השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

בניית אתר רספונסיבי – מתי צריך את זה?

בניית אתר רספונסיביכדי להבין למה כדאי לעסוק בבניית אתר רספונסיבי ראשית נסביר מה זה אתר רספונסיבי ומדוע אנחנו צריכים כזה. אתר רספונסיבי הוא אתר שמותאם לכל סוגי המסכים, בין אם מדובר במחשבים שולחניים, לפטופים או סמארטפונים בגדלים שונים. עם ההתקדמות בטכנולוגיה ובמכשירי הטלפון החכמים, רבים מאיתנו גולשים באינטרנט בעיקר דרך הסאמטרפון אבל לא רק. אתר רספונסיבי יכול להתאים את עצמו למסך של הגולש, כך שחווית הגלישה תהיה טובה בכל פלטפורמה. בעבר היו נוהגים לבנות אתרים שונים לכל סוג מסך או מכשיר, אבל זה היה תהליך מסורבל גם בזמן בניית האתר ובגם בקידום שלו. פעמים רבות אתרים היו נבנים בגרסה למחשב וכאפלקיציה לטלפון החכם. גם זה הפך את תהליך הפיתוח ליקר מורכב. כיום אם תבנו אתר שמתאים רק לרזולוציה של למחשבים נייחים לדוגמה, תפסידו קהל פוטנציאלי שיכול לגלוש באתר שלכם בנייד ולהפך. לכן, בניית אתר רספונסיבי היא רלוונטית כל כך.

 

בניית אתר רספונסיבי – איך זה עובד?

עיצוב שמיועד להיות רספונסיבי משמעותי עיצוב שמגיב לגולש. האתר מגיב לפלטפורמה שבה משתמש הגולש. לרוב זה נעשה באמצעות טכנולוגיית פיתוח שנקראת CSS. הטכנולוגיה הזו מאפשרת לאתר לזהות את הדפדפן שממנו המשתמש גולש, ומתאימה את הרזולוציה לאותו דפדפן בצורה הטובה ביותר ובאופן אוטומטי. כשעוסקים בבניית אתר מאפשרים לגולשים ליהנות מחווית גלישה חלקה ונוחה.
איך אדע אם בניית אתר רספונסיבי היא הדבר הנכון עבורי?
נתחיל ממעט נתונים. יש בישראל מעל ארבעה מיליון מכשירים חכמים, סמארטפונים, טאבלטים וכיוצא בכך. השימוש במכשירים מסוג זה רק הולך ונהיה נפוץ יותר, ילדים כיום מקבלים מכשיר טלפון חכם כבר בכיתה ג' או ד', ישנם מכשירים בטווח מחירים רחב כך שמכשיר טלפון חכם הפך להיות יותר ויותר מושג. אנחנו יודעים שאחוז גבוה מהגולשים גולש מהנייד לצרכים שונים ולכן בניית אתר היא הצעד הנכון כמעט בכל תחום, בין אם מדובר באתר תוכן או באתר מכירות.

איזה סוגי אתרים רספונסיביים יש?

כל אתר למעשה יכול להיות אתר רספונסיבי, נפרט על מספר דוגמאות:

  1. אתרי תדמית אתרי תדמית הם אתרים קטנים לרוב שמטרתם לחשוף את בית העסק, המותג או האדם שעומד מאחורי מהאתר לקהל גולשים רחב ככל האפשר, באמצעות מנועי חיפוש או קידום ממומן ברשת. אתר תדמית הוא למעשה כרטיס ביקור ראשוני של המשתמש. מכיוון שאנחנו לא יודעים מהיכן גולשים המשתמשים הפוטנציאליים שלנו, גם שמדובר באתרי תדמית מומלצת בניית אתר רספונסיבי.
  2. אתרי מכירות – אתרי מכירות הם למעשה חנות לכל דבר המציעה מכירה של שירות או מוצר, פיזי או דיגיטלי, לקהל רחב ככל האפשר של גולשים. אתרי מכירות מתחלקים בתוך עצמם לתתי קטגוריות. ישנם אתרי מכירות B2B שעוסקים במכירות בסיטונאות בין עסקים, ישנם אתרי מכירות B2C שעוסקים במכירה בין עסק לאדם פרטי, וישנם אתרי מכירות C2C שעוסקים במכירה בין אנשים פרטיים כמו לדוגמה זירות למכירת מוצרים יד שנייה. בכל מקרה, גם כאן אנחנו לא יודעים מהיכן יגיעו הגולשים וחשובה בניית אתר רספונסיבי.
  3. אתרי תוכן שונים – ישנו גם מגוון רחב של אתרי תוכן כמו אתרים לבלוגים, אתרי חדשות וכדומה. גם במקרה של אתרי תוכן לא נרצה להפסיד גולשים פוטנציאליים שלא יצליחו להתמצא באתר שלנו כי הוא לא מותאם. לכן גם במקרה של אתרי תוכן ישנה חשיבות רבה לבניית אתר רספונסיבי.

 

אני מעוניין בבניית אתר רספונסיבי, מה עלי לעשות?

אם אתם בתהליכים של בניית אתר והשתכנעתם שמה שאתם צריכים הוא אתר רספונסיבי ישנם כמה שלבים בדרך.

  1. בחירת ספק לבניית אתר רספונסיבי – ישנו מגוון גדול של ספקים בתחום זה. תוכלו לפנות למישהו פרטי שיבנה עבורכם את האתר או לחברה גדולה שבה אתם בונים את האתר בעצמכם או בעזרת מפתח מתוך תבניות קיימות. ישנם ספקים שיעשו עבורכם את כל התהליך שמפורט פה כמו איפיון ועיצוב, וישנם כאלה שאתם תשלמו להם רק על ההקמה ואתם תעבדו יותר באופן עצמאי.
  2. אפיון האתר עליכם לחשוב ולהבין מה מטרת האתר שלכם, האם מכירת מוצר או שירות? האם בהצגת תוכן? מה הכלים שחשוב שיהיו באתר שלכם עבור אותה מטרה. האם צריך גלריית תמונות, אפשרויות סינון ומיון של התוכן, חיפוש באמצעות תמונה וכיוצא בכך. מה האווירה העיצובים הכללית שתהיה לגולש כשיכנס לאתר שלכם? מה הכי חשוב לכם בחוויית המשתמש של הגולש? האם חשוב שיהיה מנוע חיפוש טוב? האם חשוב שיהיה עמוד התחברות נוח?
    עוד שאלות בתהליך האפיון הן מה מבדל את האתר שלכם מהאתרים של המתחרים שלכם, מה מטרות העסק שלכם? מי קהל היעד שיגלוש באתר? איך תקדמו ותשווקו את האתר?
    תהליך האפיון הוא תהליך מפורט ומשמעותי לפני יצאה לדרך בבניית אתר רספונסיבי מכל סוג שהוא.
  3. עיצוב האתר – לאחר שתסיימו את תהליך האיפיון תוכלו לעבור לתהליך העיצוב. כשמדובר בבניית אתר המעצב צריך לדעת לעצב את האתר באופן שמותאם לרזולוציות שונות. את עיצוב האתר תעשו בהתאם לסגנון המותג, המוצר או האישיות שלכם, יתכן ותצטרכו כבר לעצב לוגו או להתאים את העיצוב ללוגו קיים
  4. פיתוח והקמת האתר – כאשר האפיון הסתיים וגם העיצוב אפשר לעבור לשלב הפיתוח עצמו. כאן יקח המפתח את האיפיון שלכם ואת העיצוב הסופי ויקים אותם בפועל בהתאם לדרישות שלכם.

 

איזה חברות מציעות בניית אתר רספונסיבי?

קיים מבחר מאד גדול של אנשי מקצוע שיוכלו לבנות לבצע עבורכם בניית אתר רספונסיבי.
אפשר לחלק את החברות האלו לשלושה סוגים עיקריים:

  • פרילנסרים שיבנו עבורכם את האתר בהתאמה אישית יתכן ותחברו בחבילה מאד מינימלית ויתכן ותוכלו לבקש מהם ללוות אתכם בכל תהליכי בניית אתר.
  • חברות גדולות שמציעות גם שירות מלא של איפיון, עיצוב, פיתוח ושיווק האתר 
  • אתרים גדולים המציעים תבניות לבניית אתר רספונסיבי מסוגים שונים אתרים כמו וויקס או שופיפיי שבהם תשתמשו בתבניות קיימות ותוכל להקים את האתר כמעט לבדכם או עם עזרה מינימלית יחסית של בעל מקצוע

כמה עולה בניית אתר רספונסיבי

בכל הנוגע למחיר ישנו טווח מחירים רחב בבניית אתר רספונסיבי. אתר תוכן שונה במחיר שלו מבניית אתר למכירה או אתר תדמית. גם בתוך כל אחד מסוגי האתרים האלו תוכלו למצוא הבדלים בהיקף התוכן של האתר, כמות העמודים, כמות המוצרים שנמכרים, מורכבות העיצוב ועוד. ניתן לומר מאד בכלליות שבניית אתר רספונסיבי של מכירות יכולה לעלות כ-8,000-12,000 ש"ח. יחד עם זאת אם תשתמשו בתבנית קיימת אליה תזינו את התוכן יתכן ותשלמו עלות חודשית על השימוש בתבנית ולא עלות חד פעמית גבוהה. אתר תדמית קטן ופשוט שיבנה על ידי פרינלנסר יכול לעלות כמה אלפי ש"ח בודדים, בעוד אם תבנו אתר מורכב ומסועף על ידי חברה מסודרת שתעניק לכם שירות מלא המחיר יכול להגיע גם ל-20,000 ש"ח. ישנן גם תבניות חינמיות לאתרים בחברת כמו וויקס. הכל תלוי בצורך שלכם ובדרישות שלכם לבניית האתר. ככל שהאתר שלכם יהיה יותר מורכב, עם יותר פיצ'רים, עיצובים יחודיים ועוד, הוא כנראה יעלה יותר. 

מה חשוב לדעת בעת פרסום ושיווק העסק אינסטגרם
פרסום ברשתות חברתיות

ניהול דף אינסטגרם

אינסטגרם היא אפליקציה שנוצרה כדי לעזור לאנשים לצלם תמונות ולשתף אותן, אבל היא הרבה מעבר לזה בימינו ניתן להשתמש בה כדי לשתף זיכרונות או חוויות

לפרסם בגוגל דרך שירותי פרילנסר או חברה
פרסום ברשתות חברתיות

קידום אורגני באינסטגרם

האינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר בעולם מה שהופך אותה לזירת פרסום פופולרית מאוד. על ידי יצירת חשבון נעים, זמין, מושקע ועשיר תוכלו להגדיל

בניית אתר תדמיתי
בניית אתרים

בניית אתר תדמיתי

בניית אתר תדמיתי אנו חיים בעידן שבו אנשים רבים מחפשים את המידע לו הם זקוקים דרך רשת האינטרנט. אנחנו בוחרים דרך הרשת את בעלי המקצוע

מה חשוב לדעת בעת פרסום ושיווק העסק אינסטגרם
פרסום ברשתות חברתיות

קידום אינסטגרם

אינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות בעולם. ברשת חברתית זו הדגש הוא על פרסום תמונות וסרטוני וידאו קצרים. בגלל הביקוש הגדול של אינסטגרם וכמות האנשים

מה זה קידום אורגני בגוגל וכצד הוא תורם לפרסום העסק
שיווק דיגיטלי

פרסום באינטרנט

אחד היתרונות הגדולים ביותר של התפתחות הטכנולוגיה, הוא האפשרות לפרסם ולקדם עסקים בקלות. עם פרסום באינטרנט לא תצטרכו קשרים לעורך העיתון או למפיק פרסומות ולא

מה טווח המחירים של פרסום ושיווק העסק בפייסבוק
שיווק דיגיטלי

פרסום בטאבולה

טאבולה היא אחת מפלטפורמות הפרסום המצליחות בעולם לפרסום כתבות ותכנים שיווקיים ברחבי האינטרנט. מדובר בשיטת הפרסום על ידי "Native Ads", שזו אחת משיטות הפרסום באינטרנט

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

עיקרי הדברים: