השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

קידום אינסטגרם

אינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות בעולם. ברשת חברתית זו הדגש הוא על פרסום תמונות וסרטוני וידאו קצרים. בגלל הביקוש הגדול של אינסטגרם וכמות האנשים הרבה ברשת זו, היא הפכה לאחת מפלטפורמות הקידום הגדולות ביותר. קידום באינסטגרם מאפשר לגם לקבל חשיפה גדולה ועל ידי כך להרחיב את מעגל הלקוחות שלכם. איך זה עובד? המאמר הבא הוא בשבילכם.

מהו קידום אינסטגרם?

בזכות הכמות של המשתמשים ברשת החברתית אינסטגרם, היא הפכה לאחד מאמצעי הפרסום המומלצים ביותר.למי מתאים קידום באינסטגרם וכיצד הוא מתבצע
אם אתם רוצים  לקדם עסקים, אינסטגרם היא בהחלט פלטפורמה מצוינת לכך.

קידום באינסטגרם מתאים לכל עסק. בין אם אתם עסק של הלבשה, יצירות לבית,  תיקים, תכשיטים וכדומה תוכלו לקדם את העסק שלכם באינסטגרם. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי אינסטגרם היא רשת חברתית צעירה יחסית. רוב המשתמשים בה הם בגיל ממוצע שנע בין 16 ל-35. כמובן שיש יוצאי דופן, אך במידה והעסק שלכם מכוון לקהל יעד מבוגר יותר, כנראה שאינסטגרם לא תהיה פלטפורמת הפרסום המומלצת ביותר.

דרכים לקידום אינסטגרם

קיימות שתי דרכים לקידום באינסטגרם:

קידום אורגני באינסטגרם

קידום אורגני באינסטגרם הוא קידום שמתבסס על משיכת גולשים לעמוד העסק שלכם מבלי לשלם על כך. בקידום אורגני אתם מפרסמים תמונות וסרטונים שמטרתם למשוך לקוחות. הקהל שנחשף לתמונות או לסרטונים ומתעניין בהם יכול לבחור אם לעקוב אחריכם.

קידום אורגני באינסטגרם מתבצע במגוון דרכים יצירתיות שיכולות להפתיע את הקהל ולעניין אותו כך שירצה לחזור לעמוד שלכם.

למי זה מתאים? קידום אורגני מתאים לבעלי עסק עם נראות גרפית חזקה או עסקים בתחום היצירה. כך ניתן להעלות תמונות יצירתיות שמעלות אצל הגולשים רגש וגורמות להם לרצות להמשיך לראות תכנים דומים.

קידום ממומן באינסטגרם

פרסום ממומן באינסטגרם הוא למעשה פרסום מודעות בתשלום על ידי הרשת החברתית אינסטגרם. פרסום ממומן באינסטגרם מאפשר למפרסם לקדם פוסטים ולהתאים אותם לקהל היעד של העסק שלו. על ידי כך העסק יכול לקבל חשיפה רבה של לקוחות פוטנציאליים. ככל שהפרסום הממומן באינסטגרם יתבצע באופן יעיל יותר כך תוכלו להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם ועל ידי כך את הרווחים של העסק.

קידום אינסטגרם- איך עושים פרסום ממומן?

פרסום ממומן באינסטגרם נעשה במספר שלבים על ידי החשבון העסקי שלכם.

  1. בניית מודעה – תחילה עליכם לבנות מודעה ממומנת שמטרתה לקדם את העסק שלכם. חשוב מאוד ליצור מודעה מעניינת שתראהאיך מתבצע קידום באינסטגרם את אופי העסק שלכם ותמשוך לקוחות. למודעה תוכלו להוסיף תמונה איכותית ומעניינת, סרטון תדמית, תיוג של אנשי קשר שונים או חברות שאתם משתפים איתם פעולה, קישור שיוביל לרכישה אונליין באתר שלכם ועוד.
  1. מטרת הקמפיין – השלב הבא יהיה לקבוע את מטרת הקמפיין שלכם. יש מספר מטרות אופציונליות ביניהן- הפניית הגולשים לחשבון העסקי, הפניית הגולשים לאתר העסק או הפניית הגולשים ליצירת קשר. על ידי הגדרת הקמפיין תוכלו לדעת האם השיווק עובד ביעילות או שכדאי לשנות דברים. כמו כן, מטרת הקמפיין תאפשר לכם לבחור כפתור הנעה לפעולה שיניע את הגולשים לביצוע הפעולה הנדרשת.
  1. קהל יעד – הגדרת קהל היעד היא למעשה הגדרת הלקוחות הפוטנציאליים שייחשפו למודעה וזהו אחד השלבים החשובים ביותר. קהל היעד נקבע על פי גיל, מין, תחומי עניין, מיקום פיזי ועוד. חשוב מאוד להגדיר נכון את קהל היעד על מנת למקסם את הצלחת המודעה.
  1. מיקום המודעה – השלב הבא יהיה לבחור את המקום בו תוצג המודעה כאשר יש שתי אפשרויות מרכזיות- האחת היא בפיד, כלומר בעמוד החדשות של הגולשים והשנייה היא בסטורי. הסטורי נחשב לפיצ'ר פופולרי מאוד עבור פרסום ממומן באינסטגרם. בסטורי למעשה ניתן להציג תמונות או סרטונים קצרים ומעניינים. אלה יופיעו אצל קהל היעד שלכם כאשר הם צופים בסטורי של החברים שלהם ובמידה והתוכן מעניין אותם הם יוכלו להמשיך לעמוד האינסטגרם או לאתר העסק שלכם.

יש לקחת בחשבון כי פרסום ממומן באינסטגרם יכול להופיע גם ברשת החברתית הגדולה פייסבוק, כך תוכלו לקבל חשיפה גדולה אף יותר.

  1. בחירת התקציב – התקציב נקבע לפי 1000 חשיפות של המודעה או לפי כל לחיצה על המודעה. עליכם לבחור את התקציב אותו אתם מוכנים להשקיע על הפרסום.
  1. מעקב אחר הפרסום – השלב האחרון יהיה לעקוב אחר הפרסום. שלב זה מלמד אתכם על יעילות הפרסום והאם צריך לשנות אותו. על ידי המעקב תוכלו לדעת כמה גולשים נחשפו למודעה, כמה לחצו עליה, האם היא הובילה לתוצאות הנדרשות וכך לפעול בהתאם.

קידום אינסטגרם- טיפים לקידום אורגני

בקידום אורגני חשוב להעלות תכנים שיגרמו לאנשים אחרים לרצות לעקוב אחריכם. עליכם לחשוב מי קהל היעד שאתם מכוונים אליומבחר טיפים לקידום מוצלח באינסטגרם וליצור תכנים מתאימים.

  • שיתופי פעולה- שיתופי פעולה הם דרך מצוינת לקידום באינסטגרם. תוכלו לשתף פעולה עם אושיות רשת או מפורסמים אחרים וכך לקדם את הפוסטים השונים.
  • תמונות- אנשים אוהבים לראות תמונות באיכות גבוהה ובעיצובים מגניבים. לשם כך לא צריך מצלמה משודרגת ואפליקציות עיצוב משודרגות. אבל חשוב להשקיע בתמונה, לצלם אותה בדרכים מעניינות ולעצב אותה, כך שאנשים ייהנו להסתכל על התמונות שאתם מעלים.
  • תדירות- חשוב מאוד להיות פעילים, לתפעל את העמוד ולהעלות פוסטים בתדירות גבוהה של לפחות פעם ביום או יומיים.
  • סטורי- הסטורי הוא אחד הכלים החשובים ביותר. העלו סטורי לפחות פעמיים ביום כאשר האחת בבוקר והשניה בערב והוסיפו את הסטורי להיילייט שיופיע באופן קבוע בדף שלכם.
  • הפעלה- העוקבים שלכם באינסטגרם הם כמו ילדים בהצגת ילדים והם רוצים שיפעילו אותם. לכן תעלו סקרים, תשאלו שאלות, תנו להם לשאול אתכם שאלות ולהביע את דעתם.
  • האשטאג- האשטאגים הם כלי חשוב מאוד לפרסום באינסטגרם. שימו לב כי ישנם האשטאגים עם חשיפה יחסית נמוכה וישנם האשטאגים עם חשיפה גבוהה מאוד.
  • שימוש בפלטפורמות השונות- אינסטגרם מציעים מגוון רחב של פלטפורמות כמו אינסטגרם לייב, רילס, IGTV, מדריכים ועוד. חשוב מאוד להשתמש במגוון הפלטפורמות של אינסטגרם ליצירת קידום באינסטגרם.

מה היתרונות של קידום אינסטגרם?

לאינסטגרם יש יתרונות שונים הקשורים בעיקר לאופי הקהל ולכמותו.מה היתרונות עבור העסק של קידום באינסטגרם

  • כמות הקהל- אינסטגרם היא הרשת החברתית השלישית בגודלה, כאשר כיום יש בה יותר ממיליארד משתמשים פעילים. על ידי קידום באינסטגרם, אתם יכולים לחשוף את העסק שלכם למגוון רחב של לקוחות פוטנציאליים שונים.
  • אופי הקהל- כפי שציינו, אינסטגרם היא רשת חברתית צעירה, כלומר הקהל העיקרי של משתמשי אינסטגרם הוא בעל אופי צעיר. קידום באינסטגרם מאפשר לעסק למשוך לקוחות צעירים, המהווים את הלקוחות המרכזיים כיום.

קידום אינסטגרם – עבודת הכנה

לפני שמתחילים בעבודת הקידום בפועל, יש לבצע עבודת הכנה. עבודת ההכנה היא קלה ומטרתה היא ליצור חשבון נעים וזמין לתצוגה, כך שימשוך עוקבים. עבודת ההכנה מתבצעת במספר שלבים-

  • תחילה יהיה עליכם לבחור שם קליט לחשבון ולהוסיף תמונת פרופיל ברורה ומקצועית.
  • לאחר מכן עליכם למלא את הביו עם פרטים מעניינים על העסק שלכם. ככל שיהיו יותר פרטים על העסק, כך תקבלו חשיפה גדולה יותר ותוכלו להגיע ליותר לקוחות. מומלץ להוסיף לביו קישור לאתר העסק שלכם שיניע את העוקבים להיכנס לאתר.
  • לבסוף עליכם להפוך את חשבון האינסטגרם לחשבון עסקי ולפתוח אותו לכולם. כך תוכלו לקדם אותו גם באופן ממומן בהמשך, אם תבחרו זאת.
אנשי פרסום לעסקים קטנים הם בעצם כאלו היודעים כיצד לנוע במרחב ולהפוך את עצמם לטובים יותר במיוחד בשבילכם
בלוג

פרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכן פרסום כתבות תוכן, כן או לא? אתם צריכים כתבות תוכן, זהו חלק בלתי נפרד מפרסום באתר שלכם ובכל אמצעי המדיה בהם אתם

מקדם אתרים מומלץ
בלוג

מקדם אתרים מומלץ

מקדם אתרים מומלץ בעבר, על מנת לקדם עסקים ולהרחיב להם את מעגל הלקוחות היה צורך בתקציבים שמנים במיוחד. פלטפורמות הפרסום היחידות היו מודעות בעיתון, פרסומות

פרסום לעסק
פרסום לעסקים

פרסום לעסק בעידן הדיגיטלי

מאז שהשימוש ברשת האינטרנט הפך ליומיומי ושגרתי עבור כל אדם כמעט, השתנו ללא היכר הדרכים לבצע פרסום לעסק באמצעות אתרי אינטרנט, מנועי חיפוש והרשתות החברתיות.

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר מכירות חינם

 בעבר, בניית אתרים הייתה עבודה אשר שמורה רק לאנשים בעלי ידע וניסיון בתכנות ושפות קוד, כדי להקים אתר אינטרנט הייתם צריכים לשכור את שירותיו של

כוחות שונים עליהם ממונים האנשים
שיווק דיגיטלי

פרסום תוכן שיווקי

במהלך השנים האחרונות הרשתות החברתיות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית של מיליוני אנשים בכל רחבי העולם, במסגרת הרשתות החברתיות הללו הגולשים מתקשרים עם

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר חנות וירטואלית

במהלך השנים האחרונות תחום החנויות הוירטואליות ממשיך לגדול ללא הפסקה, וזה ממש לא מפתיע. חלק גדול מן החנויות הוירטואליות אינן בנויות בצורה מקצועית ואיכותית וזאת