השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

למי מתאים פרסום עסקים באינסטגרם

למי מתאים פרסום עסקים באינסטגרם ואיך להשיג מזה את המירב?

האינסטגרם היא רשת חברתית שנכנסה לחיים כטרנד שהיה נראה כי יחלוף תוך פרק זמן קצר אך המציאות מוכיחה שהיא עדיין כאן, מהווה חלק בלתי נפרד מהחיים של גולשי האינטרנט הצעירים. מה כל כך מיוחד בה? בעת השקתה היא הציעה השלמה לפייסבוק בדמות פלטפורמה שבה אפשר להביע דעות או מחשבות באמצעות תמונות, סרטונים ותוכן חזותי. עם הזמן התחילו גם לא מעט מהלכים של פרסום עסקים באינסטגרם מתוך הרציונל שהחשיפה לגולשים רבה ורחבה.

מה זה פרסום עסקים באינסטגרם?

בעידן הדיגיטל חשוב מאד להגיע לכל גולש מקהל היעד של העסק. אם הצעירים (וכמובן הצעירים ברוחם) גולשים באינסטגרם – הרי שיהיה זה פספוס גדול שלא לפרסם שם. איך זה מתבצע? על ידי שימוש בתמונות, סרטונים ערוכים, הוספת אפקטים ועוד. באינסטגרם יש שימוש מועט מאד, אם בכלל, במלל כתוב ולכן התוכן הוויזואלי הוא שחשוב, הוא זה שקובע. פרסום עסקים באינסטגרם מתאים, אם כך, לעסקים שמבוססים על מה שאפשר להראות לגולשים וללקוחות הפוטנציאליים.

מה הייחוד של פרסום עסקים באינסטגרם?

איך עובד פרסום עסק באינסטגרםמכיוון שמי שנחשב לגולש אדוק יותר באינסטגרם אלה הצעירים, הרי שהם הרבה יותר נוטים ונכונים לפעול, לבצע פעולות ולהיות מעורבים בקמפיינים כאלה ואחרים של עסקים שהם ממילא עוקבים אחרי הפעילות הדיגיטלית שלהם. העלאת סטורי, הוספת אפקטים לסרטונים וכמובן התיוגים (האשטאגים) שמסייעים מאד להעלות את המודעות ואת האזכורים של המיקום או בית העסק ברחבי הרשת החברתית כולה. עם הצלחה אי אפשר להתווכח וכיום ידוע מעל לכל ספק שזה פשוט עובד.

אילו עסקים יכולים לפרסם באינסטגרם?

עסקים שקשורים לעולם האופנה, האקססוריז וכמובן ידועים מכל תחומי העיסוק ועולמות התוכן דואגים לקהל של עוקבים בעמודים העסקיים שלהם באינסטגרם. ברגע שהגולש הופך לעוקב – יש כאן סוג של הצהרת כוונות ונוצרת ציפייה לצרוך תוכן איכותי, מקצועי ונכון מצידו של בית העסק. פרסום עסקים באינסטגרם מתחיל לאחר שלב ביסוס אותו אמון ובצורה נכונה ומושכלת על מנת שלא לגרום לרתיעה ובדרך שבה הפרסום נראה כחלק אינטגרלי מהתוכן שממילא מועלה בעמוד.

איך מבצעים את הפרסום בדרך הכי טובה שאפשר?

כמו בכל נושא אחר גם פרסום עסקים באינסטגרם הוא תחום נישתי בעולם הרחב של קידום אתרי אינטרנט ועסקים ברשת האינטרנט. חשוב שפרסום זה יתבצע על ידי אנשי מקצוע שמכירים את התחום על בוריו, עוקבים אחרי שינויים ועדכונים שחלים מדי יום וכמובן שיש להם ניסיון רב גם בפרסום דרך האינסטגרם של עסקים מאותו תחום כך שהם מכירים אסטרטגיות נכונות שמניבות תוצאות ומגדילות את מעגל הלקוחות של העסק, והרי שזו המטרה.

