברתית יוטיוב, הרשת החברתית אינסטגרם ולאחרונה הצטרפה גם הרשת החברתית טיק טוק . כמובן שיש רשתות חברתיות נוספות בהן ניתן לקדם ולפרסם את העסק שלנו, אך הן מתאימות לקהל יותר מצומצם כמו למשל לינקדין, פינטרסט ועוד. כדי שהקידום שלכם באמת יעבוד, עליכם להשקיע ביצור קידום תוכן חיוני אם אתם מעוניינים להשיג תוצאות מעולות. ניתן לפרסם מאמרים, פודקאסטים וסרטונים קבועים בכל הערוצים, עם הקפדה על חשיפה ממוקדת לקהל היעד, והנעת מספיק לקוחות פוטנציאליים ללחיצה על הפוסטים. קידום ברשתות חברתיות מביא איתו מגוון רחב של יתרונות

לבעלי עסקים שמעוניינים ליצור השפעה ברשתות החברתיות ולהשיג החזרים משמעותיים על השקעותיהם, קידום הפוסטים חשוב להשגת התוצאות. אחרי הכול, אין טעם להמציא תוכן מעולה אם אף אחד אינו שם על מנת לראות אותו. מאמר זה מרכז חמש שיטות מוכחות של קידום ברשתות חברתיות.

התאמה אישית לפלטפורמה

בעלי עסקים חסרי ניסיון בתהליכי קידום ברשתות חברתיות, נוטים לטעות ולפרסם בדיוק את אותו תוכן בכל אחת מהפלטפורמות שלהם

גישה זו עשויה להיות מפתה מכיוון שהיא חוסכת זמן, אבל היא אינה מניבה תוצאות טובות לטווח הארוך, והאמת היא שלכל פלטפורמת רשת חברתית יש מתכון ייחודי להצלחה

פייסבוק

יש להקפיד על שימוש בתמונות רלוונטיות ואיכותיות, מכיוון שפוסטים בפייסבוק משיגים שיעורי מעורבות טובים כשהם משולבים עם תמונות רלוונטיות. במהלך קידום ברשתות החברתיות בפייסבוק יש להקפיד על שימוש בתמונות באיכות גבוהה שזמינות לשימוש חוזר ורלוונטיות מאוד לפוסטים.

היופי בפייסבוק הוא שאין הגבלת תווים, מה שמאפשר הזדמנות להרחבת פוסטים שמיידעים את הקהל היטב על המוצרים או השירותים שלכם. יחד עם זאת, אין פירוש הדבר שאתם צריכים לכתוב חיבורים, אלא לספר לעוקבים שלכם מה הערך של הפוסטים שלכם, עם הקפדה על תמצית ועניין.

מכיוון שפייסבוק היא פלטפורמה רחבה שמאפשרת לאנשים לחלוק סוגים רבים ושונים של תכנים, יש לכלול קריאות לפעולות על מנת לעודד את העוקבים לפעול, במקום לגלול

אינסטגרם

יש להקפיד על אסתטיקה, היות וזוהי פלטפורמה ויזואלית בעיקרה, ולכן חשוב שלחשבונות אינסטגרם יהיו פידים שנאספים באופן אסתטי. למרות שלכל פוסט צריכה להיות אישיות משלו, הפיד שלכם צריך להיראות נהדר בכללותו.

קמפיין שיווק ברשתות החברתיות באינסטגרם צריך להתמקד באסתטיקה כוללת, שיכולה לכלול נושא צבע, עריכה מוגדר מראש, סוגי צילומים או זוויות, וכן הלאה, שמשקפים את המיתוג שלכם באופן עקבי.

טוויטר

סגנון כתיבה שיחתי עם דגש על הנעה לפעולה מניב תוצאות טובות בפלטפורמה זו. כשזה מגיע לשיטות פרסום ברשתות חברתיות בטוויטר, יש לשאוף ליצירת גוון מקצועי אבל רגוע. חשוב לזכור שמשתמשים מגיעים לטוויטר בעיקר כדי לקבל מידע, לבדר ולקבל השראה. לכן, תכנים שאינם מתאימים לשיתוף עם בני משפחה חברים, אינם מתאימים גם לפרסום לעוקבים.

