השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

מכירות באינטרנט

המכירות של העסק לא מצליחות להתרומם כבר תקופה ארוכה, ולכן אתם מתחילים לחשוב על דרכים נוספות שיסייעו לעסק שלכם להגדיל את הכנסות ולהעלות את המכירות. כיוון שמאגר הלקוחות של העסק הוא זה שיכול לתרום להצלחת המכירות בפועל, עליכם להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים שיתאימו למטרה הזאת, ולכן כדאי לחשוב על תהליכי שיווק יעילים וטובים יותר שיתרמו להגדלת מאגר הלקוחות של העסק.

פרסום ושיווק של העסק הם האמצעים החשובים ביותר להצלחה של העסק, בפרט בכל הנוגע למכירות שלו, ולכן כדאי שתכירו את האפשרות של מכירות באינטרנט אם עדיין לא יצא לכם להיחשף לתהליך השיווקי הזה. מה המשמעות של מכירות באינטרנט, כיצד מהלך כזה יסייע להגדיל את מאגר הלקוחות ואילו שיטות מומלצות בתחום? על כך ועוד במאמר הנוכחי.

למה כדאי למכור דרך האינטרנט?

רשת האינטרנט משמשת כיום בעלי עסקים רבים כזירה מצליחה וכדאית לקידום המכירות של העסק, זאת הודות לחשיפה רחבה ויומיומית לקהל צרכנים מגוון בכל מקום בעולם. בעידן הטכנולוגי של היום בו קיימים מכשירים דיגיטליים מתקדמים המאפשרים חיבור ישיר לאינטרנט בצורה פשוטה ומהירה, השימוש של אנשים ברשת הווירטואלית הפך להיות גבוה יותר ולכן מדובר על פלטפורמה נהדרת לפרסום והפצת תכנים שיווקיים בכדי לקדם את המכירות של עסקים גם באופן מקוון.

באמצעות יישום של תהליכי שיווק יעילים ונכונים, כל בעל עסק יכול להגיע לקהלי יעד איכותיים שיגדילו את המכירות ויהיה חשופים באופן שוטף למותג העסק ולמכירות עתידיות שעשויות להתרחש באופן מקוון. כך במקום שהלקוחות יצטרכו להגיע באופן פיזי לעסק כי לרכוש את המוצרים או להיוודע אל קיומו, הם יכולים לקבל את החשיפה אליו בצורה מקוונת מכל מקום ובכל זמן ולבצע פעולות מרחוק.

מה המשמעות של מכירות באינטרנט, כיצד מהלך כזה יסייע להגדיל את מאגר הלקוחות

מה היתרונות של שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי נחוץ להגדלת מכירות באינטרנט, כיוון שתהליכים שיווקיים נדרשים בכדי לבסס את הקיום של העסק ברחבי הרשת והגעה אל קהלים רלוונטיים שעשויים להגדיל את המכירות, בין אם מדובר על לקוחות, משקיעים או ספקים. בשונה מתהליכי שיווק מסורתיים, תהליכי השיווק הדיגיטלי מעניקים יתרונות רבים ביניהם אפשרות לפרסום נרחב משמעותית של העסק במגוון זירות מקוונות, וכן האפשרות לשווק את העסק בתקציבים נמוכים שיצליחו להגדילשיווק דיגיטלי נחוץ להגדלת מכירות באינטרנט, כיוון שתהליכים שיווקיים נדרשים בכדי לבסס את הקיום של העסק ברחבי הרשת את המכירות.

הודות לאינטרנט, עסקים כבר לא צריכים למקד את הפרסום שלהם רק לאזור הגיאוגרפי בו הם נמצאים, כיוון שהרשת מאפשרת להגיע לכל אזור גאוגרפי ללא תלות במיקומו הפיזי של הצרכן. זוהי דרך מעולה להיחשף אל קהלים וצרכנים רלוונטיים, וכך אפשרות משמעותית להגדלת מאגר הלקוחות של העסק. בכדי שתהליכי השיווק יצליחו, יש ליישם תהליכים שונים באמצעות כלים דיגיטליים מגוונים שיאפשרו את לשווק ולמכור את העסק והמוצרים שהוא מציע.

כיצד לבצע מכירות באינטרנט שיניבו תוצאות?

  • בניית אתר מכירות – על מנת שעסק יוכל להציע את מוצריו לקהל הגולשים ברשת, עליו להקים אתר אינטרנט מותאם לכך שהינו למעשה חנות ווירטואלית. חנות כזו יכולה להיות בנוסף לחנות הפיזית של העסק, או אפילו לשמש כחנות המרכזית בה לקוחות יכולים לחפש ולמצוא את המוצרים שהם צריכים. ככל שאתר המכירות יהיה ברור, נגיש ונוח לשימוש עבור הגולשים כך הוא יוכל לבסס את הנוכחות שלו ברחבי הרשת.
  • קידום מכירות באמצעות בלוג תוכן – אתר המכירות שמקימים לרוב אינו מספיק כדי למשוך את הלקוחות המתאימים, ולכן יש לחזק את היתרונות והנוכחות שלו באמצעות פרסומים שיווקיים ברחבי הרשת. לשם כך ניתן לקדם את מהותו של האתר על ידי פתיחת בלוג מקצועי הכולל תכנים מגוונים, מידע שיווקי ותוכן מקצועי ומעניין שימשוך את קהל הגולשים הנכון.
  • הקימו פרופילים ברשתות חברתיות – דרך נוספת לקדם את העסק, אתר המכירות ולהגיע אל קהל יעד רחבדרך נוספת לקדם את אתר המכירות ולהגיע אל קהל יעד רחב  יותר היא באמצעות שיווק ברשתות חברתיות יותר היא באמצעות שיווק ברשתות חברתיות, שהפכו להיות פלטפורמות התוכן הגדולות והפופולריות ביותר בקרב גולשים מכל קבוצת גיל. רשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם הינן הפלטפורמות הטובות והכדאיות ביותר לשיווק וקידום המכירות, הן מבחינת קהלי היעד הנמצאים בו וכן כלי הפרסום שרשתות אלו מאפשרות למפרסמים.
  • קדמו את אתר המכירות בגוגלקידום אתר אינטרנט בגוגל מאפשר למקם את אתר המכירות בראש תוצאות החיפוש, זאת בהתאם למילות החיפוש הרלוונטיות שגולשים מקלידים בשורת החיפוש, כאשר מיקוד של מילות החיפוש המתאימות לתחום אתר המכירות שלכם יציג לגולשים את האתר בהעלאת התוצאות התואמות לחיפושם. תהליך הקידום של האתר בצורה הזה מוגדר כקידום אורגני, כיוון שאתר איכותי ונגיש עבור הגולשים הרלוונטי לחיפוש שהם מבצעים הוא זה שיזכה להופיע בראש תוצאות החיפוש. כדי להפוך את האתר להיות איכותי יש לבצע בו תהליכי שיפור ועדכון שוטפים, אם מבחינת תוכן רלוונטי, סידור ברור והיררכי, התאמה של ביטויים ועוד תהליכים רבים אחרים.
  • פרסמו מודעות שיווקיות בגוגל – נוסף לקידום אורגני בגוגל, ניתן לפרסם ולקדם את האתר בגוגל באמצעותייסבוק מאפשרת למפרסמים כלים ייעודיים לשיווק וקידום המכירות ברשת העלאה של מודעות פרסומיות הממוקדות למטרות שיווקיות, שאלו ניתנות לפרסום בכלים ייעודיים לכך שגוגל פיתחו עבור מפרסמים.
  • קידום באמצעות פייסבוק – גם פייסבוק מאפשרת למפרסמים כלים ייעודיים לשיווק וקידום העסק והנכסים הדיגיטליים שיש לו ברשת, זאת באמצעות העלאת מודעות פרסומיות בתפוצה רחבה לכל משתמשי הרשת, כאשר ניתן למקד את קהל היעד המתאים לתכנים השיווקיים באמצעות פילוחים מתאימים כמו אזור גיאוגרפי, גיל, מגדר, תחומי עניין וכו'.
  • העלאת באנרים שיווקיים – שטחי הפרסום ברשת האינטרנט הם רבים ומגוונים, וכך עסקים רבים יכולים לבסס את המודעות לעסק שלהם באמצעות העלאה של תכנים שיווקיים בצורת באנרים, שאלו מודעות פרסומיות המופיעות בדפי אינטרנט עם תוכן שיווקי בולט ומושך כמו תמונה, טקסט, סרטון קצר ועוד. לחיצה של הגולש על הבאנר תעביר אותו לנכס הדיגיטלי של העסק, וכך הוא ייחשף למהות של העסק ויבחר האם לבצע רכישה מקוונת במקום או יבחר דווקא להגיע באופן פיזי לעסק.
  • החלפת קישורים – יצירת קשרים ברחבי הרשת היא דרך נוספת לביסוס נוכחות העסק בפלטפורמות המקוונות, כאשר תהליך החלפת קישורים בין אתרים מעניק דרך הדדית לבעלי עסקים להרחיב את הפרסום שלהם, להגדיל את החשיפה לקהלי יעד ולקדם את עצמם בזירות השונות.

איזו פלטפורמה מקוונת מומלצת למטרת העלאת המכירות באינטרנט?

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות, כפי שמינינו בפסקה הקודמת. כיוון שכלמכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות פלטפורמה מעניקה דרך שונה לקידום המכירות ברשת, ההמלצה היא לא לבחור רק פלטפורמה אחת לשיווק העסק – אלא לשלב בין כמה פלטפורמות שונות לצורך הגדלת החשיפה של העסק, הגעה אל קהלי יעד מגוונים בכל האזורים הגיאוגרפיים בארץ ובעולם ואפשרות להגדלת מאגר הלקוחות.

שיווק באינטרנט באמצעות חברות דיגיטל

תהליכי השיווק הרבים מציבים את בעלי העסקים בפני אתגר לא קטן, כיוון שהצלחה של תהליכים אלו תלויה גם בהקדשת זמן, מאמצים ולא מעט השקעה כדי לבסס את נוכחות העסק בזירות המקוונות השונות באינטרנט. לכן כדאי להשאיר את התהליכים הללו בידי חברות ומומחים בתחום שיווק ופרסום באינטרנט, שתפקידם הוא להכיר את המותג והיתרונות של העסק, לבנות אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית על פי מטרות ויעדים שבעל העסק מציב וקידום של מכירות העסק בכל הפלטפורמות הדיגיטליות המתאימות.

אנשי פרסום לעסקים קטנים הם בעצם כאלו היודעים כיצד לנוע במרחב ולהפוך את עצמם לטובים יותר במיוחד בשבילכם
בלוג

פרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכן פרסום כתבות תוכן, כן או לא? אתם צריכים כתבות תוכן, זהו חלק בלתי נפרד מפרסום באתר שלכם ובכל אמצעי המדיה בהם אתם

מקדם אתרים מומלץ
בלוג

מקדם אתרים מומלץ

מקדם אתרים מומלץ בעבר, על מנת לקדם עסקים ולהרחיב להם את מעגל הלקוחות היה צורך בתקציבים שמנים במיוחד. פלטפורמות הפרסום היחידות היו מודעות בעיתון, פרסומות

פרסום לעסק
פרסום לעסקים

פרסום לעסק בעידן הדיגיטלי

מאז שהשימוש ברשת האינטרנט הפך ליומיומי ושגרתי עבור כל אדם כמעט, השתנו ללא היכר הדרכים לבצע פרסום לעסק באמצעות אתרי אינטרנט, מנועי חיפוש והרשתות החברתיות.

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר מכירות חינם

 בעבר, בניית אתרים הייתה עבודה אשר שמורה רק לאנשים בעלי ידע וניסיון בתכנות ושפות קוד, כדי להקים אתר אינטרנט הייתם צריכים לשכור את שירותיו של

כוחות שונים עליהם ממונים האנשים
שיווק דיגיטלי

פרסום תוכן שיווקי

במהלך השנים האחרונות הרשתות החברתיות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית של מיליוני אנשים בכל רחבי העולם, במסגרת הרשתות החברתיות הללו הגולשים מתקשרים עם

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר חנות וירטואלית

במהלך השנים האחרונות תחום החנויות הוירטואליות ממשיך לגדול ללא הפסקה, וזה ממש לא מפתיע. חלק גדול מן החנויות הוירטואליות אינן בנויות בצורה מקצועית ואיכותית וזאת