השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

מה ההבדל בין בניית אתר אינטרנט לבניית חנות וירטואלית

מאת  מומחי אתר www.expert.co.il

בימינו, הפעילות העסקית בכל ענפי המשק, מחייבת הקמת אתר אינטרנט ונוכחות במרחב הווירטואלי. עם זאת, קיימים הבדלים בין סוגי האתרים השונים ומטרותיהם, ובין הדרישות מהם בעת הקמתם. לכן, על מנת להבטיח את הצלחת האתר ואת הפרודוקטיביות שלו עבור העסק, יש להיערך בהתאם, בייחוד כשמדובר באתר המתפקד כחנות אינטרנטית.

הקמת ותחזוקת אתרי האינטרנט, המהווים נכס דיגיטלי הכרחי לכל עסק, הפכו למובנים מאליהם ולחלק בלתי נפרד מהפעילות העסקית. תהליך הקמתם של האתרים מונה מספר שלבים שברובם משותפים לכלל סוגי האתרים, אך ישנם סוגי אתרים הדרושים בעת הקמתם מתן דגש על קריטריונים מיוחדים. אחד מסוגי אתרים אלו הינו החנות האינטרנטית.

 

מהי חנות אינטרנטית

חנות אינטרנטית, הידועה גם כחנות וירטואלית, הינה אתר מכירות, המיועד למכירת שירותים או מוצרים תוך מתן היכולת ללקוח לביצוע תהליך הקנייה במלואו, משלב קבלת המידע על המוצר, דרך איסוף המוצרים הנחוצים ועד לשלב התשלום וקבלת האישור על ביצוע הרכישה.

בהתאם לכך, מבנה האתר ותהליך בנייתו שונים לחלוטים מאתר רגיל ועליהם להיות מותאמים למהותו ומטרותיו של אתר זה: מכירות, מכירות ו – מכירות. קיימות כיום מספר חברות גדולות ומוכרות שמקימות חנויות אינטרנטיות ביניהן קונימבו למשל, שהיא אחת הפלטפורמות המוכרות.

 

דרישות וקריטריונים לבניית חנות וירטואלית

אמנם ישנן דרישות רבות המשותפות לבניית אתר ולהקמת חנות וירטואלית, אך ישנם מספר קריטריונים עליהם יש לשים דגש בבואכם לבנות חנות אינטרנטית:

ממשק ניהול – מכיוון שאתר מכירות דורש לעיתים עדכונים תכופים הנוגעים למוצרים, מידע, תמונת, מחירים, מבצעים, מלאי זמין וכו', על האתר לכלול ממשק ניהול נוח ואינטואיטיבי שיאפשר לבעליו את היכולת לבצע שינויים בכל עת ובקלות.

אפיון אתר – טרם בנייתו של האתר, יש לאפיין את האתר במדויק מבחינת מטרותיו, קהל היעד, העיצוב, התפריטים, סוג התוכן ומאפייניו, משפך המכירות השיווקי (תהליך המכירה וההנעה לפעולה), כלים ופונקציות לשימוש הגולש, מאפיינים שיווקיים (כולל מאפייני קידום אתרים SEO, החשוב ביותר לאתרי מכירות) וכו'.

זכרו – אתר שאינו מאפיין נכון עשוי שלא להתאים לקהל היעד ובהתאמה גם לא להניע אותו לקנייה.

חווית משתמש (UX) – חווית המשתמש הינה התחושה הכללית שמקבל הגולש בעת שהייתו באתר. תחושה זו מושפעת באופן ישיר משילוב של נראות האתר, זרימה (פעילות וניווט רציפים וקלים), תוכן, אינטואיטיביות, כלים ופונקציונאליות, מהירות האתר והתאמתו לגולש, למאפייניו ולצרכיו. חוויית המשתמש חשובה מאד שכן מתן תחושה חיובית תסייע בהנעתו של הגולש לפעולה (ביצוע רכישה או התקשרות), בעוד שחוויה שלילית תגרום לנטישה.

