השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

בניית אתר תדמיתי

בניית אתר תדמיתיבניית אתר תדמיתי

אנו חיים בעידן שבו אנשים רבים מחפשים את המידע לו הם זקוקים דרך רשת האינטרנט. אנחנו בוחרים דרך הרשת את בעלי המקצוע שלנו, אנחנו בוחרים ככה מסעדות לצאת לבלות, מזמינים חופשות, רוכשים בגדים ומוצרים הביתה, ובקיצור חלק גדול מהמשימות שלנו הן לצורכי עבודה והן לצורכי פנאי נעשות דרך רשת האינטרנט. זו הסיבה שעוד ועוד עסקים בשנים האחרונות פונים לשירות הנקראי בניית אתר תדמיתי. שירות שיאפשר להם למתג את עצמם בצורה מסוימת. התפקיד של אתר אינטרנט תדמיתי הוא בעצם לספר ללקוחות, לגולשים שאתם קיימים, להפגין נוכחות דיגיטלית בלתי מתפשרת ולעורר אצלם סקרנות, עניין תוך מתן מידע רלוונטי.

 

היתרונות של בניית אתר תדמיתי

לבניית אתר תדמיתי יש כמה יתרונות מרכזיים.

  1. נוכחות מקוונת 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע- בשונה מחנות פיזית או עסק קיים עם שעות מוגדרות וקבועות כמו למשל 9:00-18:00, אתר אינטרנט כל הזמן קיים, הוא פתוח לקהל הרחב ולכן בכל שעה ביום ומכל מקום בעולם (במידה והאתר תומך בשפות נוספות), כל אחד יכול להגיע אליכם. האתר שלכם יכול להמשיך לגייס לקוחות חדשים גם מחוץ לשעות שאתם בעצם עובדים וכל היופי בזה, שהוא עובד בשבילכם
  2. מחזק את האמינות והסמכות אצל הלקוחות ברגע שיש לכם אתר אינטרנט אתם מחזקים את האמינות אצל הלקוחות שלכם. זו הדרך שלכם היום להיות שקופים ולספק את המידע שלכם בדיוק כפי שהוא
  3. שיווק ופרסום באמצעות תוכנות וכלים כמו למשל גוגל אדוורדס, תוכלו לשווק, לפרסם ולקדם את האתר שלכם בצורה הטובה ביותר
  4. שירות לקוחות אתר אינטרנט תדמיתי יאפשר לכם להיות בקשר תמידי עם הלקוחות שלכם בכל זמן. תוכלו לספק מענה על שאלות, לעזור להם להבין מצבים כמו היכן המשלוח שלהם נמצא וכדומה
  5. קידום אורגני אתר אינטרנט תדמיתי יאפשר לכם לחזק את תהליך הקידום האורגני שלכם ולקדם את האתר עצמו במנועי החיפוש השונים, עם דגש על מנוע החיפוש של גוגל
  6. מיתוג – בניית אתר תדמית מסייעת לנו ליצור BRAND מדויק בהתאמה מושלמת למסרים שאנחנו רוצים להעביר

השלבים בבניית אתר תדמית

אמנם זה נראה כאילו כל אחד ואחת מאיתנו יכולים לבנות אתר תדמית בשיטת עשה זאת בעצמך, להיעזר בתוכנות חינמיות ותוכנות להורדה כמו וויקס או וורדפרס, ועדיין בניה מהסוג הזו לא תהיה איכותית כמו בניית אתר תדמית בעזרת איש מקצוע, מומחה או חברה המתמחה בבנייה ועיצוב אתרים. יש כל כך הרבה קריטריונים שצריך לקחת בחשבון ולכן את תהליך בניית אתר תדמית כדאי ואף מומלץ לבצע בשלבים

 

הכל מתחיל בתכנון נכון

ברגע שהבנתם שאתם רוצים לבנות אתר אינטרנט תדמיתי צריך לתכנן אותו. עליכם לחשוב אילו אתרים קיימים ברשת האינטרנט שאתם ממש מתחברים אליהם, מה יש בהם שהייתם רוצים שיופיע גם באתר שלכם. יש להבין אילו פונקציות וקטגוריות אתם רוצים להכניס לאתר וזה חשוב לא רק בהיבט העיצובי, אלא בהיבט הפרקטי. זה בדיוק הזמן לחשוב מה יהיה באתר, האם זו גם תהיה חנות או בלוג? אם עדיין לא פניתם לחברה המתמחה בבניית אתרי תדמית, זה ממש בסדר, כי את התהליך הזה תוכלו לעשות גם בעצמכם. המטרה שלכם היא שבפעם ה-1 שבה תדברו מומחה לבניית אתרים, תדעו פחות או יותר מה המאפיינים של האתר ומה הדרישות שלכם ואז גם תוכלו להבין בצורה טובה יותר מה האפשרויות

 

בחירת חברה מקצועית המתמחה בבניית אתרי תדמית

אחרי שהבנתם פחות או יותר מה אתם רוצים, זה הזמן להתחיל לבדוק על חברה מקצועית שתבנה עבורכם את האתר. תוכלו להתייעץ עם אנשים שאתם מכירים או לברר דרך רשת האינטרנט ולבצע השוואה. כמובן שבכל תחום, כל חברה שתבחרו תספק לכם יתרונות וגם חסרונות, לכן מחקר שוק איכותי הוא הכרחי כאן. מדוע? משום שהאתר הזה הולך להיות הפנים של העסק שלכם, הפנים שלכם, סוג של כרטיס ביקור. עליכם להבין בדיוק על מה אתם משלמים, אילו שירותים החברה מספקת לכם ועל אילו כללים היא מקפידה בתהליך בניית האתר. מהרגע שתקבלו החלטה, רוב התהליך של הבנייה יעבור לידיים מקצועיות ולכן שקיפות ומעורבות שלכם חשובים גם כן כדי שתוכלו להיות שותפים לתהליך. רק אתם מכירים את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר. שיתוף פעולה ביניכם, הוא זה שיוביל לבניית אתר מוצלח ואיכותי

מגדירים מטרות ויוצאים בדרך לבניית אתר תדמית

מאוד חשוב להגדיר מטרות בדרך להקמת אתר תדמית. חשוב להבדיל בין מטרות כלליות לבין מטרות שניתן לכמת אותן. זה הזמן לשאול שאלות כמו מה תפקידו של האתר, למי הוא פונה, איך הוא יכול לעזור לנו לשמור על הקשרים עם הלקוחות הקיימים שלנו ולייצר מערכת יחסים חדשה עם לקוחות חדשים, כמה אנשים נרצה לרשום לרשימת התפוצה שלנו תוך X זמן ותוך כמה זמן נרצה להגיע לעמוד הראשון במנוע החיפוש גוגל? מענה על שאלות אלה ושאלות אחרות באותו סגנון יסייע למקד אותנו בתהליך הבניה של האתר

 

מחקר שוק

עלינו להבין באיזו סביבה האתר שלנו עומד לפעול. זה הזמן לחקור ולהבין מיהם המתחרים שלנו, מה המצב שלהם ביחס לשוק, במה בדיוק הם מתעסקים ואז נוכל להגדיר את הערך המוסף של האתר שלנו. במחקר נוכל לדייק את קהלי היעד שלנו ולהבין האם הקהל מקבל מענה לצרכים שלנו. מדובר בשלב סופר קריטי שאסור בתכלית האיסור לוותר עליו מבחינה עסקית

 

שלב האפיון

בשלב זה נגדיר את האתר באופן מדויק, נבין איך הוא יהיה בנוי ואילו קטגוריות יהיו בו, איזה תוכן נכניס בו בשלבים התחלתיים ומה יהיה העיצוב שלו. נחשוב על פונקציות מתאימות ונקפיד על כך שהוא עומד בכל הסטנדרטים שהגדרנו במטרות. יש קשר ישיר בין בניה של האתר לבין קידום שלו בשלבים מאוחרים יותר ולכן כל החלטה שתתקבל בשלב זה, תשפיע על תהליך הקידום

 

מחקר מילות מפתח

זהו למעשה חלק בלתי נפרד ממחקר השוק שאנחנו מבצעים. השלב הזה יכול להתחיל כבר בשלב מוקדם יותר או בשלבים מאוחרים יותר. המטרה שלו היא היא בעצם ללמוד את התנהגות הגולשים, לחקור את המתחרים שלנו ולהכיר את גוגל, קצת יותר טוב כדי שנוכל להבין אילו מילים וביטויי מפתח אנחנו רוצים לקדם

בשלבים הבאים, כדי להעלות את האתר לאוויר נצטרך לקבל החלטות כמו איזה דומיין לבחור (כדאי לבחור דומיין ותיק, שיווקי, עם סיומת קליטה), לרכוש את הדומיין, לאחסן את האתר דרך חברת אחסון מקצועית, לפתח את האתר, להתחיל להעלות אליו תוכן מקצועי ומדויק, להניע אותו ולהתחיל לקדם אותו. לכל שלב יש את התפקיד והחשיבות שלו, לכן שווה שלא לפסוח על אף אחד מבין השלבים שהוצגו כאן

 

כמה עולה לבנות אתר תדמית?

העלות הסופית של בניית אתר תדמית משתנה מאוד והיא תלויה במגוון של משתנים כמו למשל החברה שבה נבחר לביצוע התהליך, עד כמה הוא מורכב ברמה הטכנית, סוג האתר בצורה מדויקת יותר, רמת המקצועיות שלו, האם התהליך כולל או לא כולל קידום של האתר בשלבים מדויקים יותר ועוד. המחירים נעים בין 5,000-30,000 שח

אנשי פרסום לעסקים קטנים הם בעצם כאלו היודעים כיצד לנוע במרחב ולהפוך את עצמם לטובים יותר במיוחד בשבילכם
בלוג

פרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכן פרסום כתבות תוכן, כן או לא? אתם צריכים כתבות תוכן, זהו חלק בלתי נפרד מפרסום באתר שלכם ובכל אמצעי המדיה בהם אתם

מקדם אתרים מומלץ
בלוג

מקדם אתרים מומלץ

מקדם אתרים מומלץ בעבר, על מנת לקדם עסקים ולהרחיב להם את מעגל הלקוחות היה צורך בתקציבים שמנים במיוחד. פלטפורמות הפרסום היחידות היו מודעות בעיתון, פרסומות

פרסום לעסק
פרסום לעסקים

פרסום לעסק בעידן הדיגיטלי

מאז שהשימוש ברשת האינטרנט הפך ליומיומי ושגרתי עבור כל אדם כמעט, השתנו ללא היכר הדרכים לבצע פרסום לעסק באמצעות אתרי אינטרנט, מנועי חיפוש והרשתות החברתיות.

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר מכירות חינם

 בעבר, בניית אתרים הייתה עבודה אשר שמורה רק לאנשים בעלי ידע וניסיון בתכנות ושפות קוד, כדי להקים אתר אינטרנט הייתם צריכים לשכור את שירותיו של

כוחות שונים עליהם ממונים האנשים
שיווק דיגיטלי

פרסום תוכן שיווקי

במהלך השנים האחרונות הרשתות החברתיות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית של מיליוני אנשים בכל רחבי העולם, במסגרת הרשתות החברתיות הללו הגולשים מתקשרים עם

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר חנות וירטואלית

במהלך השנים האחרונות תחום החנויות הוירטואליות ממשיך לגדול ללא הפסקה, וזה ממש לא מפתיע. חלק גדול מן החנויות הוירטואליות אינן בנויות בצורה מקצועית ואיכותית וזאת