השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

אתר תדמית לעסק – כל מה שצריך וכדאי לדעת! 

אתר תדמית לעסק 

הקמה ופיתוח של עסק מצליח אינם עניין של מה בכך. אנו חיים בעידן דיגיטלי, עידן שבו עלינו למתג את העסק שלנו בצורה ייחודית לנו, בצורה ששונה לגמרי ממה שהמתחרים שלנו עושים, עלינו לחשוב צעד אחד קדימה לפני כולם, עלינו לעשות כל מה שצריך כדי לפתח ולקדם את העסק שלנו, הן באופן כללי והן באופן ספציפי בהקשר של שיווק ופרסום בדיגיטל. אחת הדרכים לעשות את זה היא על ידי הקמת אתר תדמית לעסק. באמצעות אתר תדמית לעסק כל אחד יוכל להכיר אותנו, נוכל להגדיל את החשיפה לעסק שלנו בצורה חסרת תדמית, למתג את העסק שלנו בדיוק איך שאנחנו חולמים, להעביר מסרים ולמעשה האתר שלנו יהווה סוג של כרטיס ביקורעבור הלקוחות שלנו

 

אז מאיפה מתחילים?

אחד הדברים הכי חשובים בבניית אתר תדמית לעסק הוא המבנה של האתר. שגולש נכנס לאתר שלנו, הוא אמור לרצות להישאר בו. מה שהרבה פעמים קורה הוא שבעלי עסקים רוצים לבנות אתר תדמית לעסק, אבל הם לא בטוחים מה האתר הזה אמור או לא אמור לכלול. שאלות כמו כמה עמודים האתר צריך להכיל, האם לכל שירות אני אמור לספק דף משלו או שצריך לשלב דף אחד שיכיל את כל השירותים שיש באתר ושהעסק מציע? אז בואו נעשה קצת סדר בבלאגן

אתר תדמית לעסק מתחיל קודם כל מהעסק עצמו

כדי לגשת לתהליך של בניית אתר תדמית לעסק, צריך קודם כל להתחיל מהעסק עצמו. מי אתם? מה אתם? למי אתם פונים, כלומר מיהו קהל היעד שלכם? כל הדברים הללו חייבים להיות סופר מגובשים כדי שתדעו למי האתר פונה ואת מי הוא אמור לשרת. אמנם אתר תדמית לעסק משרת אתכם, אבל מי שאמור לגלוש בו ובעצם להנות מהתוכן שלו או צריך לקרוא את המידע, אלו הם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. לכן, לפני שניגשים לתהליך בניית אתר תדמית לעסק חשוב להבין ולהכיר את הלקוחות שלכם, ללמוד מה הכאבים שלהם, עם מה הם בעצם מתמודדים, איזו בעיה אתם פותרים להם? האם אתם מאמני כושר ורוצים לסייע לאנשים שרוצים לרדת במשקל הגוף שלהם? האם אתם יועצי תזונה רק לאנשים טבעוניים שנמאס להם מתפריט באנלי ורוצים תפריט שמותאם עבורם? תחשבו איפה הבידול שלכם ובמה אתם שונים מהמתחרים שלכם. זה הכי הכי חשוב

 

אתר תדמית לעסק השלב השני – התוכן שיהיה בתוך האתר

לפני שאנחנו פורטים את המבנה הקלאסי בתהליך של בניית אתר תדמית לעסק מנצח, קודם כל, חשוב לעשות את המשימה הבאה. אתם צריכים ליצור מעין רשימת מכולת שתכיל את כל השירותים שיש לכם בעסק. יכול להיות שתגלו שיש לכם שירותים כמו יעוץ פרטני לצד יעוץ זוגי או קבוצתי, הרצאות וסדנאות, האם מעניין אתכם לשלב בלוג באתר שיכיל מאמרים, מדריכים ופוסטים מעניינים? תוכן שדרכו אתם יכולים להעביר מסרים או פשוט לספק לגולשים שלכם ערך מוסף?. דרך אגב, בלוג הוא לא משהו שחייבים לתחזק אותו, אפשר להעלות בבת אחת כמה פוסטים או מאמרים, לאו דווקא במאמרים אקדמיים, כלומר מאגר תוכן שיכול לאפשר ללקוחות שלכם לקבל מענה לכל מיני שאלות. תענו על השאלה הבאה: אילו שירותים יש לכם ואילו שירותים העסק שלכם מציע, זה סופר חשוב שזה יהיה כתוב!  

 

מבנה קלאסי של אתר תדמית לעסק

המבנה הקלאסי של אתר תדמית לעסק מורכב בעצם מחמישה עמודים. יש לנו את עמוד הבית, שהוא סוג של פתיח ובו אנחנו מתמצתים את כל התוכן שיש לנו באתר. מה שהרבה פעמים קורה, הוא שאנחנו מחליטים לבנות ולכתוב את עמוד הבית של האתר שלנו, דווקא בסוף, אחרי שכבר יש לנו את השלד ואת המבנה. אחרי שהבנו את כל השירותים ואילו הרצאות או סדנאות או קורסים דיגיטלייםרק אחרי זה אנחנו מתמצתים הכל לעמוד הבית

העמוד השני הוא עמוד השירות. ההחלטה האם יהיה דף אחד שכולל את כל השירותים, או דף שיכלול כל שירות שהעסק שלכם מספק בנפרד, תלוי בכמות התוכן. למשל, אם מדובר באתר תדמית לעסק של קוסמטיקאית שמציעה לקהל הלקוחות שלה 7 סוגי שירותים שונים, אבל לכל שירות, יש לה מידע שכולל בין 6-10 שורות, אז מן הראוי שהכל צריך להופיע בעמוד אחד רלוונטי כמו הטיפולים שלנואו משהו בסגנון הזה

לעומת זאת, אם מדובר על באתר תדמית לעסקי של יועצת זוגית שיש לה גם טיפול פרטני שעובד בצורה מסוימת וגם טיפול זוגי שעובד בצורה אחרת וגם תהליך קצר וממוקד שך 4 מפגשים או ארוך של 10 מפגשים…. גם אם התכנים יחסית דומים אחד לשני, עדיין שווה להקדיש לכל שירות או כל טיפול, דף ארוך ומפורט עם המלצות ועם שאלות נפוצות. כל דף למעשה יכלול פירוט מלא של התהליך ואיך הוא עובד

 

מה עוד חשוב לדעת על בניית אתר תדמית לעסק?

אחרי שהבנו מה הצרכים שלנו, מיהו בעצם קהל היעד שלנו ומה כוללת רשימת השירותים שהאתר שלנו או יותר נכון ומדויק להגיד העסק שלנו מציע, נוכל בעצם להתקדם לשלבים הבאים של בניית אתר תדמית לעסק. כעת נוכל לקבל החלטות כמו כמה ואילו סרטונים ותמונות נשלב באתר שלנו ואיך נשלב אותם

 

עמוד אודות

זה הזמן והמקום לספר עליכם ועל העסק שלכם, למה אתם עושים את מה שאתם עושים, איך הגעתם לעשות את מה שאתם עושים, הוסיפו אולי תמונה שלכם, אם יש כמה עובדים או שותפים, שווה להשקיע בכל תמונה משלו….

 

עמוד יצירת קשר

דרך העמוד הזה הגולשים שלכם יקבל את כל המידע ואת כל הדרכים באמצעותם הם יכולים ליצור אתכם קשר, ככה שכל לקוח יוכל לבחור את הדרך שמתאימה לו. איך מתקשרים אליכם, האם יש לכם שירות זמין בווטצאפ, האם ניתן ליצור אתכם קשר דרך עמוד הפייסבוק והאינסטגרם שלכםבקיצור כל דרך שאתם רוצים שבאמצעותה יצרו אתכם קשר. אם אתם לא רוצים שיצרו אתכם קשר בווטצאפ, אל תשימו קישור לווטצאפ.  

 

כמה עולה אתר תדמית?

העלות לבניית אתר תדמית לעסק משתנה ותלויה בהמון פרמטרים כמו למשל:

  • המערכת עליה אתם בונים את האתר 
  • האם אתם בונים את האתר שלכם בשיטת עשה זאת בעצמך או שהחלטתם לפנות לחברה מקצועית לבניית אתרים או לפרילנסר שזה מה שהוא עושה בפועל?
  • כמה תוכן יופיע באתר הן בשלב ההתחלתי והן בשלבים מתקדמים יותר וכמה אתם משקיעים בתוכן עצמו? ככל שהתוכן יותר מפורט, יותר מעמיק, יותר מקצועי, המחיר של הכתיבה של התוכן יעלה, אלא אם כן אתם כותבים את התוכן בעצמכם….
  • האם יש אלגוריתם או מערכת מורכבת הדורשת פיתוח בתוך האתר?

כאמור, המחיר לבניית אתר תדמית משתנה ונע בין 2,000-50,000 שחלסיכום, אם יש לכם עסק אבל אין לכם אתר לעסק, זה הזמן לחשוב על התהליך ברצינות ולהיכנס לרשת הדיגיטלית במלוא העוצמה

אנשי פרסום לעסקים קטנים הם בעצם כאלו היודעים כיצד לנוע במרחב ולהפוך את עצמם לטובים יותר במיוחד בשבילכם
בלוג

פרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכן פרסום כתבות תוכן, כן או לא? אתם צריכים כתבות תוכן, זהו חלק בלתי נפרד מפרסום באתר שלכם ובכל אמצעי המדיה בהם אתם

מקדם אתרים מומלץ
בלוג

מקדם אתרים מומלץ

מקדם אתרים מומלץ בעבר, על מנת לקדם עסקים ולהרחיב להם את מעגל הלקוחות היה צורך בתקציבים שמנים במיוחד. פלטפורמות הפרסום היחידות היו מודעות בעיתון, פרסומות

פרסום לעסק
פרסום לעסקים

פרסום לעסק בעידן הדיגיטלי

מאז שהשימוש ברשת האינטרנט הפך ליומיומי ושגרתי עבור כל אדם כמעט, השתנו ללא היכר הדרכים לבצע פרסום לעסק באמצעות אתרי אינטרנט, מנועי חיפוש והרשתות החברתיות.

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר מכירות חינם

 בעבר, בניית אתרים הייתה עבודה אשר שמורה רק לאנשים בעלי ידע וניסיון בתכנות ושפות קוד, כדי להקים אתר אינטרנט הייתם צריכים לשכור את שירותיו של

כוחות שונים עליהם ממונים האנשים
שיווק דיגיטלי

פרסום תוכן שיווקי

במהלך השנים האחרונות הרשתות החברתיות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית של מיליוני אנשים בכל רחבי העולם, במסגרת הרשתות החברתיות הללו הגולשים מתקשרים עם

בניית חנות וירטואלית
בניית אתרים

בניית אתר חנות וירטואלית

במהלך השנים האחרונות תחום החנויות הוירטואליות ממשיך לגדול ללא הפסקה, וזה ממש לא מפתיע. חלק גדול מן החנויות הוירטואליות אינן בנויות בצורה מקצועית ואיכותית וזאת