השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

מיתוג לעסקים

למרות שהעסק שלכם קיים כבר עשרות שנים בתחום, חברות חדשות שפועלות באותו תחום עסקי כמו שלכםמיתוג לעסקים הוא אחד מהתהליכים המהותיים ביותר שכל עסק חייב לעשות מצליחות למשוך אליהם קהל לקוחות גדול יותר, ואפילו עסקים שפועלים פחות משנה מצליחים לראות מעט רווחים הודות למאגר לקוחות גדול ומבוסס. תוהים מדוע זה כך? ככל הנראה הסיבה העיקרית לכך נובעת מתהליכי המיתוג שעסקים אלו ערכו עוד לפני שהקימו את העסק החדש, ולכן באמצעות מיתוג עסקי נכון ומדויק תוכלו גם אתם להצליח בזירה העסקית התחרותית בה אתם נמצאים – ואפילו לבדל את עצמכם מכל אותם המתחרים שמצליחים למשוך אליהם לקוחות.

מיתוג לעסקים הוא אחד מהתהליכים המהותיים ביותר שכל עסק צריך לעשות כדי להגדיל את מאגר הלקוחות, להעלות את היקפי העבודה וכך גם להגדיל את המכירות והרווחים. אם מעולם לא ביצעתם תהליכי מיתוג או שמושגים אלו חדשים עבורכם, במאמר זה נרחיב על כל הנושא של מיתוג עסקים, החשיבות של התהליך, הדרכים בהם ניתן למתג את העסק וכיצד שיווק יעיל קשור לכל זה.

מהו מיתוג לעסקים?

מיתוג הוא הערך המוסף שכל עסק מקבל באמצעות העברת המסרים השיווקיים הנכונים לקהל הלקוחות, כאשר מיתוג נכון מגדיר את המטרות של העסק והיתרונות שיש לו שיצליחו גם להבליט אותו מעל כל העסקים האחרים. על מנת שיתבצע מיתוג נכון לעסק, יש לבצע מכלול שלם של תהליכים מקצועיים שיקנו לעסק את האפשרות להיכנס לתודעה של הצרכנים, ולשכנע אותם כי הם רוצים לרכוש את המוצר/שירות/רעיון שהעסק מציע להם.

מה החשיבות של מיתוג לעסקים?

באמצעות מיתוג של העסק ניתן להגיע לקהל לקוחות רלוונטי שיסייע להגדיל את המכירות והרווחים, דבר אליו כלמיתוג הוא הערך המוסף שכל עסק מקבל באמצעות העברת המסרים השיווקיים הנכונים לקהל הלקוחות בעל עסק שואף בסופו של יום. מיתוג נכון לעסק הוא כזה המצליח להעביר לקהל הצרכנים הפוטנציאלי את המסרים הייעודיים, מציג להם את הערכים עליהם העסק מושתת, משכנע אותם כי הם צריכים להפוך להיות לקוחות של העסק – ובטווח הארוך אף מצליח לגרום להם להיות לקוחות חוזרים, או כאלו המשתפים את הקרובים להם בנוגע למותג אליו הם נחשפו.

בשורה התחתונה ניתן לומר כי מיתוג לעסקים הוא זה המאפשר את ההצלחה העסקית, כיוון שהלקוחות הם אלו המשפיעים על רווחי העסק ואליהם ניתן להגיע באמצעות חשיפה טובה ויעילה של המותג.

האם יש הבדל בין מיתוג לשיווק עסק?

הרבה בעלי עסקים מתבלבלים בין מיתוג של העסק לבין השיווק שלו, כשלמעשה מדובר על תהליכים שונים בתכלית.ניתן להגדיר מיתוג לעסקים כזה המאפשר את ההצלחה של העסק מיתוג הוא הביסוס של העסק כמותג בלעדי ואיכותי אותו הלקוחות צריכים, ואילו השיווק הוא התהליך הנדרש כדי לפרסם את המותג והיתרונות שלו. למרות שיש הבדל בין מיתוג לשיווק, אין ספק כי שניהם צריכים ללכת יחד כדי להניב את ההצלחה העסקית-מיתוגית-שיווקית של העסק.

בכדי שמטרה זו תצא לפועל, יש לבנות קודם כל את המיתוג באמצעות חשיבה אסטרטגית שתאפשר להגיע אל התודעה של קהל הצרכנים הרלוונטי. אסטרטגיה זו צריכה להצליח להציב את העסק כמותג מצליח וכדאי שיוכל להתחרות בשאר העסקים הנמצאים באותה נישה, כך שקהלי היעד ירצו להגיע דווקא לעסק הזה ולא לעסקים אחרים.

אז כיצד ממתגים את העסק בצורה טובה?

כיוון שקיימת תחרות גדולה בכל תחום עסקי, הצרכנים חשופים באופן קבוע והיצע מגוון ורחב של עסקים המציעים שירותים, מוצרים, רעיונות ואפשרויות אחרות. לכן מיתוג נכון ויעיל של העסק יהיה כזה שיצליח להסב את תשומת ליבו של הצרכן לעסק הרלוונטי אותו רוצים למתג ולשווק, כך שכל העסקים האחרים יהפכו להיות "רעשי רקע" עבורומיתוג לעסקים מאפשר להעביר לצרכנים הנחשפים לעסק את הערכים והמטרות של העסק והוא יהיה ממוקד מטרה בכדי להגיע ולרכוש את המוצר/שירות שהעסק הממותג גבוה מעל כולם מציע לו.

תהליך המיתוג רלוונטי לכל עסק שרוצה להצליח בתחום בו הוא עוסק, בין אם מדובר על עסק חדש שנפתח או עתיד להיפתח או עסק וותיק שזקוק למיתוג חדש וטוב יותר כדי למשוך את הלקוחות הנכונים. תהליכים אלו כוללים שלל מאפיינים כמו הגדרת המותג, בחירת שם מתאים למותג, בנייה ועיצוב של לוגו עבור המותג, לאילו קהלי יעד המותג מכוון, מה השפה שהוא פונה באמצעותו לצרכנים ובחירת מאפיינים ויזואליים מעוצבים שיתכתבו עם המהות הכללית שנבנתה עבור המותג.

כיצד להציג לקהל היעד את ערכי המותג העסקי?

מיתוג עסקי מאפשר להעביר לצרכנים הנחשפים לעסק את הערכים והמטרות שלו, וכדי שיהיה פרקטי להציג בפניהם את הדברים הללו תהליכי המיתוג כוללים כמה שלבים מהותיים:

  • הכנת לוגו של העסק – כל עסק צריך להחזיק בלוגו מושך ואטרקטיבי, שזהו זה שיעניק למותג את המיתוג שלו ללא מילים. ההמלצה היא לבחור בלוגו שישלב מראה ויזואלי מעניין יחד עם מסר שיווקי התואם למהות העסק.חלק ממיתוג לעסקים הינו עיצוב לוגו לעסק שייצג את העסק בפני הלקוחות
  • ניסוח סלוגן לעסק – סלוגן הוא סוג של סיסמא פרסומית עבור העסק, מן משפט של כמה מילים המגדיר באופן מדויק וברור את המטרה והערך שלו וכן מאפשר למתג אותו בצורה הטובה ביותר.
  • עיצוב כרטיס ביקור – כרטיס זה מעניק את האפשרות ללקוחות, ספקים ומשקיעים להישאר בקשר עם העסק, כיוון שבו מופיעים כל הפרטים הנחוצים על המותג כמו לוגו החברה, סלוגן אם יש וכן כל דרכי ההתקשרות באמצעותם ניתן ליצור קשר מהיר וישיר עם העסק.
  • בניית אתר תדמית – רשת האינטרנט מעניקה לעסקים את המרחב הטוב ביותר להציג את המיתוג של כל עסק, זאת באמצעות הצגת הנכס הדיגיטלי של המותג בפלטפורמות מקוונות בהם עושים שימוש כלל הגולשים. אתרי אינטרנט הינם נכסים דיגיטליים חשובים ושימושיים עבור גולשים רבים, ובאמצעותם עסקים יכולים להיות נגישים יותר עבור לקוחותיהם וקהל צרכנים פוטנציאלי העשוי להפוך להיות חלק מקהל הלקוחות של העסק. לכן באמצעות בנייה של אתר תדמית ניתן לקבל את החשיפה הטובה ביותר של המותג ברחבי הרשת.
  • התאמת מודעות פרסומיות – כאמור, תהליכי השיווק קשורים לתהליכי המיתוג, והם יכולים לצאת לפועל לאחר שהעסק מותג בצורה הנכונה והמתאימה למטרות ולמהות שלו. באמצעות הצגה של מודעות פרסומיות באמצעי התקשורת/מדיה השונים, ניתן להגדיל את החשיפה של הצרכנים למותג במיוחד כאשר אותן מודעות שיווקיות מותאמות לערך המוסף ולמסר של המותג.

מיתוג לעסקים באמצעות חברות פרסום מקצועיות

כפי שניתן לראות, למיתוג יש חשיבות גדולה להצלחת העסק, וזהו הדבר שיכול להשפיע על ההצלחה המסחרית שלישנן לא מעט חברות פרסום מקצועיות המורכבות מצוות המתמחה בתהליכי מיתוג לעסקים המותג המקודם. מיתוג מוצלח מחייב חשיבה וראייה אסטרטגית מקצועית, ואלו המאפיינים עליהם בנויים משרדי פרסום שתפקידם למתג ולקדם עסקים בזירות תחרותיות שונות. חברות פרסום מקצועיות מורכבות מצוות מומחים המתמחה בתהליכי מיתוג לעסקים, אם מבחינה חשיבה ובנייה אסטרטגית של המותג, עיצוב ועריכה ויזואליים של מסרי וערכי המותג, פרסום של המסרים השיווקיים הרלוונטיים לקהלי יעד מתאימים, וכן גם מדידה ומעקב אחר תהליכי המיתוג והפרסום לצורך שיפור החשיפה והטמעת המסרים.

כיצד לבחור חברת מיתוג לעסקים?

כדי לבחור משרד פרסום שיצליח למתג אתכם גבוה מעל כולם וליצור את הבידול הנכון לעסק, כדאי להתרשם מתהליכי מיתוג ועבודות קודמות של משרדים וחברות פרסום המתמחות בתחומים אלו. בדרך הזו ניתן "להרגיש" האם המסר השיווקי הרלוונטי הצליח להגיע גם אליכם, האם המיתוג של אותם עסקים ברור ומצליח להעביר את הערך המוסף שהם דוגלים ומחזיקים בו.

אנשי פרסום לעסקים קטנים הם בעצם כאלו היודעים כיצד לנוע במרחב ולהפוך את עצמם לטובים יותר במיוחד בשבילכם
בלוג

פרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכן פרסום כתבות תוכן, כן או לא? אתם צריכים כתבות תוכן, זהו חלק בלתי נפרד מפרסום באתר שלכם ובכל אמצעי המדיה בהם אתם

מקדם אתרים מומלץ
בלוג

מקדם אתרים מומלץ

מקדם אתרים מומלץ בעבר, על מנת לקדם עסקים ולהרחיב להם את מעגל הלקוחות היה צורך בתקציבים שמנים במיוחד. פלטפורמות הפרסום היחידות היו מודעות בעיתון, פרסומות

פרסום לעסק
פרסום לעסקים

פרסום לעסק בעידן הדיגיטלי

מאז שהשימוש ברשת האינטרנט הפך ליומיומי ושגרתי עבור כל אדם כמעט, השתנו ללא היכר הדרכים לבצע פרסום לעסק באמצעות אתרי אינטרנט, מנועי חיפוש והרשתות החברתיות.

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר מכירות חינם

 בעבר, בניית אתרים הייתה עבודה אשר שמורה רק לאנשים בעלי ידע וניסיון בתכנות ושפות קוד, כדי להקים אתר אינטרנט הייתם צריכים לשכור את שירותיו של

כוחות שונים עליהם ממונים האנשים
שיווק דיגיטלי

פרסום תוכן שיווקי

במהלך השנים האחרונות הרשתות החברתיות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית של מיליוני אנשים בכל רחבי העולם, במסגרת הרשתות החברתיות הללו הגולשים מתקשרים עם

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר חנות וירטואלית

במהלך השנים האחרונות תחום החנויות הוירטואליות ממשיך לגדול ללא הפסקה, וזה ממש לא מפתיע. חלק גדול מן החנויות הוירטואליות אינן בנויות בצורה מקצועית ואיכותית וזאת