השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

מדריך רימרקטינג

רימרקטינגמדריך רימרקטינג

גולשים באינטרנט נחשפים לאותן מודעות באתרים שונים. ביקור בחנויות מקוונות, עם הוספת פריטים לעגלת הקניות אבל ללא ביצוע תשלום, מובילה לחשיפה למחרת של מודעה שמציגה את המוצרים שהושארו בעגלה. זוהי מהות תהליך רימרקטינג.

מה זה רימרקטינג?

רימרקטינג הוא שיווק מחדש שנחשב לשיטה נפוצה ופופולרית מאוד של שיווק דיגיטלי, בתהליך שמאפשר למשווקים להגיש מודעות למשתמשים שביקרו באתר שלהם, או בדף אינטרנט ספציפי, ואשר נקטו או לא נקטו בפעולה ספציפית. זוהי שיטה יעילה למקד לאנשים שכבר גילו עניין מסוים בעסק או במותג שלכם.

מכיוון שהמיקוד מיועד למבקשים שהיו בעבר באתר או ללקוחות קיימים, התהליך נקרא שיווק מחדש. ניתן לחשוב על רימרקטינג כעל הזדמנות שנייה להמרה, למכירה או לשימור לקוחות באמצעות מודעות או מסעות פרסום מקוונים

חלק חיוני מקמפיינים שיווקיים

אתם יכולים לבצע שיווק מחדש באופנים שונים ועם פלטפורמות מודעות שונות כמו מודעות גוגל או מודעות פייסבוק. בכל שיטה שתשתמשו בה, שיווק מחדש הוא חובה מוחלטת באסטרטגיית השיווק של כל משווק.

שיווק מחדש בהשוואה למיקוד מחדש

בעוד שהמונחים 'טירגוט מחדש' ו'שיווק מחדש' משמשים לעתים לסירוגין, יש כמה הבדלים חשובים בין שתי השיטות. כשזה מגיע לטירגוט מחדש לעומת רימרקטינג, ההבדל העיקרי הוא באסטרטגיה. מיקוד מחדש עוסק בעיקר בהצגת מודעות ללקוחות פוטנציאליים, בעוד ששיווק מחדש מתבסס בדרך כלל על אימיילים

שיווק מחדש פועל על ידי איסוף המידע של המשתמשים ויצירת רשימות, שמשמשות מאוחר יותר לשליחת מיילים למטרות מכירה. מיקוד מחדש ושיווק מחדש הן שתי שיטות יעילות, אבל שילוב שי השיטות נחשב לאסטרטגיה הטובה ביותר להגביר את פעילות השיווק הדיגיטלי שלכם ולשפר את הרווחים.

כמה מילים על מיקוד התנהגותי

המונח "טירגוט התנהגותי מחדש" פירושו שיטה נוספת וארוכה יותר לתהליך רימרקטינג. מיקוד התהגותי מחדש מתרחש כאשר אתם ממקדים ללקוחות מקוונים על סמך התנהגותם בעבר באינטרנט, כגון בדפי אינטרנט בהם הם ביקרו, משך הזמן שהם שהו בכל עמוד והקישורים שהם לחצו עליהם

מיקוד מחדש הוא אותו דבר, שכן הוא כרוך בשיווק מחדש לאנשים שביקרו בדף מסוים או לחצו על קישור מסוים, או ביצעו כל פעולה אחרת שהגדירה את מאפייני הגלישה שלהם. שיווק דיגיטלי ושיווק מחדש עוסקים היום בתחומי העניין והתנהגות הלקוחות. אחרי הכול, אלו הן השיטות הטובות ביותר עבור משווקים לקביעת מה שהלקוחות שלהם באמת מחפשים ולהגיע לתודעה שלהם.

דוגמא לשיווק מחדש

הנה דוגמא בדיונית לתהליך רימרקטינג: יונה גולשת באתר מסחר אלקטרוני, בוחנת זוג נעליים, אבל אינה מבצעת רכישה. מאוחר יותר, היא מבקרת באתר אחר, נגיד אתר חדשות הבידור האהוב עליה

אתר המסחר האלקטרוני שבו ביקרה קודם מפעיל קמפיין שיווק מחדש באמצעות רשת מודעות שעובדת עם אתר בידור זה. יונה רואה את המודעה שמציגה נעליים זהות או דומות לאלו שהיא בחנה לפני כמה ימים.

מטרת רימרקטינג

מטרת מודעת רימרקטינג היא להזכיר לגולשים את תחומי ההתעניינות הקודמים שלהם, כדי לשכנע אותם ללחוץ ולבצע את הרכישה שלא ביצעו קודם לכן. מומחי רימרקטינג משתמשים ברשימת נתונים ליצירת רשימות שיווק מחדש

 

הרימרקטינג שכבש את עולם השיווק : רימרקטינג בפייסבוק

רימרקטינג בפייסבוק הוא בעצם שיווק מחדש. אנו חיים בתקופה שבה כמעט כל אחד גולש באינטרנט, כמעט כל אחד מבצע את הקניות שלו דרך  חנויות אי קומרס, כמעט כל אחד מנוי הוא גולש בצורה כזו או אחרת ברשתות החברתיות. לכן, בעלי עסקים שלא משקיעים בבניית אתר מקצועי ובניהול מקצועי של פרופילים ברשתות החברתיות, נשארים מאחור ומאבדים לקוחות פוטנציאליים

אילו סוגים של לקוחות מגיעים לאתר האינטרנט שלנו ואיך אפשר להכניס בתהליך רימרקטינג? 

גולשים שמגיעים לאתר שלנו מתחלקים לשני סוגים עיקריים

  1. גולשים שמתעניינים באתר שלנו, גולשים בו אבל לא מבצעים רכישה בפועל
  2. גולשים שהונעו לפעולה, השאירו פרטים אבל לאביצעו רכישה
  3. גולשים שביצעו באתר שלנו רכישה בפועל.

אם אחוז הגולשים בסעיפים מספר 1 ו-2 עולה על אחוז הגולש בסעיף מספר 3, יכול מאוד להיות שרימרקטינג הוא בדיוק מה שאתם והעסק שלכם צריכים

למה להשקיע ברימרקטינג בפייסבוק ובכלל ברשתות חברתיות? 

למעלה מ-4 מליון גולשים בישראל נמצאים בפייסבוק כאשר מנתונים עולה כי היקף הגלישה ביום נע בממוצע בין 2-5 שעות ביום. תוסיפו לזה עוד 3-6 שעות ביום שהגולשים האלה מחלקים את הזמן שלהם גם באינסטגרם, ביוטיוב ובשימוש ברשתות חברתיות אחרות. מכיון ומדובר בכזו תנועה מסיבית של גולשים, זה הרי די מצחיק שלא למקסם את הפוטנציאל העסקי הקיים ברשת הזו. פרסום ברשתות חברתיות עובד וזו עובדה שפשוט אי אפשר להתווכח איתה. השאלה היא רק איך עושים את זה. אז איך זה בעצם עובד? למערכת של פייסבוק, של גוגל ושל כל רשת חברתית אחרת יש אלגוריתם. סוג של רובוט שעליו היא מתופעלת. אם יש גולשים שהיו באתר שלכם ולא ביצעו שום רכישה, דרך הפייסבוק ניתן להזכירלהם שהם לא סיימו את מה שהם התחילו לעשות באתר שלנו ושהם יכולים לבצע רכישה. בנוסף, ניתן לשנות את תנאי העסקה, להציע לגולשים או לרוכשים הפוטנציאליים לרכוש את המוצר שהם רצו בהנחה גדולה וכדומהבעיקרון, ברגע שיש לכם גולשים כאלה, הכל תלוי בכם כי ברגע שהם כן יחליטו לבצע רכישה ויקבלו שירות טוב ומוצר טוב, הם יהפכו ללקוחות שלכם.

 

מדוע אותם גולשים לא סיימו את הרכישה שלהם באתר שלנו? 

אי ביצוע רכישה יכול לקרות מהמון סיבות. יכול להיות שהאתר שלכם לא באמת נותן מענה לצרכים שלהם, אולי גם לא היה להם מספיק זמן להתעמק בשירותים או במוצרים שלכם והם היו צריכים ללכת למקום אחר ותכננו לחזור, זה לא התפקיד שלכם להבין מה הסיבה. לכן, אם לא ננסה בשיטת הרימרקטינג בפייסבוק וברשתות החברתיות, לא נדע אם אלו באמת לקוחות פוטנציאליים ששווה היה לנו להתאמץ בשבילם ולפרסם עבורם בתשלום או לא. העניין הוא כזה. מנתונים אפשר לגלות כי  למעלה מ-85% מהגולשים שבוחרים להיכנס לאתרים או במקרה שלנו חנויות אינטרנטיות, בסוף לא מבצעים שום רכישה ולכן הדרך להקטין את הנתון הזה בעסק שלכם, היא באמצעות רימרקטינג.