יש להימנע מהעמסת ריבוי האשטאגים בציוצים, כי בעוד שהציוצים עשויים להופיע בשרשורים נוספים, הם דוחים אנשים; מה שאומר פחות מעורבות, וכתוצאה מכך פחות הופעות בטווח הארוך. לכן יש להקפיד לחקור את ההאשטאגים לפני השימוש בהם על מנת לוודא שהם רלוונטיים ושיש להם שימוש פעיל.

עלויות קידום ברשתות חברתיות

מומחי קידום ברשתות חברתיות, עם ניסיון עשיר בתחום מספקים שירותי קידום וליווי צמוד, עם תוכנית מקיפה ומותאמת אישית שיכולה להתחיל מ-840 ₪. התוכנית כוללת קמפיינים ממומנים ואורגניים ברשתות החברתיות, שמתבצעת על ידי צוות מומחים בתחום, לבניית מותג מנצח, שכולל פרסום מותאם למכשירים ניידים

התהליך מדויק, רמת הביצוע גבוהה, והתוצאות מאפשרות חשיפה ממוקדת לקהל היעד שלכם. קידום ברשתות חברתיות אינו חייב להיות יקר, והחברה הנכונה יודעת איך להגיע לקהל יעד ממוקד בפייסבוק או באינסטגרם, עם מעקבים אחר התנהגות הגולשים עד לביצוע רכישה.

כך, למשל, פרסום בלינקדאין עשוי להיות מתומחר בסכומים של 40-60 ₪ ל-1,000 חשיפות, עם ניהול תקציב השיווק הדיגיטלי על ידי צוות מקצועי.

קידום ברשתות חברתיות יתרונות

אם עדיין לא השתכנעתם שכדאי לכם להיכנס באופן די מיידי לעולם הזה שנקרא קידום ברשתות חברתיות, הנה רשימת יתרונות שיגרמו לכם לעשות את הצעד הכל כך חשוב עבור העסק שלכם.

יתרון מספר 1 – מיתוג מיתוג ושוב פעם מיתוג

אנחנו חיים בעולם שבו יש ריבוי די מטורף של תחרות. בכל תחום יש מאות, אלפים, לפעמים עשרות אלפי מותגים וברנדים. אם אנחנו לא נמצאים ברשתות החברתיות, הרבה יותר קשה למתג את עצמנו בצורה נכונה. לעומת זאת, רשתות חברתיות עם אפקט ויזואלי כמו יוטיוב, פייסבוק ואינטסגרם מאפשרות לנו למתג את המוצרים והשירותים שאנחנו מעניקים לקהל שלנו בצורה סופר מדויקת. דרך תהליך המיתוג אנחנו יכולים לבנות אסטרטגיית שיווק מעולה ובעצם להעביר מסרים שיווקיים ברמה מאוד גבוהה

יתרון מספר 2 – מייצרים חשיפה אדירה 

מיליוני גולשים ברחבי העולם נמצאים ברשתות החברתיות, יום אחרי יום, שעה אחר שעה, דקה אחר דקה. לא חבל שלא לנצל את זה לטובת העסק שלנו? קידום ברשתות חברתיות בצעם מאפשר לנו להגיע לכמות מאוד גדולה של אנשים שבעצם באופן כזה יכירו אותנו ואפילו יספרו עלינו איך לא? לחברים ולמשפחה שלהם