רספונסיביות – בימינו, כשקיים מגוון רחב ביותר של מכשירים דיגיטליים בעלי מסכים שונים וברזולוציות שונות, יש לוודא כי אתר המכירות מותאם לכלל המסכים. בחנות אינטרנטית שאינה מותאמת לכלל המסכים, עלול להיווצר עיוות בהצגת התוכן למשתמשים מסוימים. משתמשים אלו, המהווים לקוחות פוטנציאליים יינטשו את החנות ובכך ייגרם לבעל העסק איבוד של מכירות והכנסות כספיות.

תוכן וקידום אתרים – אתר מכירות חייב להיות מותאם למשיכת הלקוחות הפוטנציאליים ולהנעתם לפעולה. לכן, על התוכן להיות איכותי ואטרקטיבי הן לגולש והן למנוע החיפוש של גוגל. אתר בעל תכנים איכותיים המכוונים בין היתר לפעילות SEO, יזכה הן לאהדת הגולשים ולפעילות מכירות מוצלחת והן לניקוד חיובי של מנוע החיפוש, המשפיע באופן ישיר על מיקום החנות האינטרנטית של העסק בתוצאות החיפוש.

לבנייה מתוכננת, מושכלת ומוצלחת של החנות האינטרנטית ישנה כאמור השפעה רבה על הצלחתה, אך עם זאת, יש לשים לב לתפעול נכון שלה גם לאחר תחילת פעילותה.

לשם שמירה על חנות מוצלחת ופרודוקטיבית, יש לדאוג לתחזוקה שוטפת של האתר, לפעילות ניהול דיגיטל ושיווק נכונה, למעקב אחרי תנועת הגולשים באתר ופעולותיהם ולמידה מהם, לפעילות קידום אתרים רציפה, למעקב אחר פעילות מתחרים ואף לשינוי אסטרטגיית הפעילות כולה בהתאם לשינויים בסביבה התחרותית.

מה חשוב לדעת בעת פרסום ושיווק העסק אינסטגרם
פרסום ברשתות חברתיות

ניהול דף אינסטגרם

אינסטגרם היא אפליקציה שנוצרה כדי לעזור לאנשים לצלם תמונות ולשתף אותן, אבל היא הרבה מעבר לזה בימינו ניתן להשתמש בה כדי לשתף זיכרונות או חוויות

חשיבותו של התוכן באתר אינטרנט מקצועי
פרסום ברשתות חברתיות

קידום אורגני באינסטגרם

האינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר בעולם מה שהופך אותה לזירת פרסום פופולרית מאוד. על ידי יצירת חשבון נעים, זמין, מושקע ועשיר תוכלו להגדיל

בניית אתר תדמיתי
בניית אתרים

בניית אתר תדמיתי

בניית אתר תדמיתי אנו חיים בעידן שבו אנשים רבים מחפשים את המידע לו הם זקוקים דרך רשת האינטרנט. אנחנו בוחרים דרך הרשת את בעלי המקצוע

מה חשוב לדעת בעת פרסום ושיווק העסק אינסטגרם
פרסום ברשתות חברתיות

קידום אינסטגרם

אינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות בעולם. ברשת חברתית זו הדגש הוא על פרסום תמונות וסרטוני וידאו קצרים. בגלל הביקוש הגדול של אינסטגרם וכמות האנשים

מהם הכלים הדיגיטליים להקמת קמפיין ממומן מוצלח בפייסבוק
שיווק דיגיטלי

פרסום באינטרנט

אחד היתרונות הגדולים ביותר של התפתחות הטכנולוגיה, הוא האפשרות לפרסם ולקדם עסקים בקלות. עם פרסום באינטרנט לא תצטרכו קשרים לעורך העיתון או למפיק פרסומות ולא

מה טווח המחירים של פרסום ושיווק העסק בפייסבוק
שיווק דיגיטלי

פרסום בטאבולה

טאבולה היא אחת מפלטפורמות הפרסום המצליחות בעולם לפרסום כתבות ותכנים שיווקיים ברחבי האינטרנט. מדובר בשיטת הפרסום על ידי "Native Ads", שזו אחת משיטות הפרסום באינטרנט

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

עיקרי הדברים: