השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

בניית אתר חנות כל מה שצריך וכדאי לדעת

בניית אתר חנותבניית אתר חנות

בניית אתר חנות נחשב לאחד התהליכים הפופולארים בשנים האחרונות. התחום הזה משרת שני קהלים עיקריים: בעלי עסקים שיש להם כבר חנויות פיסיות קיימות ורוצים לשדרג את עצמם בפן העסקי וליצור חשיפה גדולה יותר, לצד בעלי עסקים שאין להם חנות או עסק ומעוניינים להשתלב באופן ישיר בקהילה הדיגיטלית. למעשה, בעשור האחרון, עוד ועוד חנויות מסחר נפתחות בקצב בלתי נשלט ואין ספק כי הפוטנציאל העסקי הוא ענק. במדריך הבא תקבלו את המידע המקיף, הרלוונטי  והמדויק ביותר בהקשר של בניית אתר חנות ותוכלו לצאת לדרך ולבנות לעצמכם חנות מקצועית וממותגת

 

בניית אתר חנות יתרונות ששווה להכיר ולקחת בחשבון

  1. אתם בכל מקום ולא רק באזור ספציפי- אם למשל יש לכם כבר חנות קיימת ברחוב, בקניון או במרכז מסחרי, אתם בטח מודעים לזה שלמיקום יש השפעה מאוד גדולה לגבי התנועה שקיימת אל תוך החנות. כלומר רק האנשים שעוברים בסמוך לחנות ובזמנים מסוימים, בעלי פוטנציאל להיכנס אליה וגם הם לא תמיד ייכנסו. זה מאוד תלוי במה אתם מוכרים, באיזו תקופה בשנה מדובר, האם יש לכם או אין לכם מבצעים בחנות ויותר מזהכמה חלון הראווה שלכם מושך את העין. לעומת זאת, בניית  חנות תוביל לכך שכל אדם, מכל מקום בארץ (אולי אפילו בעולם אם תבנו חנות גלובלית) יכול להיכנס לחנות שלכם ולבצע רכישה. אתם הופכים להיות להרבה יותר רלוונטיים
  2. בניית אתר חנות זמינה לקהל הלקוחות שלכם גם מחוץ לשעות העבודה – כולנו יודעים שחנויות פיזיות פתוחות בשעות מסוימות, לרוב בין 10:00-19:00. לעומת זאת, בניית אתר חנות תוביל לכך שיש לכם חנות קיימת, זמינה, ללא קשר לזמן או מקום, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. פורמט גאוני שקשה להבין איך לא לנצל אותו
  3. בניית אתר חנות תוזיל לכם עלויות ואפילו תצמצם בכוח אדם כמעט כלבעל עסק ששיש לו חנות רגילה, יודע כמה הוצאות יש לו. עליו לשלם חודש בחודשו חשבונות, שכר דירה, מיסים, לדאוג שהחנות נקיה ומתוחזקת, לשלם לעובדים, לפעמים למחסנאי ומדובר בעצם בהוצאות של אלפי עד עשרות אלפי שקלים בחודש. לעומת זאת, בניית אתר חנות חוסך לכם את רוב ההוצאות האלה שהופכות להיות להוצאות המושקעות בשייוק ופרסום ברשת האינטרנט.

בניית אתר חנות – האם זה מתאים לכל תחום?

בהחלט כן, ניתן לבנות אתר חנות או חנות מסחר כמעט בכל תחום שאתם חושבים עליו ולמכור את המוצרים או השירותים שאתם מציעים לקהל הלקוחות שלכם אונליין. אתם יכולים למכור בגדים וציוד ספורט לפעילות גופנית, מוצרי איפור וקוסמטיקה, קורסים אונליין, מוצרים לעיצוב הבית כמו רהיטים וכלים, ציוד רפואי, מוצרי אמנות, ספרים מכל הסוגיםסדנאות לימי גיבוש, כלי נגינה ועוד ועוד

