השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

משרד מיתוג

מיתוג הוא אחד הדברים החשובים ביותר לעסקים. על מנת להצליח לשווק עסק באופן יעיל ולמשוך אליו לקוחות יש למתג אותו. משרד מיתוג מבצע את תהליך המיתוג עבורנו, על מנת שנצליח למשוך לקוחות פוטנציאליים, להרחיב את מעגל הלקוחות ולהניב רווחים. מהו מיתוג עסקי וכיצד מתבצע? על כך נרחיב במאמר הבא.

משרד מיתוג – מהו מיתוג עסקי?

מיתוג עסקי הוא תהליך בו העסק שלכם משווק כמותג. בתהליך המיתוג, חשוב מאוד ליצור לעסק תדמית ורושם טובים ולשווק את העסק כך שימשוך לקוחות פוטנציאליים. מיתוג עסקי יכול לבוא לידי ביטוי במגוון דברים שונים כמו מקצוע, תחביבים, עיסוק, תדמית ציבורית ועוד.

חשוב מאוד להבדיל בין מיתוג לבין מותג. בעוד שמותג מדבר על התוצאה, מיתוג מדבר על התהליך. כלומר, בסוף תהליך המיתוג העסקי נקבל מותג. משרד המיתוג, הוא זה שמבצע עבור העסק שלנו את תהליך המיתוג.

משרד מיתוג –מה החשיבות של מיתוג עסקי ומה זה משרד מיתוג מה החשיבות של מיתוג?

בעבר, עולם העסקים היה נחלתם של גופים מצומצמים בלבד. עסק קטן שרצה לשווק או למתג את עצמו היה צריך להשיג תקציבים גבוהים מאוד וקשרים עם אנשי מפתח בתעשיית הפרסום. פלטפורמות השיווק היחידות היו עיתונים, פרסומות טלוויזיה ושלטי חוצות. רוב העסקים הקטנים לא יכלו להרשות לעצמם לפרסם את העסק בתקציבים הגבוהים הללו ולכן היו נדחקים לשולי עולם הפרסום ונאלצים להסתפק בשיווק מפה לאוזן.

כיום המצב שונה. התפתחות הטכנולוגיה והאינטרנט, הרחיבו את עולם הפרסום והשיווק, פלטפורמות הפרסום הן כבר לא מצומצמות כמו בעבר וכך גם העסקים הקטנים יכולים לבצע מיתוג ושיווק נכונים ויעילים גם עם תקציבים יחסית נמוכים.

לביצוע מיתוג עסקי יעיל יש חשיבות רבה מאוד בעולם העסקים. יצירת רושם חיובי בעולם העסקים הוא לא דבר קל והוא טריקי מאוד. כמו שקשה ליצור רושם טוב ככה קל ליצור רושם שלילי. מספיקה תגובה שלילית ברשת חברתית, בבלוג או באתר של העסק שלנו מלקוח לא מרוצה בגלל תקלה במוצר או בשירות שקיבל על מנת שיווצר לנו מוניטין שלילי ברשת. מיתוג עסקי שמתבצע בצורה חכמה עוזר לנו להימנע מחשיפה שלילית וליצור תדמית חיובית לעסק שלנו ברחבי האינטרנט.

כיצד מתבצע תהליך המיתוג?

כיום, מיתוג עסקי מתבצע בעיקר דרך האינטרנט והוא לא מצריך תקציבים גבוהים. ישנם מספר אמצעים שונים דרכם ניתן לבצע מיתוג עסקי:

מיתוג עסקי על ידי הקמת אתרים

בעולם של היום, אחד הדברים החשובים ביותר בהקמת עסק היא הקמת אתר לעסק. כאשר בונים אתר צריך לעשותאיך נעשה בפועל תהליך המיתוג על כל שלביו במשרד מיתוג זאת באופן מקצועי וחכם. האתר צריך להיות מעוצב כך שיתאים לאופי העסק ויציג באופן טוב את המוצרים של העסק או את השירות שמספק העסק. בסופו של דבר, על מנת למשוך לקוחות האתר צריך להיות מרשים.

יש מגוון דרכים למשוך לקוחות, לדוגמא לפרסם תמונות של המוצרים, ליצור סרטוני תדמית ולשווק אותם ברחבי האינטרנט. חשוב מאוד להתאים את סרטוני התדמית לקהל היעד שלכם ולאופי המוצר שלכם.

לאתרים שאתם מקימים תוכלו להוסיף תכנים רבים על העסק ועל פועלכם. תוכלו להכניס את שם המותג בתכנים, במיתוג הכותרות באתר, בעמודי התוכן ובכל מקום אחר שתבחרו.

מספר דגשים חשובים לבניית אתרים:

  • חוויית משתמש טובה – אחד הדברים החשובים ביותר בבניית אתרים היא לספק לגולשים חוויית משתמש טובה. אם לגולשים לא יהיה נוח לגלוש באתר שלכם הם לא יבזבזו עליו זמן אלא יעברו לאתר אחר. חוויית משתמש טובה מתאפשרת כאשר האתר נוח לשימוש, ברור, נגיש ללקוחות ומותאם לטלפון הנייד. חוויית משתמש טובה היא זאת שתעשה את ההבדל בין אתר מצליח לבין אתר כושל.
  • התאמה לטלפון הנייד – כיום רוב הגלישה באינטרנט מתבצעת דרך הטלפונים הניידים. אם אתם רוצים שהאתר שלכם יצליח התאימו אותו לטלפונים הניידים. אתרים שלא מותאמים לטלפון הנייד לא יגיעו לרמת ההצלחה של אתרים שמותאמים לטלפון הנייד. הסיבה לכך היא שרוב האנשים משתמשים בנייד בכל הזמן הפנוי שלהם- במיטה לפני השינה, בתור לקופת חולים, בתור לפקיד בנק ועוד.
  • מערכת ניהול – חשוב שמערכת הניהול דרכה אתם בונים את האתר תהיה מעודכנת, לא כבדה, מהירה ומותאמת לשפה העברית.
  • קטגוריות – כאשר יש מספר קטגוריות שונות באתר חשוב לסדר אותן טוב וליצור היררכיה נכונה. במידה ויש הרבה קטגוריות והן לא יהיו מסודרות נכון, הגולשים ירגישו בלבול, תסכול ובסופו של דבר יתייאשו ויצאו מהאתר. הדבר חשוב במיוחד אם אתם רוצים שהלקוחות יבצעו רכישה אונליין של מוצרים דרך אתר העסק שלכם.
  • אבטחה – אם אתם רוצים שהלקוחות יוכלו לרכוש מוצרים דרך האתר חשוב שהאתר יהיה מאובטח כמו שצריך ושהלקוחות ירגישו בטוחים להזין פרטים חשובים כמו מספר זהות ופרטי כרטיס אשראי.

מיתוג עסקי על ידי תוכן

יצירת תכנים היא אחת השיטות הנחשבות ביותר לשיווק עסקים ולמיתוג שלהם. התכנים הם למעשה כמו תיק העבודות של העסק שלכם. תכנים טובים מאפשרים לכם לפרסם מידע על העסק שלכם, על פועלכם, על המוצר שלכם, להסביר ללקוחות למה כדאי לבחור בכם ועוד.

כאשר אתם מעלים תכנים חשוב מאוד שהם יהיו איכותיים ומעניינים. שימו דגש על יצירת תכנים שמספרים סיפור ומסקרנים את הלקוח ולא רק מעבירים לו מידע. העברת מידע יכולה לשעמם את הלקוח כך שהוא לא ימשיך להתעניין בתכנים.

יצירת תוכן מצריכה ידע בנושא ומקצועיות רבה. בחרו כותב תוכן מתאים שיודע לייצר תכנים איכותיים שימשכו לקוחות ויגרמו להם לרצות להכיר אתכם ואת העסק שלכם.

מספר כללי מפתח ליצירת תוכן:

  • מי אתם – אחד הכללים החשובים ביותר ליצירת תוכן איכותי היא להידבק לאופי העסק שלכם ולמה שאתם מציעים. התמקדו בתכנים שמראים כי יש לכם את הידע הנדרש ואת המקצועיות הכרוכה בעסק שלכם.
  • משמעות – חשוב מאוד להעלות תכנים בעלי משמעות. העלאת תכנים בעלי משמעות פירושה השפעה על הלקוח. כאשר מעלים סתם תכנים הם נעלמים אחרי חודש.
  • כל המוסיף גורע – זה נכון, פרסום תוכן רב יותר עוזר לקידום אורגני בגוגל כך שתוכלו להגיע לראשית מנוע החיפוש של גוגל על ידי התכנים ולקבל חשיפה רבה. אבל, וזה אבל גדול מאוד, חשוב ליצור תוכן רלוונטי, מקצועי ואיכותי אל תעלו תוכן סתמי, כיוון שיכול ליצור יותר נזק מתועלת.

מיתוג עסקי על ידי רשתות חברתיות

הרשתות החברתיות השתלטו על העולם. כיום, קשה מאוד למצוא אנשים בלי חשבון באחת מהרשתות החברתיות אם לא יותר, ביניהן פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין, טוויטכיצד ניתן למתג את העסק על ידי תוכן במשרד מיתוגר ועוד.

בגלל כמות הקהל שנמצאת ברשתות החברתיות, הן נחשבות לאמצעי מיתוג ושיווק יעיל ומאפשרות לקבל חשיפה גבוהה על ידי פרסום בהן.

על מנת למתג ולשווק עסק ברשתות החברתיות עליכם בראש ובראשונה לפתוח לו עמוד עסקי. את העמוד העסקי עליכם למתג בצורה נכונה ולאחר מכן להפיץ אותו ברחבי הרשת החברתית. דרך לפרסום יעיל ברשתות היא פרסום ממומן. כך תוכלו לבחור שהפרסום יגיע לקהל היעד שאתם רוצים, יפורסם בשעות ובימים שאתם רוצים ויציג את התכנים שאתם בוחרים. לפרסום הממומן יהיה עליכם לבנות מודעה. את המודעה חשוב לבנות באופן חכם, כך שתעניין ותסקרן את הגולשים שצופים בה ותמשוך אותם ללחוץ עליה. למודעה תוכלו להוסיף דברים שונים כמו תמונות של מוצרים, סרטון וידאו, קישור שיוביל את הגולשים לרכישה אונליין באתר העסק שלכם ועוד.

אנשי פרסום לעסקים קטנים הם בעצם כאלו היודעים כיצד לנוע במרחב ולהפוך את עצמם לטובים יותר במיוחד בשבילכם
בלוג

פרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכן פרסום כתבות תוכן, כן או לא? אתם צריכים כתבות תוכן, זהו חלק בלתי נפרד מפרסום באתר שלכם ובכל אמצעי המדיה בהם אתם

מקדם אתרים מומלץ
בלוג

מקדם אתרים מומלץ

מקדם אתרים מומלץ בעבר, על מנת לקדם עסקים ולהרחיב להם את מעגל הלקוחות היה צורך בתקציבים שמנים במיוחד. פלטפורמות הפרסום היחידות היו מודעות בעיתון, פרסומות

פרסום לעסק
פרסום לעסקים

פרסום לעסק בעידן הדיגיטלי

מאז שהשימוש ברשת האינטרנט הפך ליומיומי ושגרתי עבור כל אדם כמעט, השתנו ללא היכר הדרכים לבצע פרסום לעסק באמצעות אתרי אינטרנט, מנועי חיפוש והרשתות החברתיות.

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר מכירות חינם

 בעבר, בניית אתרים הייתה עבודה אשר שמורה רק לאנשים בעלי ידע וניסיון בתכנות ושפות קוד, כדי להקים אתר אינטרנט הייתם צריכים לשכור את שירותיו של

כוחות שונים עליהם ממונים האנשים
שיווק דיגיטלי

פרסום תוכן שיווקי

במהלך השנים האחרונות הרשתות החברתיות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית של מיליוני אנשים בכל רחבי העולם, במסגרת הרשתות החברתיות הללו הגולשים מתקשרים עם

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר חנות וירטואלית

במהלך השנים האחרונות תחום החנויות הוירטואליות ממשיך לגדול ללא הפסקה, וזה ממש לא מפתיע. חלק גדול מן החנויות הוירטואליות אינן בנויות בצורה מקצועית ואיכותית וזאת