השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

פרסום באינטרנט

אחד היתרונות הגדולים ביותר של התפתחות הטכנולוגיה, הוא האפשרות לפרסם ולקדם עסקים בקלות. עם פרסום באינטרנט לא תצטרכו קשרים לעורך העיתון או למפיק פרסומות ולא תצטרכו תקציבים שמנים במיוחד. מהו פרסום באינטרנט ומה היתרונות שלו? על כך נרחיב במאמר הבא.

עם אילו אמצעים ניתן לבצע פרסום באינטרנט?

פרסום באינטרנט ניתן לביצוע על ידי מספר אמצעים שונים, כאשר המרכזי בהם הוא מנוע החיפוש של גוגל. ריכזנו לכם את האמצעים המרכזיים ביותר לפרסום באינטרנט-

גוגל

מנוע החיפוש גוגל, הוא אמצעי פרסום מצוין. כאשר אתם מבצעים פרסום חכם על ידי גודל אתם יכולים להגדיל את החשיפה לעסק שלכםעם אילו אמצעים מתבצע פרסום באינטרנט באופן משמעותי. איך זה עובד?

גוגל היא למעשה מנוע חיפוש בו כל אדם יכול לחפש מה שירצה. לדוגמא, אם אדם רוצה לחפש שירות של תיקון קווי ביוב, הוא כותב במנוע החיפוש של גוגל "תיקון קווי ביוב" ומקבל תוצאות שונות שלפיהן יכול לבחור את השירות המתאים לו ביותר. ככל שהשירות שלכם יופיע מוקדם יותר בתוצאות החיפוש, כך הוא יקבל חשיפה גדולה יותר ויש סיכוי גבוה יותר שיבחרו בו.

פרסום באינטרנט על ידי גוגל, מאפשר לכם לקדם את העסק שלכם במעלה תוצאות החיפוש. סדר התוצאות נקבע על פי גוגל בהתאם לשני פרמטרים- המחיר ששולם על כל מודעה ואיכות המודעה (המחושבת על ידי מילות חיפוש, איכות האתר, איכות עמוד הנחיתה ועוד).

פרסום בגוגל עובד למעשה בשיטה של מכרז. בשיטה זו על המפרסם לבחור את מילות המפתח שיציגו את המודעה שלו וכמה הוא מוכן לשלם על המודעה. המחיר ייקבע על פי כמות הקלקות על המודעה.

פרסום בגוגל ניתן לביצוע בשתי אפשרויות-

  • קמפיין ממומן – בקמפיין ממומן המפרסם משלם לגוגל על מנת שזאת תציג אותו בתוצאות החיפוש הראשונות במנוע החיפוש. קמפיין ממומן מופיע תחת התגית מודעה.
  • קידום אורגני– המפרסם מבצע פעולות שמטרתן לקדם את האתר שלו לראשית מנוע החיפוש. הדבר כולל בעיקר הקמת אתרים ופרסום תוכן רב עם מילות מפתח.

רשתות חברתיות

למי אין חשבון באחת הרשתות החברתיות? כיום, כמעט לכל אדם בעולם יש חשבון ברשת חברתית אחת או יותר. בזכות הימצאותם שלמה ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני בפרסום באינטרנט אנשים רבים ברשתות החברתיות הן הפכו לאמצעי פרסום מצוין עבור עסקים רבים. אז איך זה עובד?

על מנת לפרסם ברשתות החברתיות השונות, עליכם לפתוח בראש ובראשונה עמוד עסקי. לאחר שפתחתם עמוד עסקי לעסק שלכם, תוכלו לקדם אותו בדרכים שונות ברשת החברתית המבוקשת.

אחת הדרכים היעילות לפרסום ברשתות חברתיות היא פרסום ממומן. כאשר מפרסמים עסק על ידי פרסום ממומן אתם יכולים לבחור בדיוק כיצד לפרסם ולמי לפרסם. כלומר, יהיה עליכם לבחור את תוכן המודעה, האם להוסיף לה תמונה/ סרטון/ קישור שיוביל לרכישה אונליין באתר שלכם, תוכלו לבחור את קהל היעד אליו מיועד הפרסום לפי פרמטרים שונים כמו גיל, מגדר, תחביבים, אזור מגורים ועוד. פרסום ברשתות החברתיות עובד בצורה יעילה ומוביל לחשיפה רבה מאוד של העסק ללקוחות פוטנציאליים שונים.

תוכן

פרסום באינטרנט על ידי תוכן נחשב לאחת השיטות היעילות ביותר. תוכלו לבצע פרסום על ידי תוכן בשתי דרכים-

  • הדרך הראשונה לפרסום על ידי תוכן היא לפרסם תכנים באתרים אחרים. לדוגמא, תוכלו לשלם לאתר שיווקי או חדשותי מוביל עבור פרסום התוכן שלכם. את התוכן תוכלו לקשר לאתר שלכם ועל ידי כך להוביל את הנחשפים לתוכן להגיע לאתר שלכם. על ידי כך תוכלו לפרסם את האתר באתרים מובילים שונים ולקבל חשיפה גדולה ללקוחות פוטנציאליים.
  • הדרך השנייה היא להעלות תכנים רבים לאתר העסק שלכם. ככל שתעלו יותר תכנים איכותיים, כך תוכלו להנות מקידום אורגני בגוגל. כפי שציינו קודם, מנוע החיפוש של גוגל מדרג את תוצאות החיפוש שלו על פי המחיר ששולם ועל פי איכות המודעה. דירוג התוצאות מתעדכן כל הזמן בהתאם לתכנים חדשים ולאתרים חדשים. הקידום האורגני מאפשר לכם לקדם את העסק שלכם במעלה תוצאות החיפוש של גוגל. על ידי העלאת תכנים איכותיים לאתר העסק שלכם. בקידום האורגני מבצעים פעולות שונות שמטרתן לחשוף את האתר לכמה שיותר לקוחות ולהעלות אותו לראשית תוצאות החיפוש של גוגל. יש לקחת בחשבון כי קידום אורגני שמתנהל בצורה נכונה וחכמה, יכול להביא לתוצאות טובות יותר מאשר פרסום ממומן. בסופו של דבר, תכנים איכותיים נשארים לאורך זמן וגוברים על המודעות המתחלפות. כמו כן, העלאת תכנים איכותיים מובילה ליצירת תדמית חיובי באינטרנט.

האם כדאי לבצע פרסום באינטרנט על ידי חברה או פרילנסר?

אחת השאלות הנפוצות היא האם כדאי לבצע את הפרסום על ידי פרילנסר או על ידי חברת קידום? אין תשובה חד משמעית, כיוון שלכלאצל מי עדיף לבצע פרסום באינטרנט, חברה או פרילנסר אחד מהמפרסמים יש יתרונות וחסרונות משלו. שימו לב, כי לשני המפרסמים אותה מטרה והיא לפרסם את העסק שלכם ולקדם אותו ככל הניתן ובדרך כלל הם יפעלו באותן שיטות.

היתרונות של חברת קידום

  • מקצועיות- ברוב המקרים, חברות הקידום יהיו מקצועיות יותר מפרילנסר. הסיבה לכך היא שחברות הקידום בדרך כלל פועלות זמן רב והן מכירות את עולם הפרסום מקרוב. סיבה נוספת שיש לקחת בחשבון היא שחברות הקידום מחזיקות במספר אנשי צוות, אשר כל אחד יכול לתרום בתחומו ולהוביל לתוצאות מצוינות.
  • ניסיון- ברוב המקרים, לחברות הקידום יהיה ניסיון רב יותר בעולם הפרסום ולכן הן יכירו שיטות טובות יותר לפרסום שיובילו לתוצאות טובות יותר.
  • ידע רב- חברות הקידום מעסיקות מספר חברי צוות, וכל אחד יכול לתרום בתחום שלו לפרסום. השילוב של מספר אנשים מאפשר ידע רב שמוביל לפרסום יעיל ונכון.

היתרונות של פרילנסר

  • נוחות וזמינות- לעומת חברת קידום, הפרילנסר זמין יותר בצורה משמעותית. במידה ויש לכם שאלה, התייעצות, התלבטות או שאתם רוצים לבצע שינויים כאלה ואחרים בקמפיין, הפרילנסר יהיה יותר זמין לכך מאשר חברת הקידום.
  • יחס אישי- עבודה מול מקדם פרילנסר היא עבודה מול בן אדם אחד. חברת קידום, עובדת עם מגוון עסקים ומעניקה להם שירותי פרסום וקידום. לכן, היחס שתקבלו מפרילנסר יהיה יחס אישי באופן משמעותי יותר מאשר אצל חברת קידום.

מה היתרונות של פרסום באינטרנט?

תקציב – לעומת שיטות פרסום אחרות, פרסום באינטרנט ניתן לביצוע גם עם תקציבים נמוכים או ללא תקציב כלל. לדוגמא, אם תשקיעומה היתרונות של פרסום באינטרנט עבור העסק בקידום אורגני לא תאלצו לשלם על קמפיינים ממומנים או שתוכלו לבחור להשקיע בכך תקציב נמוך יחסית.

קהל יעד – פרסום באינטרנט מאפשר למקד את הפרסום לקהל יעד ספציפי. על ידי כך הפרסום יעיל, ממוקד ומגיע רק למי שהוא צריך להגיע. כך, ניתן לחסוך זמן וכסף על פרסום שמגיע לאנשים שלא מתאימים כלל למוצר.

נגישות – אחד היתרונות המרכזיים של האינטרנט הוא הנגישות שלו, במיוחד כאשר מדובר מדובר בפרסום. על ידי פרסום באינטרנט העסק שלכם הופך לנגיש ובמידה והגולש מתעניין במוצר שלכם הוא יכול לפעול באופן מידי ולבצע רכישה. נגישות הלקוח לעסק בכל זמן ובכל מקום הפכה את הפרסום באינטרנט לאפקטיבי יותר מכל שיטות הפרסום.

זמינות – על ידי פרסום באינטרנט העסקים יכול להגיע ללקוחות בכל זמן ובכל מקום. פרסום באינטרנט עובד במשך כל שעות היום מבלי שנצטרך להיות מחוברים למחשב.

אסיפת נתונים – פרסום באינטרנט מאפשר לאסוף נתונים שונים, לנתח אותם ועל ידי כך להסיק מסקנות לייעול.

אנשי פרסום לעסקים קטנים הם בעצם כאלו היודעים כיצד לנוע במרחב ולהפוך את עצמם לטובים יותר במיוחד בשבילכם
בלוג

פרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכן פרסום כתבות תוכן, כן או לא? אתם צריכים כתבות תוכן, זהו חלק בלתי נפרד מפרסום באתר שלכם ובכל אמצעי המדיה בהם אתם

מקדם אתרים מומלץ
בלוג

מקדם אתרים מומלץ

מקדם אתרים מומלץ בעבר, על מנת לקדם עסקים ולהרחיב להם את מעגל הלקוחות היה צורך בתקציבים שמנים במיוחד. פלטפורמות הפרסום היחידות היו מודעות בעיתון, פרסומות

פרסום לעסק
פרסום לעסקים

פרסום לעסק בעידן הדיגיטלי

מאז שהשימוש ברשת האינטרנט הפך ליומיומי ושגרתי עבור כל אדם כמעט, השתנו ללא היכר הדרכים לבצע פרסום לעסק באמצעות אתרי אינטרנט, מנועי חיפוש והרשתות החברתיות.

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר מכירות חינם

 בעבר, בניית אתרים הייתה עבודה אשר שמורה רק לאנשים בעלי ידע וניסיון בתכנות ושפות קוד, כדי להקים אתר אינטרנט הייתם צריכים לשכור את שירותיו של

כוחות שונים עליהם ממונים האנשים
שיווק דיגיטלי

פרסום תוכן שיווקי

במהלך השנים האחרונות הרשתות החברתיות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית של מיליוני אנשים בכל רחבי העולם, במסגרת הרשתות החברתיות הללו הגולשים מתקשרים עם

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר חנות וירטואלית

במהלך השנים האחרונות תחום החנויות הוירטואליות ממשיך לגדול ללא הפסקה, וזה ממש לא מפתיע. חלק גדול מן החנויות הוירטואליות אינן בנויות בצורה מקצועית ואיכותית וזאת