יתרון מספר 3- אם אתה לא שם אתה לא קיים

אין מה לעשות, היום כולם נמצאים בפייסבוק, כולם נמצאים באינסטגרם ועסקים שלא משכילים להבין את זה וכמה שיותר מוקדם פשוט נשארים מאחור. לכן, חשוב להבין באיזו פלטפורמה חברתית הכי משתלם והכי כדאי לכם לבלוט ופשוט ללכת על זה ובגדול. במידה והתקציב שלכם לא מאפשר לכם כרגע להשקיע סכומי כסף גבוהים בקידום ברשתות חברתיות, תוכלו להתחיל מהמקום האורגני, ללמוד מסרטונים ומדריכים איך לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק, איך להקים פרופיל עסקי באינסטגרם ואז לעשות את זה שלב אחר שלב באופן שהכי מתאים לכם ולעסק שלכם. בשלבים הבאים אחרי שהעסק קצת יגדל וההכנסות שלכם יגדלו, תוכלו לשלב עוד שיטות שיווק וקידום ברשתות החברתיות 

יתרון מספר 4 – התוכן הוא המלך

דרך התוכן אפשר להציג את העסק איך שאתם רוצים. אתם יכולים להעלות פוסטים מעניינים שיתנו ערך מוסף לעוקבים שלכם, אתם יכולים דרך הרשתות החברתיות והפרופילים העסקיים הפעילים שלכם גם לקשר את הגולשים לאתר שלכם, אתם יכולים אפילו להעלות סרטונים ותמונות שפשוט יגרמו ליותר אנשים להתעניין בכם ושוב ליצור תגובות, שיתופים, לייקים וכל מה שקשור לעולם הזה שנקרא שיווק ברשתות החברתיות.

יתרון מספר 5- בעצם גם הלקוח הוא המלך! 

היום אחד הדברים היותר חשובים הוא ללא ספק שירות לקוחות. עסק שלא מאפשר ללקוח ליצור קשר מהיר וישיר עם שירות לקוחות, מוצא את עצמו מהר מאוד מוותר על השירות לעסק אחר. באמצעות רשתות חברתיות עסקיות ניתן לענות לגולשים שלכם על שאלות בזמן אמת וכך לשמור ולשמר אותם לאורך זמן

יתרון מספר 6- דיוק מושלם 

לרשתות החברתיות יש מערכת פילוח מדויקת כך שאת הפרסומים שלכם אתם יכולים לשווק רק במקומות הרלוונטיים

אנשי פרסום לעסקים קטנים הם בעצם כאלו היודעים כיצד לנוע במרחב ולהפוך את עצמם לטובים יותר במיוחד בשבילכם
בלוג

פרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכן פרסום כתבות תוכן, כן או לא? אתם צריכים כתבות תוכן, זהו חלק בלתי נפרד מפרסום באתר שלכם ובכל אמצעי המדיה בהם אתם

מקדם אתרים מומלץ
בלוג

מקדם אתרים מומלץ

מקדם אתרים מומלץ בעבר, על מנת לקדם עסקים ולהרחיב להם את מעגל הלקוחות היה צורך בתקציבים שמנים במיוחד. פלטפורמות הפרסום היחידות היו מודעות בעיתון, פרסומות

פרסום לעסק
פרסום לעסקים

פרסום לעסק בעידן הדיגיטלי

מאז שהשימוש ברשת האינטרנט הפך ליומיומי ושגרתי עבור כל אדם כמעט, השתנו ללא היכר הדרכים לבצע פרסום לעסק באמצעות אתרי אינטרנט, מנועי חיפוש והרשתות החברתיות.

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר מכירות חינם

 בעבר, בניית אתרים הייתה עבודה אשר שמורה רק לאנשים בעלי ידע וניסיון בתכנות ושפות קוד, כדי להקים אתר אינטרנט הייתם צריכים לשכור את שירותיו של

כוחות שונים עליהם ממונים האנשים
שיווק דיגיטלי

פרסום תוכן שיווקי

במהלך השנים האחרונות הרשתות החברתיות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית של מיליוני אנשים בכל רחבי העולם, במסגרת הרשתות החברתיות הללו הגולשים מתקשרים עם

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר חנות וירטואלית

במהלך השנים האחרונות תחום החנויות הוירטואליות ממשיך לגדול ללא הפסקה, וזה ממש לא מפתיע. חלק גדול מן החנויות הוירטואליות אינן בנויות בצורה מקצועית ואיכותית וזאת