 

איך התהליך בעצם עובד בפועל?

למרות שפייסבוק יודעת שחשוב לה לשנות את האלגוריתם שלה ואת הדרך שבה היא פועלת, עדיין הרעיון הוא אותו רעיון. בהתחלה אנחנו צריכים להניח את הקוד שקיים לנו בכל הדפים של האתר ואז לפלח את קהלי היעד שלנו בהתאם לאי ביצוע רכישה או ביצוע רכישה. לאחר מכן, ניתן יהיה ליצור מודעות רלוונטיות

 

רימרקטינג בפייסבוק – למי זה יכול להתאים?

למעשה, רימרקטינג בפייסבוק זה משהו שיכול לעשות ולמקסם את הפוטנציאל העסקי לעסקים רבים מכל הסוגים וזה לא קשור להקיפים העסקיים או לאחוזי המכירות שלנו. כולם יכולים לעשות שימוש במערכת הפרסום המתקדמת של פייסבוק ולמנף את השיווק שלנו למקומות נוספים

 

רימרקטינג בפייסבוק מדוע כדאי להשקיע בזה? 

  1. אחוזי הקלקה גבוהיםרימרקטינג בפייסבוק נחשב לכלי שיווק סופר יעיל ואפקטיבי. מנתונים עולה כי גולשים שלא ביצעו רכישה ואחר כך גולשים בפייסבוק ונחשפים למודעות, מחליטים שכן לבצע בסופו של דבר את אותה רכישה שהם רצו לבצע. מידע חיוני ליצירת קמפיינים העובדה שהגולשים ברשתות חברתיות נחשבים לבעלי מעורבות גבוהה, זה בעצם נותן לבעלי עסקים למקסם את האלגוריתם של המערכת בצורה יעילה מאוד. מאפשר להקים קמפיינים בהתאמה אישית  – כל מפרסם יכול לבנות קמפיין שמתאים באופן ספיציפי ומדויק לקהל היעד שלו.

 

אנשי פרסום לעסקים קטנים הם בעצם כאלו היודעים כיצד לנוע במרחב ולהפוך את עצמם לטובים יותר במיוחד בשבילכם
בלוג

פרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכן פרסום כתבות תוכן, כן או לא? אתם צריכים כתבות תוכן, זהו חלק בלתי נפרד מפרסום באתר שלכם ובכל אמצעי המדיה בהם אתם

מקדם אתרים מומלץ
בלוג

מקדם אתרים מומלץ

מקדם אתרים מומלץ בעבר, על מנת לקדם עסקים ולהרחיב להם את מעגל הלקוחות היה צורך בתקציבים שמנים במיוחד. פלטפורמות הפרסום היחידות היו מודעות בעיתון, פרסומות

פרסום לעסק
פרסום לעסקים

פרסום לעסק בעידן הדיגיטלי

מאז שהשימוש ברשת האינטרנט הפך ליומיומי ושגרתי עבור כל אדם כמעט, השתנו ללא היכר הדרכים לבצע פרסום לעסק באמצעות אתרי אינטרנט, מנועי חיפוש והרשתות החברתיות.

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר מכירות חינם

 בעבר, בניית אתרים הייתה עבודה אשר שמורה רק לאנשים בעלי ידע וניסיון בתכנות ושפות קוד, כדי להקים אתר אינטרנט הייתם צריכים לשכור את שירותיו של

כוחות שונים עליהם ממונים האנשים
שיווק דיגיטלי

פרסום תוכן שיווקי

במהלך השנים האחרונות הרשתות החברתיות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית של מיליוני אנשים בכל רחבי העולם, במסגרת הרשתות החברתיות הללו הגולשים מתקשרים עם

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר חנות וירטואלית

במהלך השנים האחרונות תחום החנויות הוירטואליות ממשיך לגדול ללא הפסקה, וזה ממש לא מפתיע. חלק גדול מן החנויות הוירטואליות אינן בנויות בצורה מקצועית ואיכותית וזאת