השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

פרסום ביוטיוב: המדריך המלא למשווקים

פרסום ביוטיובפרסום ביוטיוב

האם חשבתם לעצמכם פעם בכמה סרטונים אתם צופים ביום או בשבוע דרך הרשת החברתית יוטיוב? האם ניסיתם לספור בכמה פרסומות אתם צופים בלי בכלל לשים לכך לב? יש כל מיני דרכים לפרסום ביוטיוב, אחת מהרשתות החברתיות שכבשו את העולם ובכל יום מביאה עוד ועוד גולשים, עוד ועוד עוקבים, עוד ועוד צפיות. ביוטיוב תוכלו לפרסם את העסק שלכם בכל מיני דרכים. הדרך הראשונה היא פשוט להקים ערוץ יוטיוב, באופן כזה תוכלו להעלות הדרכות וסרטונים שעוסקים בתחום שבעצם בו העסק שלכם עוסק. למשל, נניח שאתם מתמחים בתחום של קידום אורגני לעסקים. דרך הערוץ שלכם ודרך הסרטונים שתעלו בעצם, אתם יכולים לעזור לעסקים גם לקדם את עצמם באופן אורגני וגם למשוך אליכם עוד ועוד לקוחות חדשים. ניתן לפרסם את העסק שלכם ביוטיוב גם דרך פרסומות שמופיעות בסרטונים אחרים שרלוונטיים או לא רלוונטיים לעסק שלכם. ככל שכמות הצפיות באותו סרטון גבוהה יותר, ככה המחיר של הפרסומת עולה כמובן. ניתן גם לפרסם במודעות צידיות ועוד כל מיני דרכים. גם כאן, בדומה לשיטות פרסום אחרות, הפרסום ביוטיוב מתחלק לפרסום אורגני ולפרסום ממומן

מדוע מותגים ועסקים משקיעים בתהליך של פרסום ביוטיוב? 

מותגים מפרסמים ביוטיוב מכיוון שזוהי פלטפורמת השיווק השנייה הפופולרית בעולם, שמושכת שני מיליארד מבקרים מחוברים מדי חודש. אם אתם תוהים איך להקצות תקציב לטובת פרסום , חשוב שתבינו שלפלטפורמה זו יש את טווח ההגעה העצום ויכולת המיקוד החזקה שהופכת אותה לפלטפורמה בעלת ערך ללא ספק לאורך מסע הלקוח.

היו סמוכים ובטוחים שהבנת היסודות של פרסום תשתלם בטווח הארוך, ומאמר זה סוקר את תהליך מסע הפרסום של מודעות וידיאו, ושיטות עבודה מומלצות של ביצועים מוכחים.

מודעות וידיאו שניתן לדלג עליהן

מודעות אלו מוצגות לפני או במהלך סרטון. התכונה המגדירה שלהן היא שהצופים יכולים לבחור לדלג עליהן לאחר חמשת השניות הראשונות. שיטה זו של פרסום ביוטיוב דורשת מהמפרסמים לשלם רק כשהצופים בוחרים להמשיך לצפות מעבר לחמשת השניות הראשונות האלו

המודעה שלכם חייבת להיות באורך של 12 שניות לפחות, אם כי מומלץ ליצור סרטוני וידיאו של שלוש דקות לפחות. התשלום מתבצע כשאדם צפה בשלושים השניות הראשונות, או בכל הסרטון, או אם הוא לחץ על המודעה.

מודעות וידיאו שאין אפשרות לדלג עליהן

מכיוון ש-76% מהאנשים מדווחים שהם מדלגים על מודעות באופן אוטומטי, חלק מהשיטות של פרסום ביוטיוב שזמינות למפרסמים היא הפעלת מודעות קדם סרטון או אמצע סרטון שאין להן לחצן דילוג כלל.

שיטה זו כדאית כשלמפרסם יש כוונה לעלייה רחבה במודעות למותג, והוא בטוח שהיצירתיות של הסרטון חזקה מספיק על מנת למשוך את תשומת הלב של קהל היעד שלו למשך 15 השניות המלאות. חשוב להבין שעם מודעות פרסום ביוטיוב שלא ניתן לדלג עליהן, מפרסמים משלמים לכל הופעה, לפי מחיר לאלף הופעות, כלומר, לכל אלף צפיות.

מודעות שאינן וידיאו

כשלמפרסמים אין תקציב של פרסום ביוטיוב, הם יכולים לבחור בשיטת פרסום מודעות שאינן וידיאו, שכוללות:

מודעות לתצוגה. מופיעות בסרגל הצד הימני וכוללות תמונה וטקסט, לצד קריאה לפעולה עם קישור לאתר האינטרנט שלכם.

מודעות בתוך וידיאו. מופיעות צפות על גבי תוכן וידיאו מערוצי יוטיוב שמייצרים רווחים.

בעולם אידיאלי, שני סוגים אלו של פרסום ביוטיוב מופיעים בשילוב עם תוכן קשור, אבל כמובן שלא תמיד זה המקרה. לכן חשוב שצוות פרסום דיגיטלי ילווה את המשווקים בתהליך יצירת המודעה, להשגת תוצאות אופטימליות.

איך מתנהל מקצועי שלן פרסום ביוטיוב?

ראשית, הפרסום מופיע ביוטיוב, לכן יש להתחיל בהעלאת קובץ וידיאו לערוץ היוטיוב, ולוודא שהסרטון ציבורי, או שאם אינכם מעוניינים שהוא יופיע בערוץ שלכם, ניתן להפוך אותו ללא רשום. כדי ליצור את מסע הפרסום, יש להיכנס לחשבון Google Ads ולבחור מסע פרסום חדש, בהתבסס על יעדי שיווק המותג.

בהמשך יש לבחור את סוג הקמפיין של פרסום ביוטיוב, כולל כל הצורות של מודעות גוגל, כמו למשל תוצאות חיפוש, טקסטים, או קניות, ולהקפיד לבחור בקמפיינים של וידיאו על מנת להציג את הסרטון שלכם לקהלים ביוטיוב.

הגדרת הפרמטרים של מסע פרסום ביוטיוב

יש לבחור את אסטרטגיית הצעת המחיר. ברוב המקרים, הסוג של מסע פרסום ייקבע לפי מטרת פרסום שמבוסס על המרות, קליקים או הופעות. יש להזין את התקציב לפי יום או כסכום הכולל למסע הפרסום, ולהזין גם את התאריכים בהם המודעה תוצג

בהמשך יש לבחור גם את המיקומים בהם מודעות פרסום יופיעו, ולבחור את השפה של קהל היעד. ניתן לבחור הצגת מודעות ברחבי העולם או למקד את הפרסום לישראל בלבד, אבל חשוב להבין שהפרסום לקהל ישראלי בלבד מצמצם מאוד את טווח ההגעה של הסרטונים שלכם.

עלות פרסום ביוטיוב

חברת פרסום דיגיטלי מרכיבה מערך פרסום ביוטיוב מותאם לצרכי הלקוחות ולתקציב שלהם. התעריפים יכולים להתחיל ב-11 ₪ ליום, ולעלות בהתאם למודל הפרסום הממומן שנבחר

התוכנית מדויקת ומשתלמת וממוקדת לקהל היעד. קמפיין הפרסם מספק תוצאות מעולות בעלויות מופחתות והסרטונים שלכם נחשפים לקהל עצום.

פרסום ביוטיוב מחירון 

אחת השאלות שעולות פעם אחר פעם בהקשר של פרסום ברשתות חברתיות היא כמה עולה לפרסם ברשת החברתית יוטיוב?

כאמור, יש כל מיני אפשרויות לפרסם ביוטיוב וכל גישה עולה סכום אחר. דרך אחת היא פשוט להשתלט על עמוד הבית של הרשת החברתית ולקבל חשיפה מטורפת של למעלה מ-1.5 מיליון גולשים ביום. העלות לפרסומת כזו נעה בין 25,000-35,000 שח לפרסום של בין 24-48 שעות והשירות מתאים עבור עסקים שרוצים לפרסם את עצמם ביוטיוב בנוסף לפרסום נוסף כמו שלט חוצות או פרסומת בטלוויזיה. שיטה זו נקראית גם MASTHEAD. שיטה נוספת לפרסם ביוטיוב המכונה FIRST WATCH וגם היא תוביל לפרסומת בעמוד הראשי של יוטיוב, מתאימה בתור מוצר משלים לקמפיין חוצות או לטלוויזיה. פרסומת זו ממתגת את המותג בצורה טובה והיא תביא לכם לחשיפה של למעלה מ– 1.5 מליון גולשים ביום. העלות תלויה בכמות הצפיות ונעה בין 20,000-40,000 שח לפרסומת שתופיע ביוטיוב למשך יומיים עד שבוע. דרך נוספת לפרסם את העסק שלכם היא בשיטה הנקראית PREROLL. מדובר למעשה בסרטון באורך של עד 30 שניות או יותר. הסרטון מופיע לפני הסרטון אותו הגולש ביקש לצפות. במידה והגולש ילחץ על לדלג על הפרסומת, לא יתבצע תשלום. התשלום מתבצע אך ורק לפי כמות הצפיות המלאות והמחיר נע בין 7 אגל-9 אגעבור צפייה אחת. שיטה נוספת לבצע פרסום ביוטיוב שנחשבת ליעילה גם כן ונעשת באמצעות באנרים. הבאנר יכול להופיע או כחלק בלתי נפרד מהסרטון או במהלכו והעלויות משתנות בהתאם לקמפיין

לסיכום, פרסום ביוטיוב מתאים בעיקר לעסקים שיש להם תקציבים יחסית גבוהים ויכולים להרשות לעצמם לפרסם ביוטיוב, זאת בנוסף לקמפיינים, פרסומים ממומנים ותנועה אורגנית ברשתות חברתיות נוספות כמו פייסבוק ואינסטגרם לצד פרסום בגוגל

מה חשוב לדעת בעת פרסום ושיווק העסק אינסטגרם
פרסום ברשתות חברתיות

ניהול דף אינסטגרם

אינסטגרם היא אפליקציה שנוצרה כדי לעזור לאנשים לצלם תמונות ולשתף אותן, אבל היא הרבה מעבר לזה בימינו ניתן להשתמש בה כדי לשתף זיכרונות או חוויות

לפרסם בגוגל דרך שירותי פרילנסר או חברה
פרסום ברשתות חברתיות

קידום אורגני באינסטגרם

האינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר בעולם מה שהופך אותה לזירת פרסום פופולרית מאוד. על ידי יצירת חשבון נעים, זמין, מושקע ועשיר תוכלו להגדיל

בניית אתר תדמיתי
בניית אתרים

בניית אתר תדמיתי

בניית אתר תדמיתי אנו חיים בעידן שבו אנשים רבים מחפשים את המידע לו הם זקוקים דרך רשת האינטרנט. אנחנו בוחרים דרך הרשת את בעלי המקצוע

מה חשוב לדעת בעת פרסום ושיווק העסק אינסטגרם
פרסום ברשתות חברתיות

קידום אינסטגרם

אינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות בעולם. ברשת חברתית זו הדגש הוא על פרסום תמונות וסרטוני וידאו קצרים. בגלל הביקוש הגדול של אינסטגרם וכמות האנשים

מה זה קידום אורגני בגוגל וכצד הוא תורם לפרסום העסק
שיווק דיגיטלי

פרסום באינטרנט

אחד היתרונות הגדולים ביותר של התפתחות הטכנולוגיה, הוא האפשרות לפרסם ולקדם עסקים בקלות. עם פרסום באינטרנט לא תצטרכו קשרים לעורך העיתון או למפיק פרסומות ולא

מה טווח המחירים של פרסום ושיווק העסק בפייסבוק
שיווק דיגיטלי

פרסום בטאבולה

טאבולה היא אחת מפלטפורמות הפרסום המצליחות בעולם לפרסום כתבות ותכנים שיווקיים ברחבי האינטרנט. מדובר בשיטת הפרסום על ידי "Native Ads", שזו אחת משיטות הפרסום באינטרנט

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

עיקרי הדברים: