השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

פרסום בדיגיטל

פרסום בדיגיטלפרסום בדיגיטל

פרסום בדיגיטל הוא אחד האלמנטים שהכי מצליחים בכל עסק, הוא גם מבין המקורות שמניבים לעסק הכי הרבה לקוחות ובכך גם הכנסות. פרסום בדיגיטל אינו מחייב אותנו להיעזר בבעל מקצוע, אך כאשר נבחר בחברה שתעזור לנו בקידום נוכל לראות תוצאות גבוהות יותר. עלינו להסתכל על פרסום בדיגיטל כאל הוצאה לכל דבר ועניין, היא חלק מתמחור המוצר. פרסום הוא לא דבר חד פעמי, חשוב להדגיש את זה לפני שאתם נכנסים בעצם לעולם הזה. כל חברה שמכבדת את עצמה תמיד שומרת על פרסום תמידי, כל פעם באופן אחר, לעיתים בצורה מתונה ולעיתים בצורה אגרסיבית. 

 

7 טיפים בשביל פרסום בדיגיטל באופן מקצועי

לפני שאתם קופצים למים עמוקים הנה כמה טיפים שתקבלו מאיתנו לפני שאתם מתחילים לגעת בתחום של פרסום בדיגיטל. הטיפים נוגעים גם למצב בו אתם נעזרים בבעל מקצוע וגם במקרים של פרסום בדיגיטל באופן עצמאי.

  • שילוב שיווקי – שילוב שיווקי הוא אחד הכלים שיעזרו לכם למנף את התוכנית השיווקית והקמפיין של העסק. השילוב הוא בין קידום אורגני לבין קידום ממומן. שילוב אורגני הוא ללא שימוש במודעות של פייסבוק, גוגל וכן הלאה. בדרך כלל קידום ממומן יהיה תחת כותרת אשר מציינת בפני הלקוח שמדובר על פרסום ממומן. כאשר אנחנו מדברים על קידום אורגני אנחנו מדברים על קידום שאינו דווקא אינטנסיבי כמו קידום ממומן אך הוא מאוד איכותי ומושך קהלים באופן בולט. קידום אורגני יכול לבוא לידי ביטוי בקישורים, פרסום כתבות, מאמרי SEO, שיתופי פעולה, סרטונים וכן הלאה. 

  • שפה ייחודית – אתם רוצים ליצור לכם וללקוחות שלכם שפה ייחודית שהיא בעצם התעודת זהות של העסק שלכם. זאת אומרת שהשפה אינה נוגעת רק לתוכן, אלא לעיצוב של האתר שלכם, גרפיקה ונישה מסוימת. רק בדרך הזאת אתם יכולים לייחד את עצמכם, או במונחים מקצועיים למתג את עצמכם. בעצם כאשר אתם יוצרים לכם שפה ייחודית אתם מבדילים אתכם מהמתחרים שלכם, וזאת הנקודה הראשונה בה אתם צריכים להיות כאשר אתם פותחים עסק כזה או אחר, ככה יכירו אתכם.
  • קהל יעד ספציפי – הדבר החשוב ביותר הוא לדעת מי הוא קהל היעד שלכם, זה יעזור לכם גם בבניית התוכן וגם לעיצוב ובעצם לכל דבר שאתם עושים באתר עצמו. קהל היעד חייב להיות ספציפי, גם אם הוא בינלאומי. כאשר הקהל שלכם אינו ספציפי אתם יכולים למצוא את עצמכם מוציאים הון עתק על שיווק לא אפקטיבי. איך מוצאים את קהל היעד הנכון? נעזרים באנשי מקצוע, רואים את הסטטיסטיקה של המתחרים שלנו ולומדים את הקמפיין השיווקי כמו שצריך. 
  • חזון – פרסום בדיגיטל חייב להיות ייחודי, אז גם אם יש לכם שפה ייחודית אתם צריכים גם חזון עסקי. חזון עסקי נלקח בעצם מהמטרה הראשונית שבגללה פתחתם את העסק, זה בעצם יסייע לכם לאורך כל הדרך. החזון העסקי חייב להיות אמיתי ועמוק, זה גם יבדיל אתכם מהמתחרים וגם יעניק לכם מוטיבציה להמשיך להתקדם בעולם העסקים שהוא גם ככה לא פשוט, במיוחד כאשר מדובר על קידום עסקי במדיה. 
  • מעקב נכון – התחלתם לעשות קמפיין שיווקי? יש לכם כבר לקוחות שרכשו את המוצרים שלכם או מבקרים בעמוד/באתר שלכם? מעולה! אבל כאן רק מתחילה העבודה הקשה… אתם חייבים לעקוב צעד אחר צעד אחרי הקמפיין שלכם, לראות אם אפשר לייעל אותו. ניתן בכל פלטפורמה לראות מי היו אלה שנכנסו ובאיזו תדירות. תוכלו ללמוד אם הקמפיין שלכם בכלל יעיל כמו שאתם חושבים. כמו כן, שימו לב האם אתם משלמים יותר מדי על הקמפיין בהתאם להכנסות שלכם.

  • תודעת שירות – כחלק ממעקב נכון אתם גם צריכים לראות איך הלקוחות שלכם מגיבים על העסקאות שהם עושים. תודעת שירות היא אלמנט מאוד חשוב, הוא חשוב לא פחות מאשר כל קמפיין שיווקי. קמפיין שיווקי הוא מה שמביא את הלקוח אליכם, תודעת שירות היא זאת שגורמת ללקוח לרכוש את המוצר. אתם צריכים לעקוב אחרי הלקוחות שלכם, לראות אם יש להם תלונות, אם יש אופן ליצירת קשר ללא תסכול, צ'אט חי ועוד… חפשו תמיד איך לייעל את העסק שלכם, זה חלק משמירה על המוניטין שלכם. 

 

  • תוכן איכותי – החלטתם לשכור את שירותיו של כותב תוכן? כתיבת תוכן אינה רק בשביל קידום אורגני ומאמרי SEO. תוכן איכותי הוא מה שגורם לגוגל לדרג אתכם גבוה בדפים הראשונים, בתקווה לדף הראשי. תוכן איכותי חייב להיות תוכן שהלקוחות שלכם רוצים ואוהבים לקרוא. רצוי שיהיו גם מילות מפתח בתוכן שלכם, גם כאשר מדובר על מאמר אינפורמטיבי. על תוכן איכותי צריך לשלם, בין אם זה לכותב תוכן ובין אם זה תוכן שאתם כותבים ומבזבזים על זה זמן. 

פרסום בדיגיטל מחיר

סרטונים – פרסום נכון או עבודה כפולה?

תוכן או סרטונים? למה לא לשלב בין השניים? ככל שתשתמשו יותר בסרטונים, תמונות ותוכן ככה גוגל ידרג אתכם גבוה יותר. בואו נהיה כנים, בעידן של היום לאף אחד אין כוח לקרוא עמודים על המוצר, הם רוצים לראות אותו בפועל וזה דרך סרטון. אם בחרתם בסרטונים תדעו שגם זה יכול לקדם אתכם בגוגל, מצד שני זה גם יכול להרוס לכם. הסרטונים שאתם בוחרים לעלות חייבים להיות שייכים למוצר, רצוי מקוריים ובאיכות טובה. אם העלתם סרטון באיכות גרועה זה עלול להותיר רושם רע על הלקוח. השילוב בין סרטונים, תמונות ותוכן איכותי הוא השילוב הנכון ביותר עבור כל עסק. עם זאת, כאשר מדובר על סרטונים שאתם עושים לבד זה מחייב אתכם להגדיש לא מעט זמן ליצירה ועריכה, גם העלויות כלולות בכך. לדעתנו זה משתלם, זה מייחד וזה לטווח הארוך מגדיל לכם את ההכנסות. 

 

האם זה נכון לפרסם דרך הפייסבוק היום?

יש היום כל כך הרבה פלטפורמות בהן נוכל לפרסם את המוצרים שלנו, האם דרך הפייסבוק נגיע להישגים גבוהים? כפי שציינו מקודם, לכל עסק יש את קהל היעד שלו. אם קהל היעד שלכם הוא לדוגמא עבור בני 50+, סביר להניח שאין להם פייסבוק ולכן קידום בפייסבוק אינו רלוונטי. עם זאת, רצוי עדיין שיהיה לכם דף עסקי למקרה בו הדף שלכם יצוץ עבור לקוחות שהם כן פוטנציאלים. צריך לתחזק דף עסקי, אך לא חייב להשקיע בו מבחינת קידום ממומן. אנחנו ממליצים לכם למצוא את הפלטפורמה שהיא הכי רלוונטית לעסק שלכם, זה יכול להיות גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וגם יוטיוב. בעלי המקצוע ידעו לנתב אתכם נכון לבחירת הפלטפורמות הרלוונטיות, לרוב יהיה יותר מפלטפורמה אחת לצורכי שיווק.

החשיבות שיש לשם המשתמש שלכם

אז בעצם הכל מוכן, אבל אתם לא סגורים על השם של האתר והעסק. אם כבר יש לכם עסק קיים כבר לא באמת רלוונטי לשנות את שם העסק, אלא אם כן אתם רוצים ליצור תמיד חדשה, בדיוק כמו שפייסבוק עשתה לא מזמן. כמו כן, הדומיין שלכם צריך להיות קשור לשם העסק, אבל צריך משהו קליט שנתפס טוב בעין. ככה גם יזכרו אתכם, וגם זה מעיד על מקצועיות. בנוגע לשם העסק, ככל שהוא יהיה יותר קליט וייחודי ככה יהיו לכם יותר פניות.  

מה הדרך הנכונה לעשות פרסום בדיגיטל?

עסקים רבים כבר הבינו מזמן שרשת האינטרנט מביאה איתה פוטנציאל אדיר לפרסום ושיווק נכון שיכול להיות פורץ גבולות עבורם. אם בעבר היו חלק מעסקים אלה תלויים במיקום הגאוגרפי שלהם עצמם או של קהל היעד שלהם – הרי שבעזרת אסטרטגיה נכונה של פרסום בדיגיטל הם יכולים להתגבר על החסם הגאוגרפי וכך לפרסם במרחב הווירטואלי העצום של האינטרנט ולפרסם גם ללקוחות פוטנציאליים שבאופן פיזי קשה יותר להגיע אליהם.

 

מה זה אומר פרסום בדיגיטל?

כאשר מדברים על כל אפשרויות הפרסום במנועי החיפוש, ברשתות החברתיות, ביוטיוב, קידום אורגני או קידום ממומן – כל אלה דרכים שונות של פרסום בדיגיטל. חשוב לעשות א זה נכון וללא ספק כאשר נעזרים באנשי מקצוע אפשר להגיע לתוצאות נהדרות שבזכותן אפשר גם להגדיל את מעגל הלקוחות וגם להגדיל את ההכנסות של העסק. מה שבאמת חשוב זה לפנות לאנשי מקצוע מהעולם של פרסום בדיגיטל שמכירים את התחום ומנוסים בו.

 

שיטות שונות של פרסום בדיגיטל

האם זה נכון לפרסם דרך הפייסבוק

כיום יש הרבה מאד דרכים לפרסם דרך האינטרנט ובעלי עסקים כלל לא מודעים לכולן. זו הסיבה שחשוב לפנות לאיש מקצוע שיאבחן וימצא את הדרך הנכונה ביותר עבור כל עסק לשווק את עצמו ולהגיע אל קהל היעד של המוצר או השירות שלו – קמפיין דרך מנוע החיפוש של גוגל, מעורבות פעילות בקבוצות מקצועיות בפייסבוק, העלאת סטורי באינסטגרם, הצגת סרטוני פרסומת ביוטיוב ועוד. אלה חלק מהדוגמאות המוכרות יותר בתחום.

 

מה הדרך הנכונה לעשות פרסום בדיגיטל?

על שאלה זו צריך לענות בנפרד עבור כל עסק ועסק. אין דרך אחת ויחידה שמתאימה לכל עסק בכל תחום ולכן איש מקצוע הוא זה שצריך להתוות את הדרך השיווקית של הלקוח שלו – בעל עסק שמחפש את הנוכחות הדיגיטלית שלו. יש עסקים שיתאים להם קמפיין בגוגל ויש עסקים שהאינסטגרם יהיה הפלטפורמה שהכי נכונה להם למצוא את קהל היעד שלהם. יש חשיבות גבוהה להתאמה האישית של אסטרטגיית השיווק ולכן חשובה הפנייה אל אנשי מקצוע.

 

מה החשיבות של פרסום ברשת?

רשת האינטרנט כבר מזמן הפכה לחלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו. אי אפשר להתעלם ממנה ויתרה מכך – אי אפשר שלא להימצא בה. בעלי עסקים חייבים נוכחות דיגיטלית כלשהי עבור העסק שלהם, על מנת שיוכלו לקיים שיח עם הלקוחות שלהם או עם הגולשים המתעניינים ובעזרת הרשת אפשר לעשות את זה במגוון רחב של פלטפורמות. השיח הזה כיום מהיר, נוח וזמין ולכן חייב להתקיים דרך רשת האינטרנט.

 

מילה על תקציבי פרסום דרך רשת האינטרנט

רשת האינטרנט מציעה אינספור דרכים לשווק עסקים, בין אם בתשלום ובין אם על ידי עבודת תוכן מאומצת. פרסום בדיגיטל יכול להיות בחינם או בתשלום גבוה, כתלות בתקציב הפרסום שיש לעסק ולמטרות שבעל העסק מציב לעצמו. מסיבה זו אין טעם לפרסם את העסק בפלטפורמות של מתאימות לו וחשוב לרכז את המשאבים הכספיים רק בפלטפורמות שיכולות להביא תוצאות, כלומר לשפר את הנראות של העסק ברחבי הרשת.

 

פרסום ברשת כשלב מתקדם בתהליך השיווק

גם בעל עסק שפועל בצורה מושכלת ונכונה עם בעל מקצוע – לא ייגש מיד לביצוע מהלכי פרסום בדיגיטל. התהליך יתחיל בשלבים מקדימים של אפיון העסק, המוצרים או השירותים וכמובן של קהל היעד. בהתבסס על נתונים ומידע שיתקבלו מאפיון זה – אפשר יהיה לבנות את אסטרטגיית התוכן שעל פיה יבוצעו פעולות פרסום הלכה למעשה. לאחר מכן יגיעו שלבים נוספים של בחינה האם מהלכי הפרסום משיגים את התוצאות וניתוח בנוגע להמשך הדרך.

 

איך יעזור הפרסום הדיגיטלי לעסקים?

ברגע שמבוצע ניתוח מדויק שמאתר את הפלטפורמות או האתרים שבהם גולשים הלקוחות של העסק או קהל היעד שלו – הרי שקל יותר לקבל החלטות מקצועיות בנוגע לפרסום נכון ומדויק שיגיע לעיניים הנכונות. ברגע שקהל היעד ייחשף למודעות פרסומת של עסק או מוצרים שהוא כבר מכיר ואוהב – יהיה קל יותר לשכנע אותו לבצע קנייה או להמשיך לעקוב אחרי הנכסים הדיגיטליים שיש ברחבי הרשת או ליידע אודותיהם.

מה יכולות להיות המטרות של הפרסום הדיגיטלי?

גם הצבת המטרות מהווה חלק בלתי נפרד מהשלבים הראשוניים של התהליך. אי אפשר לצאת לדרך בלי להציב מטרות ויעדים ולאורם אפשר להמשיך ולקבוע את הפעולות הקונקרטיות. אילו מטרות אפשר להציב? לדוגמא, הגדלת מספר הלייקים או העוקבים של העמוד, עמידה ביעד מסוים של מכירת פריט או מוצר, השתתפות של הגולשים בקמפיין מעורבות להעלאת המודעות לדבר קיומו של העסק. כל אלה יכולות להיות מטרות שבעל העסק והמקדם הדיגיטלי יחליטו עליהן ביחד.

 

מה החשיבות של פנייה אל איש מקצוע?

העולם של פרסום בדיגיטל משתנה ומתפתח כל הזמן. פונקציות חדשות מומצאות או משתנות, אפשרויות חדשות נבחנות ומתקבלות החלטות בנוגע אליהן. מי שלא עוסק בתחום הזה על בסיס יומיומי לא יוכל לדעת איך יהיה הכי נכון לגשת למהלכי פרסום ועלול לגרום לכך שהרבה כסף ישולם שלא לצורך. על מנת להשיג תוצאות טובות ולא לשלם כסף לחינם – צריך שמי שיעשה את הפעולות האלה יהיה איש מקצוע שבקיא בתחום ופועל בו על בסיס יומיומי.

 

לאן יתקדם התחום של הפרסום ברשת האינטרנט?

אפשר לומר שהתחום הזה נוצר יש מאין ממש בשנים האחרונות אך עם הזמן הוא ימשיך ויתפתח כשם שמתפתחות לא מעט דרכים לבצע פעולות דרך רשת האינטרנט. בעבר לא היה ידוע איך לעשות שימוש במנוע החיפוש של גוגל לצורך קידום ופרסום של עסקים ואילו כיום מדובר בתורה שלמה, לא פחות. כך הדבר גם בנוגע לסיוע משמעותי שיכולות לאפשר הרשתות החברתיות כחלק ממהלכי פרסום בדיגיטל. היריעה רחבה ומאפשרת פתרונות מגוונים לכל עסק.

 

פרסום דיגיטלי בתשלום ובחינם

מגוון הדרכים לפרסם עסקים דרך הרשת מכפיל את עצמו כאשר מפצלים את הרעיונות האפשריים בין אלה שמבוצעים בתשלום לבין אלה שאפשר לבצע אותם ללא תשלום לפלטפורמה עצמה (בניגוד לתשלום השוטף שישולם לאיש המקצוע בגין פעולות הפרסום). חשוב מאד לקחת בחשבון את הנושא של התשלום על מנת לצרף אותו לבחינת הכדאיות של המהלכים הדיגיטליים וכמובן לרשימת ההוצאות השוטפות של העסק. גם בזה יכול איש המקצוע לסייע רבות.

 

עסקים שכבר מפרסמים דרך הרשת

כל בעל עסק שכבר מבצע מהלכי פרסום דיגיטליים יכול להעיד שאחרי האפיון ובניית האסטרטגיה הנכונה הוא מרגיש בהחלט שיש שיפור משמעותי בדרך שבה העסק שלו נראה דרך הרשת ובאופי הקשר בינו לבין הלקוחות והעוקבים שלו. ברגע שמבינים שחייבים לעבוד בצורה מקצועית ומסודרת – קל יותר להתפנות ולהישאר נאמנים להשקפת העולם המקצועית של העסק עצמו בלי לסטות ממנה.

 

פרסום דיגיטלי שוטף וקבוע

בעלי עסקים רבים יודעים שלאחר מאמצי שיווק ופרסום שנחשבים לאגרסיביים יותר אפשר להוריד מעט הילוך אך עדיין לבצע מהלכים ופעולות על בסיס יומיומי ושוטף, גם כדי להישאר בתודעה של הלקוחות וגולשים וגם על מנת שהעבודה הרבה שנעשתה לא תלך לאיבוד. זו הדרך הנכונה בדרך כלל לפעול ואכן גם אנשי המקצוע ממליצים עליה.

אנשי פרסום לעסקים קטנים הם בעצם כאלו היודעים כיצד לנוע במרחב ולהפוך את עצמם לטובים יותר במיוחד בשבילכם
בלוג

פרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכן פרסום כתבות תוכן, כן או לא? אתם צריכים כתבות תוכן, זהו חלק בלתי נפרד מפרסום באתר שלכם ובכל אמצעי המדיה בהם אתם

מקדם אתרים מומלץ
בלוג

מקדם אתרים מומלץ

מקדם אתרים מומלץ בעבר, על מנת לקדם עסקים ולהרחיב להם את מעגל הלקוחות היה צורך בתקציבים שמנים במיוחד. פלטפורמות הפרסום היחידות היו מודעות בעיתון, פרסומות

פרסום לעסק
פרסום לעסקים

פרסום לעסק בעידן הדיגיטלי

מאז שהשימוש ברשת האינטרנט הפך ליומיומי ושגרתי עבור כל אדם כמעט, השתנו ללא היכר הדרכים לבצע פרסום לעסק באמצעות אתרי אינטרנט, מנועי חיפוש והרשתות החברתיות.

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר מכירות חינם

 בעבר, בניית אתרים הייתה עבודה אשר שמורה רק לאנשים בעלי ידע וניסיון בתכנות ושפות קוד, כדי להקים אתר אינטרנט הייתם צריכים לשכור את שירותיו של

כוחות שונים עליהם ממונים האנשים
שיווק דיגיטלי

פרסום תוכן שיווקי

במהלך השנים האחרונות הרשתות החברתיות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית של מיליוני אנשים בכל רחבי העולם, במסגרת הרשתות החברתיות הללו הגולשים מתקשרים עם

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר חנות וירטואלית

במהלך השנים האחרונות תחום החנויות הוירטואליות ממשיך לגדול ללא הפסקה, וזה ממש לא מפתיע. חלק גדול מן החנויות הוירטואליות אינן בנויות בצורה מקצועית ואיכותית וזאת