טיפים חשובים שכדאי להכיר בבניית אתר חנות

הרבה פעמים, בעלי עסקים אשר מתלבטים האם לבנות או לא לבנות אתר חנות שואלים את עצמם בעצם מאיפה להתחיל ואיך כדאי לעשות את התהליך, כי הרי היום ניתן לבנות חנות אינטרטית די בקלות ולהיעזר בסרטונים ומדריכים שקיימים ברחבי הרשת והשאלה היא איך עושים את זה? מאיפה בכלל מתחילים. אז הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בתלהיך של בניית אתר חנות. הטיפ הראשון הוא להבין קודם כל מיהו קהל היעד שלכם ומה המוצר שלכם. עליכם לאפיין את המוצר או המוצרים שלכם בצורה הכי מדויקת שיש, להבין מהם החולשות ומה החוזקות שלכם ולהכיר באותו הקשר גם את הלקוחות שלכם. עליכם לשאול את עצמכם שאלות כמו למשל האם הלקוחות שלכם מחפשים מוצרים ושירותים במחירים נמוכים? האם מה שחשוב להם זה בכלל שירות לקוחות טוב?, מה יגרום להם להיות מונעים לפעולה? על איזו בעיה המוצרים שלכם נותנים פתרון ועודעוד דבר שאתם חייבים לדעת הוא בעצם למי אתם הולכים למכור? האם אתם הולכים להתמקד רק במדינת ישראל או שאתם רוצים לפנות גם לקהלים אחרים מחוץ לגבולות ישראל? עליכם לבצע סקר שוק מעמיק ולהכיר גם את המתחרים שלכם בדיוק באותו תחום.

 

בניית אתר חנות אילו אפשרויות עומדות לפניי

ככל שהזמן עובר, נפתחות עוד ועוד חנויות, עוד אפליקציות ועוד מערכות שעליהן בעצם אפשר לבסס את תהליך הבניה של החנות. למשל המערכת המוכרת ואולי הפופולארית ביותר לבניית אתרים בכלל וחנויות גם כן היא WordPress. כדי לבנות חנות אינטרנטית על וורדפרס, צריך בעיקרון לשלב תוסף שקוראים לו Woocommerce. זו בעצם מערכת חינמית שמאפשרת לבנות חנויות אינטרנטיות עבור כל אחד. גם מי שיש לו ניסיון וגם מי שלא. היתרון של המערכת הזו הוא שבעצם אפשר למכור כמעט את כל סוגי המוצרים  וגם ניתן לבחור עיצוב מתאים מתוך מגוון רחב של תבניות. בשלבים מאוחרים יותר ניתן גם לשלב כל מיני תוספים ולהתאים את האתר שבנינו לתהליכי קידום אורגניים, לשלב בתוך החנות בלוג ועוד מגוון של אפשרויות.

מערכות נוספות שמתאימות לבניית אתר חנות

  1. שופיפי – מדובר למעשה באחת הפלטפורמות או המערכות הכי מתקדמות לבניית חנויות ברשת האינטרנט וקוראים לה Shopify. היא מתאימה למטרות של מסחר אלקטרוני שמבוסס על פלטפורמת ענן. כדי להקים חנות בשופיפי אתם לא צריכים לדעת שום דבר לא על תכנות ולא על עיצוב. קל מאוד לפתוח אותה וגם לנהל אותה.
  2. אמזון – אין ספק כי מדובר באתר שיכול לחסוך לכם הרבה מאוד זמן, התעסקות וגם כסף. תוכלו למכור באמזון הכל ולכל העולם ולפתוח חנות על גבי המערכת שבעצם כבר קיימת וזמינה עבור כמעט כל אחד. יש יום גם סרטונים ומדריכים אינטרנטיים שיאפשרו לכם לבנות את החנות בצורה קלה ומהירה.  
  3. וויקס – גם כאן מדובר במערכת מאוד פופולארית, איכותית ומתקדמת. למידע נוסף על: בניית אתרים בוויקס 

 

ועוד כמה טיפים חשובים

אחד הדברים הכי חשובים שאתם צריכים להקפיד עליהם שאתם בונים חנות אונליין הוא מערכת הסליקה. אנשים רוצים להיות בטוחים שהם מוסרים את פרטי האשראי שלהם למקום מאובטח ולא למקום שהם לא סומכים עליו. בנוסף, אתם צריכים שיהיה לכם שירות לקוח איכותי, מקצועי, מישהו שהקהל יוכל לדבר איתו בין אם זה בפייסבוק, בין אם זה בטלפון או דרך המייל. ככל שיהיו יותר אפשרויות, זה יותר טוב כמובן. כדאי לשמור על אחידות במיתוג בחנות וברשתות החברתיות בהן תהיו פעילים ולא פחות חשוב, לבחור בחברת משלוחים מקצועית, יעילה ואמינה

לסיכום, היום כמעט כל בעל עסק מבין את הפוטנציאל האדיר שקיים בפתיחה או הקמה של חנות אינטרנטית. זו דרך מצויינת להרוויח כסף ולהגדיל עסק קטן לעסק גדול יותר, זו דרך לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם, להעביר להם מסרים כמו מבצעים או שירותים חדשים שאתם מציעים. בנוסף, בניית חנות אינטרנטית תאפשר לכם ליצור עוד ועוד שיתופי פעולה עם עסקים אחרים שרלוונטיים לעסק שלכם, תאפשר לכם תנועה טובה יותר בין הרשתות החברתיות לבין האתר שלכם וגם תחזק את המותג שלכם בטווח הארוך

 

מה חשוב לדעת בעת פרסום ושיווק העסק אינסטגרם
פרסום ברשתות חברתיות

ניהול דף אינסטגרם

אינסטגרם היא אפליקציה שנוצרה כדי לעזור לאנשים לצלם תמונות ולשתף אותן, אבל היא הרבה מעבר לזה בימינו ניתן להשתמש בה כדי לשתף זיכרונות או חוויות

חשיבותו של התוכן באתר אינטרנט מקצועי
פרסום ברשתות חברתיות

קידום אורגני באינסטגרם

האינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר בעולם מה שהופך אותה לזירת פרסום פופולרית מאוד. על ידי יצירת חשבון נעים, זמין, מושקע ועשיר תוכלו להגדיל

בניית אתר תדמיתי
בניית אתרים

בניית אתר תדמיתי

בניית אתר תדמיתי אנו חיים בעידן שבו אנשים רבים מחפשים את המידע לו הם זקוקים דרך רשת האינטרנט. אנחנו בוחרים דרך הרשת את בעלי המקצוע

מה חשוב לדעת בעת פרסום ושיווק העסק אינסטגרם
פרסום ברשתות חברתיות

קידום אינסטגרם

אינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות בעולם. ברשת חברתית זו הדגש הוא על פרסום תמונות וסרטוני וידאו קצרים. בגלל הביקוש הגדול של אינסטגרם וכמות האנשים

מהם הכלים הדיגיטליים להקמת קמפיין ממומן מוצלח בפייסבוק
שיווק דיגיטלי

פרסום באינטרנט

אחד היתרונות הגדולים ביותר של התפתחות הטכנולוגיה, הוא האפשרות לפרסם ולקדם עסקים בקלות. עם פרסום באינטרנט לא תצטרכו קשרים לעורך העיתון או למפיק פרסומות ולא

מה טווח המחירים של פרסום ושיווק העסק בפייסבוק
שיווק דיגיטלי

פרסום בטאבולה

טאבולה היא אחת מפלטפורמות הפרסום המצליחות בעולם לפרסום כתבות ותכנים שיווקיים ברחבי האינטרנט. מדובר בשיטת הפרסום על ידי "Native Ads", שזו אחת משיטות הפרסום באינטרנט

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

עיקרי הדברים: