השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

קידום אורגני באינסטגרם

האינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר בעולם מה שהופך אותה לזירת פרסום פופולרית מאוד. על ידי יצירת חשבון נעים, זמין, מושקע ועשיר תוכלו להגדיל את מספר העוקבים שלכם, ועל ידי כך, לבנות קשרים חברתיים ועסקיים כאחד. מהו קידום אורגני באינסטגרם וכיצד זה עובד? על כך נרחיב במאמר הבא.

מהו קידום אורגני באינסטגרם?

קידום אורגני באינסטגרם הוא קידום שמתבסס על משיכת גולשים לעמוד העסק שלכם והגדלת מספר העוקבים שלכם מבלי שתצטרכומה היתרונות והחסרונות של קידום אורגני באינסטגרם לשלם לאינסטגרם על כך. בקידום אורגני אתם למעשה מפרסמים תמונות וסרטונים שמטרתם למשוך כמה שיותר גולשים. הגולשים שנחשפים לתמונות או לסרטונים ומתעניינים בהם יכול לבחור אם לעקוב אחריכם על מנת לצפות בתכנים דומים.

קידום אורגני באינסטגרם מתבצע במגוון דרכים יצירתיות שיכולות להפתיע את הקהל ולעניין אותו כך שירצה לחזור לעמוד שלכם.

למי זה מתאים? קידום אורגני מתאים לבעלי עסק עם נראות גרפית חזקה או עסקים בתחום היצירה. כך ניתן להעלות תמונות יצירתיות שמעלות אצל הגולשים רגש וגורמות להם לרצות להמשיך לראות תכנים דומים.

קידום אורגני באינסטגרם, נחשב לצורת קידום טבעית המאפשרת להגדיל בקלות את כמות הגולשים וכמות הצפיות בעמוד האינסטגרם. לדוגמא, אם אתם עסק של עבודות מקרמה, תוכלו לפתוח עמוד עסקי באינסטגרם, להעלות תמונות של העבודות שאתם מכינים, סרטוני הכנה ועוד. לאלה תוכלו להוסיף האשטאגים שונים, להוסיף תיאור קצר ולהעלות את כמות הצפיות במוצר.

כיצד מבצעים קידום אורגני באינסטגרם?

קידום אורגני באינסטגרם מתבסס על העלאת תמונות וסרטונים שיעניינו את קהל היעד שלכם והוא מתבצע במספר שלבים:איך מתבצע קידום אורגני באינסטגרם

  1. פתיחת עמוד עסקי באינסטגרם

השלב הראשון הוא לפתוח עמוד עסקי באינטסגרם. תחילה יהיה עליכם לבחור שם קליט לחשבון ולהוסיף תמונת פרופיל ברורה ומקצועית. את חשבון האינסטגרם תוכלו ליצור על ידי הקשת שם משתמש וסיסמה או על ידי התחברות באמצעות פרופיל המשתמש בפייסבוק. לעמוד העסקי תוכלו להוסיף את מספר הטלפון האישי שלכם.

שימו לב שבחירת השם שלכם חשובה מאוד. מלבד העובדה שהשם צריך להיות קליט הוא צריך להיות קשור לעסק שלכם ולכלול את מילות המפתח בהן תרצה להשתמש.

  1. כתיבת ביו באינסטגרם

לאחר שפתחם עמוד עסקי, עליכם למלא את הביו עם פרטים מעניינים על העסק שלכם. הביו באינסטגרם הוא המידע שכל גולש יכול לצפות בו. מטרת הביו היא לגרום לגולשים להכיר אתכם ולהבין מי אתם, מי העסק שלכם ומה אתם מציעים. ככל שתכתבו יותר מידע כך תקבלו חשיפה גדולה יותר. עם זאת, מומלץ לא לפוצץ את הביו במידע. נסו לכתוב את הביו בצורה מעניינת, שתספר סיפור ולא רק תעביר אינפורמציה. ההמלצה היא לכתוב מספר משפטים ולהוסיף אימוג'ים. כמו כן, מומלץ להוסיף לביו קישור לאתר שלכם. הקישור יניע את הגולשים לפעולה ויגדיל את התנועה באתר של העסק שלכם.

  1. יצירת תכנים

השלב האחרון לקידום אורגני באינסטגרם הוא יצירת תכנים. הקידום האורגני מתבסס בעיקר על תמונות וסרטונים. ככל שתייצרו יותר תכנים איכותיים ומעניינים כך תגבירו את הקידום האורגני. את התכנים העלו גם לפיד וגם לסטורי. הסטורי הוא אחד הכלים החשובים באינסטגרם ולכן השתמשו בו. כמו כן, מומלץ להוסיף את הסטורי שאתם מעלים להיילייט על מנת שיופיע באופן קבוע בחשבון שלכם.

 

טיפים לקידום אורגני באינסטגרם

  • חשבון אינסטגרם מושקע

אחד הדברים שמושכים גולשים באינסטגרם הוא חשבונות מושקעים ויפים. על מנת למשוך לקוחות ולהצליח בקידום האורגני וודאומבחר טיפים לקידום אורגני מוצלח באינסטגרם שחשבון האינסטגרם שלכם נראה טוב וכי הוא משקף את המוצר שלכם באופן נאמן.

חשוב מאוד להעלות תמונות איכותיות ומקצועיות. זה לא אומר שאתם צריכים להשקיע אלפי שקלים ברכישת מצלמה מקצועית ובשימוש באפליקציות העיצוב המשודרגות ביותר בשוק. אבל, חשוב להשקיע בצילום תמונות מקצועיות, גם על ידי מצלמת הטלפון ועריכה שלהן על ידי אפליקציות עיצוב (גם חינמיות זה בסדר). השקיעו בצילום, צלמו את התמונות בדרכים מעניינות ועצבו אותן, כך שאנשים ייהנו להסתכל על התמונות שאתם מעלים.

כמו כן, נסו לייצר סיפורים דרך התמונות שאתם מעלים. על ידי יצירת סיפור אתם יכולים ליצור חיבור רגשי אצל הגולשים וכך לעניין אותם ולגרום להם לרצות לשוב לחשבון שלכם.

דבר חשוב  מאוד שיש לקחת בחשבון הוא שהחשבון שלכם צריך להיות מעוצב בקו אחיד. הצבעים, התמונות, הגופנים צריכים להיות במראה אחיד ולהתאים לעסק שלכם. התמונות צריכות לתמוך האחת בשנייה על מנת להציג סיפור דומה.

  • האשטאגים

האשטאגים הם גולת הכותרת של הרשת החברתית אינסטגרם והם כלי חשוב מאוד לקידום אורגני באינסטגרם. על ידי שימוש נכון בהאשטאגים, אנשים יוכלו למצוא את החשבון שלכם בקלות ותוכלו להופיע בין הפוסטים הראשונים שגולשים באינסטגרם רואים כאשר הם מחפשים את אותו האשטאג.

שימו לב כי ישנם האשטאגים עם חשיפה יחסית נמוכה וישנם האשטאגים עם חשיפה גבוהה מאוד.

מחקר האשטאגים זו עבודה רצינית, שמצריכה זמן רב ובדיקה של המתחרים.

  • סטורי

אחד הדברים החשובים ביותר באינסטגרם, במיוחד לקידום אורגני הוא הסטורי. על ידי יצירת סטורי מעניין ניתן לקבל חשיפה גדולההחשיבות של הסטורי בקידום אורגני באינסטגרם לחשבון האינסטגרם שלכם ולהגביר את הקידום האורגני באינסטגרם. הסטורי גורם לגולשים להרגיש מחוברים אליכם ולהרגיש שהם חלק מהחיים שלכם. כיצד ליצור סטורי?

חשוב מאוד להשקיע בנראות הויזואלית של הסטורי שלכם. האפשרויות רק הולכות ומתרחבות. תוכלו לשלב מגוון פילטרים מיוחדים, סטיקרים, אימוג'ים, מוסיקת רקע, ועוד מגוון אפשרויות שיהפכו את הסטורי שלכם לכיפי ומעניין.

את הסטורי אתם יכולים לקדם בפיד, לשתף עם אנשים ספציפיים שתבחרו, להוסיף מיקומים ועוד.

פעם, הסטורי היה נשמר ל-24 שעות ונעלם לתמיד. היום, ניתן להוסיף את הסטורי להיילייט וככה לשמור אותו באופן קבוע בחשבון שלכם. ככה העוקבים יכולים תמיד לחזור ולצפות בסטורי שהעלתם.

חשוב מאוד שהסטורי יהיה כיפי עם אופי קליל וספונטני. ברגע שהגולשים מרגישים שהסטורי הופק, הספונטניות יורדת ורמת החיבור אליכם יורדת בהתאם. בסוף הסטורי צריך להעביר תחושות ורגעים שאתם חויים במהלך היום, לכן חשוב שזה מה שיהיה בסטורי שלכם.

  • שיתופי פעולה

שיתופי פעולה הם דרך מצוינת לקידום אורגני באינסטגרם. תוכלו לשתף פעולה עם אושיות רשת או מפורסמים אחרים בתמורה למוצריםמה תדירות הפוסטים בקידום אורגני באינסטגרם שלכם או לשירות שאתם מספקים. כך תוכלו לבקש מהמפורסמים להצטלם עם מוצרים שלכם ולפרסם את התמונות בחשבון האינסטגרם שלכם, מה שיכול להוביל לחשיפה גדולה מאוד למוצרים שלכם.

  • תדירות

אחד הדברים החשובים ביותר בקידום אורגני באיסנטגרם הוא להיות פעילים. ככל שהעמוד שלכם יהיה יותר פעיל כך הוא יקבל חשיפה גדולה יותר מלקוחות פוטנציאליים שונים. לכן, חשוב מאוד לתפעל את העמוד ולהעלות פוסטים בתדירות גבוהה של לפחות פעם ביום או יומיים.

  • הפעלה

העוקבים שלכם באינסטגרם הם כמו ילדים בהצגת ילדים והם רוצים שיפעילו אותם. איך מפעילים ילדים בהצגות ילדים? שואלים אותם שאלות כמו איפה הזאב הרע. זה מה שאתם צריכים לעשות לעוקבים שלכם- תעלו סקרים, תשאלו שאלות, תנו להם לשאול אתכם שאלות ולהביע את דעתם על מנת שירגישו שהם פעילים ושהם חלק מהחשבון.

  • שימוש בפלטפורמות השונות

אינסטגרם מציעים מגוון רחב של פלטפורמות כמו אינסטגרם לייב, רילס, IGTV, מדריכים ועוד. חשוב מאוד להשתמש במגוון הפלטפורמות של אינסטגרם ליצירת קידום אורגני באינסטגרם.

אנשי פרסום לעסקים קטנים הם בעצם כאלו היודעים כיצד לנוע במרחב ולהפוך את עצמם לטובים יותר במיוחד בשבילכם
בלוג

פרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכן פרסום כתבות תוכן, כן או לא? אתם צריכים כתבות תוכן, זהו חלק בלתי נפרד מפרסום באתר שלכם ובכל אמצעי המדיה בהם אתם

מקדם אתרים מומלץ
בלוג

מקדם אתרים מומלץ

מקדם אתרים מומלץ בעבר, על מנת לקדם עסקים ולהרחיב להם את מעגל הלקוחות היה צורך בתקציבים שמנים במיוחד. פלטפורמות הפרסום היחידות היו מודעות בעיתון, פרסומות

פרסום לעסק
פרסום לעסקים

פרסום לעסק בעידן הדיגיטלי

מאז שהשימוש ברשת האינטרנט הפך ליומיומי ושגרתי עבור כל אדם כמעט, השתנו ללא היכר הדרכים לבצע פרסום לעסק באמצעות אתרי אינטרנט, מנועי חיפוש והרשתות החברתיות.

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר מכירות חינם

 בעבר, בניית אתרים הייתה עבודה אשר שמורה רק לאנשים בעלי ידע וניסיון בתכנות ושפות קוד, כדי להקים אתר אינטרנט הייתם צריכים לשכור את שירותיו של

כוחות שונים עליהם ממונים האנשים
שיווק דיגיטלי

פרסום תוכן שיווקי

במהלך השנים האחרונות הרשתות החברתיות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית של מיליוני אנשים בכל רחבי העולם, במסגרת הרשתות החברתיות הללו הגולשים מתקשרים עם

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר חנות וירטואלית

במהלך השנים האחרונות תחום החנויות הוירטואליות ממשיך לגדול ללא הפסקה, וזה ממש לא מפתיע. חלק גדול מן החנויות הוירטואליות אינן בנויות בצורה מקצועית ואיכותית וזאת