השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

בניית אתר מחיר

בניית אתר מחירבניית אתר מחיר

אם יש לכם עסק או מותג כלשהו, או שאתם מעניקים שירות בתחום כלשהו ללקוחות, בוודאי אתם יודעים שבימינו אתם חייבים נוכחות דיגיטלית ברשת. הנוכחות הזו היא קריטית כדי שלקוחות פוטנציאליים יוכלו למצוא אתכם, וכדי שיהיה לכם איזשהו כרטיס ביקור מסודר להציג. למזלנו, בעידן המתקדם בו אנחנו חיים ישנן אפשרויות רבות להקמת נוכחות דיגיטלית בין אם זה ברשתות החברתיות או במנועי החיפוש ובין אם מדובר בבניית אתר של ממש. במאמר זה נתרכז בבניית אתר מחיר, מידע חשוב, וכל מה שצריך לדעת כדי שתוכלו לקדם את עצמכם ואת העסק שלכם. 

 

איזה סוגי אתרים יש?

ניתן לומר שישנה חלוקה למספר סוגים כלליים של אתרים:

  1. אתר תדמית – כשמדובר באתר תדמית לרוב הכוונה לאתר קטן בהיקפו מבחינת כמות העמודים באתר, שמטרתו להוות סוג של כרטיס ביקור לאדם, עסק או מותג, ולהגיע לקהל רחב ככל האפשר של גולשים ולקוחות פוטנציאליים. האתר מכיל מידע שהעסק או האדם מאחוריו מרגישים שהוא חשוב למשתמשים שלהם ומציג אותם באור חיובי. אתר תדמית ישלב לרוב תוכן כתוב, תמונות, וידיאו ודרכים ליצירת קשר. לעיתים אפשר להוסיף גם בלוג אישי, שאלות ותשובות, דרכי הגעה ועוד עמודים שיכולים להועיל למשתמשים. 
  2. אתר מכירות – אתרי מכירות הם בפועל חנויות און ליין המוכרות מוצרים, פיזיים או דיגיטליים, או שירותים, און ליין או באופן פיזי, לקהל הגולשים. אתרי מכירות יכולים לעסוק במכירות B2B בין עסקים לעסקים, במכירות בין עסקים ללקוחות פרטיים B2C ובמכירות בין לקוחות פרטיים ללקוחות פרטיים אחרים כמו במכירות יד שנייה של פריטים בודדים. אתר מכירות יכלול לרוב גם עמוד אודות ומידע כללי על העסק וגם קטלוג למכירה עם פיצ'רים שונים כמו סינון המוצרים, מיון, הנחות וקופונים, גלריית תמונות למוצרים ועוד. 
  3. אתר תוכן אתרים אלו יכול להיות אתרים ענקיים כמו אתרי חדשות, או אתרים קטנים שהם מעין בלוגים או עמודי מידע שונים. אתר תוכן יכול להיות מאד מקיף ולהיות מחולק לקטגוריות או להיות עמוד אחד הכולל מידע מאד ספציפי. אפשר להקים אתר תוכן עם אלבום משפחתי, עם בלוג אישי, עם ספר מתכונים וכדומה. כמו כן אפשר להקים דף נחיתה מאד בסיסי שמטרתו רק להציג מידע בתוספת טופס השארת פרטים לדוגמה

בניית אתר האם אפשר לעשות זאת לבד?

עקרונית התשובה לשאלה הזו היא כן. ישנן מספר פלטפורמות חינמיות להקמת אתרים מסוגים שונים ללא צורך בידע בפיתוח ובתכנות. הפלטפורמות המוכרות ביות לכך הן וויקס ושופיפיי שעוסקת בעיקר באתר מכירות. בבואכם לשאול את עצמכם אם אתם יכולים לבנות אתר לבד, תשאלו את עצמכם מה הכי משמעותי לכם, בניית אתר מחיר או בניית אתר מבחינת תוצאות ומטרות. אם מה שחשוב לכם זה נטו המחיר, ויש לכם יכולות בתחומי הדיגיטל, תוכלו לבנות אתר לבד ברמה הטכנית. השאלה החשובה היא האם תצליחו לעשות את זה טוב, האם תצליחו לאפיין, לעצב, להקים ולקדם אתר שישיג את כל המטרות שלכם. גם בפלטפורמות החינמיות לפעמים כדאי לשדרג את התוכנית הבסיסית והחינמית כדי ליהנות מכלים ותוספות שאפשריים רק למי שמשלם עבור השירות.

מה התהליך של בניית אתר?

בבואנו לבנות אתר ישנם כמה אבני דרך שנצטרך לעבור עד לקבלת המוצר הסופי. 

  1. אפיון האתר והצרכים שלכם – כדי להקים אתר צריך קודם כל להבין מה בדיוק האתר צריך לכלול, מי קהל היעד שלו, מה מטרות האתר, מה יחשב כהצלחה, איזה כלים חשובים לנו באתר וכיוצא בכך. ככל שהאפיון יהיה יותר מפורט ויותר מדויק תוכלו בהמשך להקים אתר שיותר עונה על הצרכים שלכם. אפשר לרדת לרמת מפת האתר, מה כולל כל עמוד, איזה כלים כל עמוד יכלול, אפשר להכין מוק אפים שיכללו את מבנה העמוד וכן הלאה. 
  2. בירור על בניית אתר מחיר, ספקים ועוד – אחרי שהבנתם מה אתם צריכים לייצר, אפשר להתחיל לברר עם מי כדאי לעבוד בתהליך, אם להשתמש בשירותים של חברה חיצונית שתעזור לכם לעצב את האתר ולהקים אותו, או לנסות להקים את האתר באופן עצמאי באחת הפלטפורמות ליצירת אתרים. 
  3. עיצוב האתר – אחרי שנדע בדיוק מה האתר שלנו צריך לכלול, נוכל לעבור לשלב העיצוב ולהחליט איך יראה האתר שלנו, איך יראה הלוגו, איזה פלטת צבעים תשלוט באתר, לבחור תבניות שיתאימו לצרכים שלנו ועוד. תוכלו לחבור למעצב או לחברה שמספקת בין השאר שירותי עיצוב. 
  4. הקמת האתר – בשלב זה נצטרך להקים את האתר ברמת הטכנית. בין אם בעזרת מפתח שיתכנת לנו את האתר או אם נשתמש באחת הפלטפורמות להקמת אתרים באופן עצמאי. מדובר בעבודה טכנית של יצירת עמודי האתר ובהמשך הזנת התוכן לעמודים מבחינת טקסט, תמונות וכדומה. אם מדובר באתר מכירות תצטרכו כמובן להזין מוצרים, מחירים, קופונים ועוד. 
  5. קידום ושיווק האתר לאחר שהאתר יהיה פעיל ובאוויר תצטרכו להתחיל לדאוג להזרים גולשים לאתר שלכם. השלב הזה מתחיל עוד בזמן ההקמה כשעובדים על הגדרות הSEO באתר (הגדרות שעוזרות לאתר להיות מקודם במנועי החיפוש) וממשיך לזמן שבו צריך לקדם ולשווק את האתר באופן אורגני וממומן בדרכים שונות. לעיתים בשלב הזה גם נשתמש בעזרה חיצונית בתשלום.  

החלטתי לפנות לבעל מקצוע בתחום בניית אתרים, מה עושים עכשיו?

אם החלטתם שמבחינת בניית אתר מחיר הוא פחות חשוב מהשגת המטרות והתוצאות שלכם, תוכלו לפנות לבעלי מקצוע בתחום שיעזרו לכם להקים את האתר בתשלום כמובן. ישנם פרילנסרים שיכולו ללוות אתכם בבניית האתר ברמת הפיתוח או חברות יותר גדולות ומסודרות שמציעות טווח רחב יותר של שירותים שיכולים לכלול גם עיצוב, קידום ושיווק. כדי למצוא את בעל המקצוע המתאים כדאי לכם לפנות למספר ספקים, להציג להם את האפיון והרעיון הכללי של האתר ולקבל מספר הצעות מחיר ושירות עד שתמצאו את הספק המתאים. שימו לב לא רק למחיר שמוצע אלא מה בדיוק ההצעה כוללת, כמה תמיכה תקבלו ולאורך כמה זמן.

 

בניית אתר מחיר כמה זה באמת אמור לעלות לכם?

מבחינת בניית אתר מחיר, המחיר כמו בכל תחום משתנה מספק לספק ובהתאם לסוג האתר שאתם צריכים לבנות. אם מדובר באתר תוכן, המחיר שלו יהיה שונה מאתר מכירות או מאתר קטן יותר ופשוט יותר. עוד גורם שמשפיע על המחיר הוא כמות העמודים והתוכן, אם מדובר באתר מכירות יש השפעה לכמות המוצרים הנמכרים, אם מדובר באתר תוכן ישנה משמעות לכמות העמודים. בכל האתרים ישנה משמעות במחיר לפיצ'רים שהאתר כולל, כמה מורכב העיצוב ליישום ועוד.


בכלליות ניתן לומר שבניית אתר מכירות על ידי גורם חיצוני יכולה לעלות בין 8,000 ₪ ל-12,000 ₪. מצד שני אפשר להשתמש בתבניות קיימות באחת מהפלטפורמות להקמת אתרים, שם יתכן ותשלמו עלות שימוש חודשית של עשרות דולרים במקום לשלם עלות חד פעמית לפיתוח והקמה. אם אתם מבררים על בניית אתרים כשמדובר באתר תדמית, תוכלו להקים אתר באופן עצמאי בחינם לגמרי או כמעט בחינם, אם תעזרו בפרילנסר תוכלו לשלם אלפי שקלים בודדים ועד 20,000 ₪ אם מדובר בחברה גדולה שתעניק לכם שירותים יותר מקיפים ותמיכה לאורך זמן.

מה חשוב לדעת בעת פרסום ושיווק העסק אינסטגרם
פרסום ברשתות חברתיות

ניהול דף אינסטגרם

אינסטגרם היא אפליקציה שנוצרה כדי לעזור לאנשים לצלם תמונות ולשתף אותן, אבל היא הרבה מעבר לזה בימינו ניתן להשתמש בה כדי לשתף זיכרונות או חוויות

חשיבותו של התוכן באתר אינטרנט מקצועי
פרסום ברשתות חברתיות

קידום אורגני באינסטגרם

האינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר בעולם מה שהופך אותה לזירת פרסום פופולרית מאוד. על ידי יצירת חשבון נעים, זמין, מושקע ועשיר תוכלו להגדיל

בניית אתר תדמיתי
בניית אתרים

בניית אתר תדמיתי

בניית אתר תדמיתי אנו חיים בעידן שבו אנשים רבים מחפשים את המידע לו הם זקוקים דרך רשת האינטרנט. אנחנו בוחרים דרך הרשת את בעלי המקצוע

מה חשוב לדעת בעת פרסום ושיווק העסק אינסטגרם
פרסום ברשתות חברתיות

קידום אינסטגרם

אינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות בעולם. ברשת חברתית זו הדגש הוא על פרסום תמונות וסרטוני וידאו קצרים. בגלל הביקוש הגדול של אינסטגרם וכמות האנשים

מה זה קידום אורגני בגוגל וכצד הוא תורם לפרסום העסק
שיווק דיגיטלי

פרסום באינטרנט

אחד היתרונות הגדולים ביותר של התפתחות הטכנולוגיה, הוא האפשרות לפרסם ולקדם עסקים בקלות. עם פרסום באינטרנט לא תצטרכו קשרים לעורך העיתון או למפיק פרסומות ולא

מה טווח המחירים של פרסום ושיווק העסק בפייסבוק
שיווק דיגיטלי

פרסום בטאבולה

טאבולה היא אחת מפלטפורמות הפרסום המצליחות בעולם לפרסום כתבות ותכנים שיווקיים ברחבי האינטרנט. מדובר בשיטת הפרסום על ידי "Native Ads", שזו אחת משיטות הפרסום באינטרנט

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

עיקרי הדברים: