השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

פרסום בטאבולה

טאבולה היא אחת מפלטפורמות הפרסום המצליחות בעולם לפרסום כתבות ותכנים שיווקיים ברחבי האינטרנט. מדובר בשיטת הפרסום על ידי "Native Ads", שזו אחת משיטות הפרסום באינטרנט המצליחות בעולם. עולם הפרסום באינטרנט הוא עולם שהולך ומתרחב וכיום, במקרים רבים יהיה אפקטיבי יותר לפרסם באינטרנט מאשר בפלטפורמות פרסום אחרות. מה זה פרסום בטאבולה ולמה כדאי לעשות זאת? על כך נרחיב במאמר הבא.

מה זה פרסום בטאבולה?

טאבולה היא פלטפורמת פרסום לפרסום כתבות ותכנים שיווקיים בתחום ה- Native Ads. בתחום זה המטרה היא להציג לאנשים מודעות המשתלבות באופן טבעי באתרי תוכן מובילים.

האינטרנט הוא עולם רחב מאוד שלא מפסיק להתרחב לעוד ועוד כיוונים. אנשים גולשים באינטרנט שעות רבות מהיום. רוב המידע ורובלמי מתאים פרסום בטאבולה וכיצד הוא מתבצע התכנים שאנשים צורכים היום נצרכים דרך האינטרנט. על ידי האינטרנט אנשים יכולים לקרוא על נושא שמעניין אותם ובדרך כלל הם יקבלו הצעות לתכנים נוספים באותו נושא, או בנושאים רלוונטיים דומים. כלומר, ניתן לחבר לכתבות קישורים שונים. הקישורים  יכולים להוביל את הגולש לאתר של העסק שלנו. על ידי כך מפרסמי התוכן מקבלים חשיפה גדולה, יכולים להגדיל את התנועה באתר שלהם ובסופו של דבר את מעגל הלקוחות ואת הרווחים.

איך טאבולה קשורה לכל זה? טאבולה למעשה מתווכת בין בעלי האתרים לבין מפרסמי התוכן. אם אתם מעוניינים לפרסם תוכן באתר שיווקי מוביל, תוכלו לפנות לטאבולה שתקשר ביניכם לבין האתר.

על ידי כך מפרסמי התוכן יכולים להנות מפרסום יעיל ואפקטיבי שמניע את הגולשים לפעולה ויכול לספק תוצאות מצוינות.

האם כדאי לי לבצע פרסום בטאבולה?

התשובה היא כן. בין אם אתם מפרסמי התוכן, בעלי האתרים או טאבולה עצמה כולם מרוויחים מהפרסום על ידי טאבולה.

מה מפרסמי התוכן מקבלים?

מה מקבלים מפרסמי התוכן בטאבולהפרסום בטאבולה מאפשר למפרסמי התוכן להגיע לאתרים המובילים והחזקים ביותר בעולם. על ידי כך, מפרסמי התוכן יכולים לקבל חשיפה גדולה במיוחד של מגוון רחב מאוד של לקוחות פוטנציאליים.

הפרסום המסורתי ברוב המקרים אינו פועל ביעילות. רוב הגולשים מתעלמים מהמודעות שקופצות להם ובסופו של דבר אפילו מפתחים אנטי לפרסומות. על ידי פרסום תכנים איכותיים, הפרסום יכול להיות יעיל יותר ולא לייאש את הגולשים.

פרסום בטאבולה מציע לכם בחירה חכמה של פרסום התוכן באתרים לפי פילטור מתקדם של אתרים. בזכות טאבולה מפרסמי התוכן נהנים מפרסום תכנים, חשיפה גדולה והגעה לקהל לקוחות גדול מבלי לעבור תהליך מייגע של תיאום העלאת המאמר, בדיקת מחירים ועוד.

מה בעלי האתרים מקבלים?

טאבולה עובדת כמתווכת בין בעלי האתרים לבין מפרסמי התוכן. בעוד שמפרסמי התוכן נהנים מפרסום והאפשרות להגדיל את מעגל הלקוחות שלהם, בעלי האתרים מרוויחים דברים אחרים.

  • יתרון כלכלי- הדבר הראשון שבעלי האתרים מרוויחים מהסיטואציה הוא כסף. פרסום הכתבות באתרים מובילים יכול להיות לא זולמה היתרונות של פרסום בטאבולה עבור בעלי העסקים בכלל, במיוחד אם הוא מכיל קישור. ככל שהאתר יהיה חזק יותר כך המחיר יהיה גבוה יותר. עבור אתרים בינוניים, התשלום לפרסום כתבה ינוע סביב מאות שקלים, כך שיכול להגיע גם לאלפי שקלים באתרים חזקים. מלבד זאת יש עלויות נוספות של שעות עבודה לאופטימיזציה, כתיבת תכנים, שירות לקוחות ועוד. בעלי האתרים מתעדפים פלטפורמות שונות שיכולות להגדיל להם את הרווחים או כאלה שמייצרות להם אפיק רווחי נוסף. טאבולה היא ביניהן.
  • חווית משתמש- אחד הדברים החשובים ביותר עבור אתרים הוא חוויית המשתמש. חוויית המשתמש תקבע בסופו של דבר אם הגולשים ירצו להמשיך לגלוש באתר או לא. כאשר אדם גולש באתר מסוים וקופצות לו מודעות פרסום כל רגע, חוויית המשתמש יורדת ובסופו של דבר הגולש יתייאש וייצא מהאתר. כאשר הפרסום נעשה על ידי תוכן, בעלי האתרים לא צריכים להקפיץ מודעות פרסום בכל רגע נתון. כך, הגולש מקבל חוויית משתמש משופרת. על ידי טאבולה בעלי האתרים מפרסמים תכנים שיווקיים איכותיים ומפנים את הגולשים לתכנים ולא לפרסומות.

טאבולה

גם טאבולה מרוויחה מכל העניין. כפי שהבנו קודם, טאבולה מתווכת בין בעלי האתרים למפרסמים. התיווך שטאבולה מבצעת שווה הרבה כסף. טאבולה למעשה מרוויחה את ההפרש בין המחיר אותו היא מקבלת ממפרסמי התוכן, לבין המחיר אותו היא משלמת לבעלי האתרים על הפרסום של התכנים באתר שלהם.

טיפים לפרסום בטאבולה

כאשר מבצעים פרסום בטאבולה, חשוב מאוד לעשות זאת בצורה חכמה על מנת שהפרסום יהיה אפקטיבי ויניב תוצאות טובות.

  1. תוכן – הטיפ הראשון לפרסום בטאבולה הוא להעלות תכנים איכותיים ומעניינים. חשוב מאוד לשים דגש על העברה של ערך אמיתיטיפים מרכזיים לפרסום מוצלח בטאבולה לגולש ולא רק שיווקי. כאשר התכנים הם שיווקיים בלבד, הגולש לא מתרשם מהם והוא ממשיך הלאה. אך כאשר הכתבה מעניינת, ערכית ומספרת סיפור, הגולש נסחף איתה ורוצה להמשיך ולקרוא עוד. הכתבה צריכה להיות איכותית ולעמוד במספר תנאי סף-
  • מבנה נכון של כותרות ופסקאות.
  • הקפדה על ניסוח.
  • הקפדה על שגיאות כתיב.
  • יצירת עניין אצל הקורא. זהו אחד החלקים המסובכים והחשובים ביותר בפרסום כתבות. פרסמו כתבות מעניינות שמספרות סיפור ולא רק מעבירות אינפורמציה. על מנת שהגולש ירצה להמשיך לקרוא עליכם לסקרן אותו.
  • בחירת כותב מתאים. קיימים מגוון רחב מאוד של כותבי תוכן בשוק ולכן חשוב מאוד לבחור בכותב מתאים. עליכם לבחור בכותב תוכן איכותי שיודע לייצר את התכנים המתאימים. בקשו לראות כתבות קודמות ובחרו בכותב שיכול להציג קבלות של כתיבה לאתרים דומים.
  1. עמוד יעד – הטיפ השני הוא עמוד היעד. אחד הדברים החשובים בפרסום בטאבולה הוא לחשוב מראש על עמוד היעד. עמוד היעד הוא העמוד בו תתנו לגולשים אפשרות לקרוא עוד מאמרים בנושא או בנושא רלוונטי אחר. ככל שתאפשרו לגולש ל"שוטט" באתר שלכם יותר כך אתם מגדילים את הסיכויים שהגולש יהפוך ללקוח.

מה היתרונות של פרסום בטאבולה?

    • יחצנות– פרסום בטאבולה מאפשר לכם ליחצן את העסק שלכם. אתם יכולים לפרסם את השירות שאתם מספקים או אתכיצד פרסום בטאבולה מקדם את העסק שלכם המוצר שאתם מוכרים בצורה מעניינת ויעילה. על ידי יחצנות נכונה ניתן להגדיל את החשיפה שהעסק מקבל ועל ידי כך להגדיל את הרווחים שלו. פרסום הכתבות יכול להיות גלוי יותר או פחות, כאשר יש יתרון לפרסום הגלוי. פרסום גלוי משדר אמינות ועל ידי כך מחזק את האמון של הלקוח בעסק. אנשים לא מרגישים שעובדים עליהם כאשר הדברים מתנהלים בשקיפות.
    • קידום אתרים – פרסום בטאבולה מאפשר לכם לקדם את האתר שלכם. איך? על ידי הוספת קישורים לכתבות אותן אתם מפרסמים. כך אתם יכולים להניע את הגולשים להיכנס לאתר שלכם, להגדיל את התנועה באתר ובסופו של דבר להרחיב את מעגל הלקוחות ואת הרווחים. ככל שהאתר בו תפרסמו את הכתבות יהיה מוכר יותר וחזק יותר כך החשיפה שתקבלו תגדל ותוכלו לקדם את האתר שלכם באופן יעיל יותר.
    • העלאת מודעות– על מנת להעלות מודעות עליכם לפרסם כתבות יחסי ציבור. כתבות אלה מתפרסמות במדורים שזוכים לחשיפה גדולה מאוד של גולשים ויכולות לקדם את העסק שלכם משמעותית.
    • דירוג- כאשר אתם מוסיפים קישור לאתר שלכם באתרים מובילים הוא ידורג גבוה. הדירוג הגבוה הוא בעל חשיבות רבה בקידום האתר שלכם.
    • פשוט וקל– כאשר מפרסמים כתבות באתרים יש לנהל אסטרטגיית בניית קישורים. בדרך כלל הדבר יהיה קל, במיוחד כאשר מדובר באתרים מובילים. באתרים אלה יהיו תהליכי עבודה סדורים להטמעת כתבות עם קישורים.

</ul

אנשי פרסום לעסקים קטנים הם בעצם כאלו היודעים כיצד לנוע במרחב ולהפוך את עצמם לטובים יותר במיוחד בשבילכם
בלוג

פרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכן פרסום כתבות תוכן, כן או לא? אתם צריכים כתבות תוכן, זהו חלק בלתי נפרד מפרסום באתר שלכם ובכל אמצעי המדיה בהם אתם

מקדם אתרים מומלץ
בלוג

מקדם אתרים מומלץ

מקדם אתרים מומלץ בעבר, על מנת לקדם עסקים ולהרחיב להם את מעגל הלקוחות היה צורך בתקציבים שמנים במיוחד. פלטפורמות הפרסום היחידות היו מודעות בעיתון, פרסומות

פרסום לעסק
פרסום לעסקים

פרסום לעסק בעידן הדיגיטלי

מאז שהשימוש ברשת האינטרנט הפך ליומיומי ושגרתי עבור כל אדם כמעט, השתנו ללא היכר הדרכים לבצע פרסום לעסק באמצעות אתרי אינטרנט, מנועי חיפוש והרשתות החברתיות.

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר מכירות חינם

 בעבר, בניית אתרים הייתה עבודה אשר שמורה רק לאנשים בעלי ידע וניסיון בתכנות ושפות קוד, כדי להקים אתר אינטרנט הייתם צריכים לשכור את שירותיו של

כוחות שונים עליהם ממונים האנשים
שיווק דיגיטלי

פרסום תוכן שיווקי

במהלך השנים האחרונות הרשתות החברתיות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית של מיליוני אנשים בכל רחבי העולם, במסגרת הרשתות החברתיות הללו הגולשים מתקשרים עם

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר חנות וירטואלית

במהלך השנים האחרונות תחום החנויות הוירטואליות ממשיך לגדול ללא הפסקה, וזה ממש לא מפתיע. חלק גדול מן החנויות הוירטואליות אינן בנויות בצורה מקצועית ואיכותית וזאת