איך מבוצע תהליך הפרסום

כן, זהו תהליך וחשוב מאד להתכונן לקראתו. מעבר לכך חשוב להבין שלא רואים או חשים את התוצאות בין לילה וצריך לתת לזמן לעשות את זה שלו. חלק מהותי בתהליך הוא  רכישת האמון של הגולשים והפיכתם אט אט לעוקבים נאמנים ואדוקים. תחילת התהליך באפיון העסק, השקפת העולם השיווקית ופילוח מדויק ככל האפשר של קהל היעד. אלה השלבים הראשוניים. לאחר מכן אפשר להחליט על אסטרטגיה עסקית ושיווקית שהפרסום באינסטגרם יפעל על פיה.

היתרון של פרסום דרך האינסטגרם

חלק מהותי מאד בפרסום ברשת האינטרנט ובדיגיטל כיום מבוסס על פילוח של קהל היעד, כלומר פרסום במקומות הנכונים שבהם קהל היעד יהיה חשוף לפרסום, למודעות ולתוכן שהעסק מעלה ומפרסם. מכיוון שהאינסטגרם נחשבת כיום לרשת החברתית הנפוצה והפופולרית ביותר – הרי שפרסום נכון דרכה יכול להניב תוצאות טובות מאד ולהשיג לבעל העסק את המטרות שהוא מציב לעצמו מקמפיין הפרסום שהוא מוציא לדרך.

קהל היעד של הפרסום באינסטגרם

כאשר מדברים על קהל יעד צעיר או צעיר ברוחו מתכוונים בדרך כלל לגולשים בני פחות מ- 20 שנה, אפילו לתלמידי תיכון ובני נוער. הם אוהבים להעלות תמונות וסרטונים של עצמם, לתייג את עצמם כאשר הם מגיעים למקומות כאלה ואחרים וכמובן לעקוב אחרי משפיעני רשת שהם מזדהים עם האג'נדה שלהם או מעריצים אותם בחיים הפרטיים שלהם. פרסום עסקים באינסטגרם מבוסס על גלישה מדי יום של קהל היעד ברשת ובזכות עובדה זו משיג את התוצאות הרצויות.

הייחוד של הפרסום דרך האינסטגרם

לאילו עסקים מתאים פרסום באינסטגראםלא רק קהל היעד הרחב והמגוון הוא זה שהופך פרסום עסקים באינסטגרם לכדאי ויעיל אלא מגוון האפשרויות לצריכת התוכן הפרסומי. מי שגולש ברשת החברתית הזאת יודע לזהות את התוכן החזותי שהופק בצורה נבונה ומקצועית וייהנה מאד לעקוב אחרי תכנים שכאלה. הצעירים נהנים לשתף חוויות אודות תכנים שהם צורכים ונחשפים אליהם וכך מודעות הפרסום עוברות בין אנשים מהר מאד. זה אחד היתרונות של הפרסום באינסטגרם.

לאילו עסקים מתאים לפרסם באינסטגרם?

כאמור – ראשית כל ולפני הכל – פרסום עסקים באינסטגרם מתאים לעסקים שמבוססים על תוכן חזותי – תמונות, סרטונים ערוכים ואפילו גיפים, שהם תמונות בתנועה באורך של מספר שניות בלבד. התיוג של מקום או עסק (ההאשטאג) מסייע מאד גם כן להעלאת המודעות וחשיפה של אותו מיקום ברשת האינטרנט כולה והאזכורים האלה לאחר מכן גם נרשמים במנוע החיפוש של גוגל, כך שיש כאן אפקט מצטבר של פרסום חיובי, מעצים ויעיל במיוחד.

תשלום של שיווק עסק באינסטגרם?

על מנת שאיש מקצוע יצליח לבצע מהלכי פרסום יעילים ונכונים שמתאימים לעסק ולאג'נדה שלו – הרי שהוא צריך להכיר את כל המהות של העסק, את בעליו, את קהל היעד ואת המוצרים והשירותים. מדובר בשלב אפיון שצריך להיות מדויק ומדוקדק ולוקח לא מעט זמן לבצע אותו. בדרך כלל מי שמפרסם באינסטגרם מקדם את העמוד על בסיס שוטף אך חשוב להפריד בין התשלום על הקידום השגרתי לבין תשלום נפרד שנגבה בדרך כלל בתמורה להקמת קמפיינים ממומנים מרוכזים.

אז כמה עולה לפרסם את העסק באינסטגרם?

הכל על פרסום ושיווק העסק באינסטגרםברוב המקרים פרסום עסקים באינסטגרם יכול גם לעלות בין 1000-2000 ₪ בחודש, כתלות בלא מעט משתנים – סוג התוכן שצריך להפיק, האיכות הדרושה, תדירות הפרסום של פוסטים או סטורי מיוחדים, מינון העבודה הטכנית הנדרשת לביצוע מאחורי הקלעים וכמובן המטרות שמציבים ביחד מקדם האתר ובעל העסק והמעקב שאכן מטרות אלה מושגות. כל הפעולות האלה דורשות לא מעט זמן והכרות מעמיקה עם העסק ומכאן התשלום הנדרש לשם ביצוע העבודה הכי טוב שאפשר.

הסיפוק של השגת מטרות עסקיות

אין ספק שמהלכי פרסום עסקים באינסטגרם יכולים לקדם משמעותית את העסק ויש בהם כדי להפוך אותו לכזה שחלקים גדולים מקהל היעד מדברים עליו. זו המטרה האמיתית ועם הזמן קורה פה ושם שפוסט או סטורי הופכים לוויראליים, כלומר כאלה שמסבים גאווה רבה לבעל העסק ולמי שמקדם לו את העמוד העסקי.

נחת ושמחה עסקית שמגיעות עם הגדלת קהל היעד

בשורה התחתונה המטרה של פרסום העסק באינסטגרם היא הגדלת מעגל הלקוחות והמתעניינים והפיכת השפה העסקית לכזאת שהרבה מאד אנשים שותפים לה ומדברים אותו. כאשר זה מצליח אפשר להתענג על התוצאות אך לזכור כל הזמן שצריך להמשיך הלאה קדימה ללא הפסקה.

מה חשוב לדעת בעת פרסום ושיווק העסק אינסטגרם
פרסום ברשתות חברתיות

ניהול דף אינסטגרם

אינסטגרם היא אפליקציה שנוצרה כדי לעזור לאנשים לצלם תמונות ולשתף אותן, אבל היא הרבה מעבר לזה בימינו ניתן להשתמש בה כדי לשתף זיכרונות או חוויות

לפרסם בגוגל דרך שירותי פרילנסר או חברה
פרסום ברשתות חברתיות

קידום אורגני באינסטגרם

האינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר בעולם מה שהופך אותה לזירת פרסום פופולרית מאוד. על ידי יצירת חשבון נעים, זמין, מושקע ועשיר תוכלו להגדיל

בניית אתר תדמיתי
בניית אתרים

בניית אתר תדמיתי

בניית אתר תדמיתי אנו חיים בעידן שבו אנשים רבים מחפשים את המידע לו הם זקוקים דרך רשת האינטרנט. אנחנו בוחרים דרך הרשת את בעלי המקצוע

מה חשוב לדעת בעת פרסום ושיווק העסק אינסטגרם
פרסום ברשתות חברתיות

קידום אינסטגרם

אינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות בעולם. ברשת חברתית זו הדגש הוא על פרסום תמונות וסרטוני וידאו קצרים. בגלל הביקוש הגדול של אינסטגרם וכמות האנשים

מה זה קידום אורגני בגוגל וכצד הוא תורם לפרסום העסק
שיווק דיגיטלי

פרסום באינטרנט

אחד היתרונות הגדולים ביותר של התפתחות הטכנולוגיה, הוא האפשרות לפרסם ולקדם עסקים בקלות. עם פרסום באינטרנט לא תצטרכו קשרים לעורך העיתון או למפיק פרסומות ולא

מה טווח המחירים של פרסום ושיווק העסק בפייסבוק
שיווק דיגיטלי

פרסום בטאבולה

טאבולה היא אחת מפלטפורמות הפרסום המצליחות בעולם לפרסום כתבות ותכנים שיווקיים ברחבי האינטרנט. מדובר בשיטת הפרסום על ידי "Native Ads", שזו אחת משיטות הפרסום באינטרנט

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

עיקרי הדברים: